Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці" |
Код ЄДРПОУ: | 08733802 |
Місцезнаходження: | 78596, Україна , Івано-Франківська обл., село Татарів, вул.Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Бойко Мирослава Юріївна +380982330399 mrcmvskreminci@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 20:03 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 13:09 |
Очікувана вартість: | 45 290 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 226 453,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 226453.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів №101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка, 1 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 16:38 |
ТД_МРЦ .docx | |
31 березня 2021 16:38 |
Перелік змін.doc | |
31 березня 2021 16:38 |
Протокол _ перелік змін _14.pdf | |
18 березня 2021 19:59 |
Технічні вимоги додаток 3.rtf | |
18 березня 2021 19:59 |
Проект_договору МРЦ РЕКОНСТРУКЦІЯ додаток 2.doc | |
18 березня 2021 19:59 |
Інєктування.pdf | |
18 березня 2021 19:59 |
відомості ресурсів.rtf | |
18 березня 2021 19:59 |
13 (1).pdf | |
18 березня 2021 19:59 |
12 (1).pdf | |
18 березня 2021 19:59 |
11 (1).pdf | |
18 березня 2021 19:59 |
10 (1).pdf |
31 березня 2021 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2021 16:38 |
ТД_МРЦ .docx
|
|||
31 березня 2021 16:38 |
Перелік змін.doc
|
|||
31 березня 2021 16:38 |
Протокол _ перелік змін _14.pdf
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
Технічні вимоги додаток 3.rtf
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
Проект_договору МРЦ РЕКОНСТРУКЦІЯ додаток 2.doc
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
Інєктування.pdf
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
відомості ресурсів.rtf
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
13 (1).pdf
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
12 (1).pdf
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
11 (1).pdf
|
|||
18 березня 2021 19:59 |
10 (1).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000067 ● d2bef6ef1abb42a587238171fc78642e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.08.2021 № 419
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 419
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-18-009045-а 18.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 16:25:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів №101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-009045-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 11:02:54
Про надання пояснення
У зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів №101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-009045-а) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» МРЦ МВС України «Кремінці» надає пояснення (інформацію та документи):
1. Підґрунтям для технічних , якісних , кількісних показників та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є проектно – кошторисна документація, яка пройшла комплексну державну експертизу та отримала позитивний експертний звіт від 16.12.2020 року №ЕК-3770/11-20 (додається скан копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва та експертний звіт)
2. https://kremintsi.com.ua/fotogalereya/publichni-zakupivli/ (обґрунтування №4) - посилання на сторінку власного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 16:57:57
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів № 101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка,1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-009045-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
- чому Вами визначено переможцем даних торгів ТОВ «Результат-99» при тому, що тендерна пропозиція даного учасника не підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, установленого у тендерній документації ?
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник надає в довільній формі довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
На підтвердження вищевказаної вимоги Замовника ТОВ «Результат-99», у складі своєї тендерної пропозиції, надав Довідку від 29.03.2021 № 0329-04 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть залучені при виконанні робіт з переліком власного та залученого обладнання.
Крім того, на виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «Результат-99» було надано підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів на виконання окремих видів робіт.
В ході аналізу зазначених учасником ТОВ «Результат-99» машин та механізмів, що плануються залучати до виконання робіт, визначених технічними вимогами Замовника встановлено, у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть залучені при виконанні робіт відсутнє підтвердження наявності наступних машин, механізмів та обладнання, зазначених у Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, а саме:
- вібратори поверхневі – зазначені у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-2;
- верстат каменерізний універсальний, кран на автомобільному ходу, машини свердлильні електричні, розчинонасос, пістолет монтажний, пилосос промисловий – зазначені у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-3;
- установка для гідравлічних випробовувань трубопроводів – зазначена у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-6.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 12:19:40
Про надання пояснення
У зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція одноповерхової будівлі складу матеріалів №101310016 під трьохповерховий спальний корпус МРЦ МВС України «Кремінці», м. Яремче, с. Татарів, вул. Шевченка, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-009045-а) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» МРЦ МВС України «Кремінці» надає пояснення:
Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник надає в довільній формі довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження учасниками у Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази наявності усього переліку машин, механізмів та обладнання, які зазначені у Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів. Тому тендерна пропозиція даного учасника відповідає кваліфікаційному критерію та визначена переможцем даних торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Результат-99" |
44 957 699,22
UAH з ПДВ
|
44 957 699,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ремреставрація" |
45 156 391,17
UAH з ПДВ
|
45 156 391,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Результат-99" #31185966 |
Переможець |
