Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ІЗЮМА" |
Код ЄДРПОУ: | 34978610 |
Місцезнаходження: | 64303, Україна , Харківська обл., Ізюм, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОГІРСЬКА, будинок 74 |
Контактна особа: |
Забашта Вячеслав 380992900802 vzabashta@outlook.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2023 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 957 596,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 139 787,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-13-000027 ● f23e99c8c7dc4f98b2e63db1c8ca5ac4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 20:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2023 № 251
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 13.11.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.11.2023 № 251
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-08-04-010864-a 04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 10:34:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі готелю за адресою Харківська область, Ізюмський район, м.Ізюм вул. Покровська, 32, (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-04-010864-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Пояснити причину встановлення в додатку 4 до тендерної документації (пункт 3.10 проекту договору) гарантійного терміну якості виконаних робіт складає 5 років.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 14:48:37
Пояснення на запити
1. Стосовно першого питання надаємо Вам обґрунтування яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами), а також згідно порядку проведення відкритих торгів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму в Україні та потягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), розпорядженню начальника Ізюмської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 09.05.2023 року № 298-ВС «Про внесення змін до рішення 4 сесії Ізюмської міської ради 8 скликання від 24 грудня 2020 року № 0050 «Про затвердження Комплексної цільової програми розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської територіальної громади на 2021-2025 роки» (зі змінами), додатку 1 про Ресурсне забезпечення виконання Комплексної цільової програми розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської територіальної громади на період з 2021року по 2025 рік – п.9, передбачено видатки на: «Будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою».
Відповідно до розпорядження начальника Ізюмської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 19.06.2023 року № 417-ВС «Про капітальний ремонт будівлі готелю, розташованої за адресою: місто Ізюм, вулиця Покровська, 32», - передбачено:
1. Здійснити відновлення пошкодженого об’єкту нерухомого майна – будівлі готелю, розташованої за адресою: м. Ізюм, вулиця Покровська, 32, що перебуває у комунальній власності Ізюмської міської територіальної громади та передано в оперативне управління Комунальному підприємству “Благоустрій міста Ізюма” (код ЄДРПОУ 34978610), шляхом виконання робіт з капітального ремонту у розмірі відповідних бюджетних призначень за рахунок коштів бюджету Ізюмської міської територіальної громади, в межах програми підтримки територіальної оборони Ізюмської міської територіальної громади.
2. Комунальному підприємству “Благоустрій міста Ізюма” (код ЄДРПОУ 34978610) розробити проектно-кошторисну документацію для відновлення, пошкодженого внаслідок російської військової агресії, майна комунальної власності – будівель та споруд, розташованих за адресою: м. Ізюм, вулиця Покровська, 32.
3. Встановити, що обсяги і види робіт, визначаються відповідним кошторисом, а також проектною документацією, що затверджується Комунальним підприємством «Благоустрій міста Ізюма»…
Відповідно до Наказу директора Комунального підприємства «Благоустрій міста Ізюма» № 70-ОД від 03.08.2023 «Про проведення закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі готелю, розташованої за адресою: місто Ізюм, вулю Покровська, 32», затверджено: підготовку технічної специфікації та очікуваної вартості закупівлі робіт «Аварійно-відновлювані роботи (капітальний ремонт) будівлі готелю за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Покровська, 32», і проведення процедури закупівлі.
Відповідно проектно кошторисної документації – Робочий проект (10/07-023-ПЗ, 10/07-023-К), розробленої відповідно до чинних норм, правил і стандартів - Головний інженер проекту Горст О.О. (кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника серії АР №005913, АР №020198); Відповідальний виконавець Кулакова О.Ю. (кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника серії АР №017459), якою встановлено технічні та якісні характеристики, і зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва Аварійно-відновлювані роботи (капітальний ремонт) будівлі готелю за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Покровська, 32».
Враховуючи викладене, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, очікувана вартість закупівлі була визначена у сумі 27 957 596,40 грн. (двадцять сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто шість грн. 40 коп.) з ПДВ.
2. По суті другого питання, керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пп.3 та пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН» укладено додаткову угоду, згідно якої виправлена механічна, формальна помилка та внесені зміни до Пункт 3.10. Договору №128-08/23 від 21.08.2023, котрий викладено в наступній редакції: «3.10. Гарантійний термін якості виконаних робіт складає 10 років.».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 10:34:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі готелю за адресою Харківська область, Ізюмський район, м.Ізюм вул. Покровська, 32, (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-04-010864-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Пояснити причину встановлення в додатку 4 до тендерної документації (пункт 3.10 проекту договору) гарантійного терміну якості виконаних робіт складає 5 років.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 14:46:03
Пояснення на запити
1. Стосовно першого питання надаємо Вам обґрунтування яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами), а також згідно порядку проведення відкритих торгів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму в Україні та потягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), розпорядженню начальника Ізюмської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 09.05.2023 року № 298-ВС «Про внесення змін до рішення 4 сесії Ізюмської міської ради 8 скликання від 24 грудня 2020 року № 0050 «Про затвердження Комплексної цільової програми розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської територіальної громади на 2021-2025 роки» (зі змінами), додатку 1 про Ресурсне забезпечення виконання Комплексної цільової програми розвитку житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою території Ізюмської міської територіальної громади на період з 2021року по 2025 рік – п.9, передбачено видатки на: «Будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою».
Відповідно до розпорядження начальника Ізюмської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 19.06.2023 року № 417-ВС «Про капітальний ремонт будівлі готелю, розташованої за адресою: місто Ізюм, вулиця Покровська, 32», - передбачено:
1. Здійснити відновлення пошкодженого об’єкту нерухомого майна – будівлі готелю, розташованої за адресою: м. Ізюм, вулиця Покровська, 32, що перебуває у комунальній власності Ізюмської міської територіальної громади та передано в оперативне управління Комунальному підприємству “Благоустрій міста Ізюма” (код ЄДРПОУ 34978610), шляхом виконання робіт з капітального ремонту у розмірі відповідних бюджетних призначень за рахунок коштів бюджету Ізюмської міської територіальної громади, в межах програми підтримки територіальної оборони Ізюмської міської територіальної громади.
2. Комунальному підприємству “Благоустрій міста Ізюма” (код ЄДРПОУ 34978610) розробити проектно-кошторисну документацію для відновлення, пошкодженого внаслідок російської військової агресії, майна комунальної власності – будівель та споруд, розташованих за адресою: м. Ізюм, вулиця Покровська, 32.
3. Встановити, що обсяги і види робіт, визначаються відповідним кошторисом, а також проектною документацією, що затверджується Комунальним підприємством «Благоустрій міста Ізюма»…
Відповідно до Наказу директора Комунального підприємства «Благоустрій міста Ізюма» № 70-ОД від 03.08.2023 «Про проведення закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі готелю, розташованої за адресою: місто Ізюм, вулю Покровська, 32», затверджено: підготовку технічної специфікації та очікуваної вартості закупівлі робіт «Аварійно-відновлювані роботи (капітальний ремонт) будівлі готелю за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Покровська, 32», і проведення процедури закупівлі.
Відповідно проектно кошторисної документації – Робочий проект (10/07-023-ПЗ, 10/07-023-К), розробленої відповідно до чинних норм, правил і стандартів - Головний інженер проекту Горст О.О. (кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника серії АР №005913, АР №020198); Відповідальний виконавець Кулакова О.Ю. (кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника серії АР №017459), якою встановлено технічні та якісні характеристики, і зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва Аварійно-відновлювані роботи (капітальний ремонт) будівлі готелю за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Покровська, 32».
Враховуючи викладене, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, очікувана вартість закупівлі була визначена у сумі 27 957 596,40 грн. (двадцять сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто шість грн. 40 коп.) з ПДВ.
2. По суті другого питання, керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пп.3 та пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН» укладено додаткову угоду, згідно якої виправлена механічна, формальна помилка та внесені зміни до Пункт 3.10. Договору №128-08/23 від 21.08.2023, котрий викладено в наступній редакції: «3.10. Гарантійний термін якості виконаних робіт складає 10 років.».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та про причини неможливості усунення виявлених порушень за результатами моніторингу від 14.11.2023р. по процедурі закупівлі UA-2023-08-04-010864-а Північно-східного офісу Держаудитслужби В частині порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ No668, а також частини першої статті 41 Закону, встановлених за результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, то слід зазначити, що Замовником усунуто порушення шляхом укладання та оприлюдення додаткової угоди від 17.11.2023 No3, якою внесено зміни до пункту 3.10. Договору No128-08/23 від 21.08.2023, котрий викладено в наступній редакції: «3.10. Гарантійний термін якості виконаних робіт складає 10 років.». В частині порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, встановлених за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, то з огляду на відсутність механізму усунення виявлених порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Благоустрій міста Ізюма» здійснено заходи щодо виявлених порушень, направлені на недопущення таких порушень у подальшому, шляхом видання наказу директором підприємства від 01.12.2023 р. № 141-ОД, копія якого додається. Притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення, є неможливим, так як фахівець з державних закупівель, який на час проведення закупівлі UA-2023-08-04-010864-а був уповноваженою особою - Забашта В’ячеслав, звільнений за власним бажанням, наказ директора КП «Благоустрій міста Ізюма» від 04.08.2023 № 296-ОС, тому не може бути притягнутим до відповідальності як особа, яким допущені порушення вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині включення Замовником до складу тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам Цивільного кодексу України від 16.01.2023 № 435-IV.
2023-12-01 13:19:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, а також частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН" |
24 998 877,48
UAH з ПДВ
|
24 998 877,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН" #44549311 |
Переможець |
24 998 877,48
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2023 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 10:52
|
Дод.угода 4 до дог.128-08-23.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:40
|
Протокол 272-К.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:39
|
ДУ3№03 128-08-23.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 13:50
|
Дод.угода № 2.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 13:14
|
ДУ№1 128-08-23.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 16:49
|
Договір 128-08-23.pdf | укладений |
23 серпня 2023 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт відповідно до календарного графіку (плану), що є невід'ємним додатком № 2 до цього Договору, і завершить її надання не пізніше 31 грудня 2024 року.». 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Сума договору визначена на основі динамічної договірної ціни, за рахунок коштів місцевого бюджету і становить 24 998 877,48 грн. (двадцять чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот сімдесят сім грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 4 166 479,58 грн. (чотири мільйони сто шістдесят шість тисяч чотириста сімдесят дев’ять грн. 58 коп.), а саме: за рахунок кошторисних призначень на 2023 рік в сумі 19 052 659,17 грн. (дев’ятнадцять мільйонів п’ятдесят дві тисячі шістсот п’ятдесят дев’ять грн. 17 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 175 443,20 грн. (три мільйони сто сімдесят п’ять тисяч чотириста сорок три грн. 20 коп.), за рахунок кошторисних призначень на 2024 рік в сумі 5 946 218,31 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сорок шість тисяч двісті вісімнадцять грн. 31 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 991 036,38 грн. (дев’ятсот дев’яносто одна тисяча тридцять шість грн. 38 коп.). 3. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків - до повного їх проведення за фактично виконану роботу, прийняту Замовником за актами приймання-передачі виконаних робіт.». 4. Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору №128-08/23 від 21.08.2023р. викласти у новій редакції, який є невід'ємною частиною цієї додаткової угоди та Договору №128-08/23 від 21.08.2023р. 5. Додаток 4 «План фінансування» до договору №128-08/23 від 21.08.2023р. викласти у новій редакції, який є невід'ємною частиною цієї додаткової угоди та Договору №128-08/23 від 21.08.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 128-08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 2.1, 3.1, 9.1 та Додатки 2, 4 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 128-08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пп.3 та пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН» укладено додаткову угоду, згідно якої виправлена механічна, формальна помилка та внесені зміни до Пункт 3.10. Договору №128-08/23 від 21.08.2023, котрий викладено в наступній редакції: «3.10. Гарантійний термін якості виконаних робіт складає 10 років.». |
Номер договору про закупівлю: | 128-08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 0,08 грн. (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 128-08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |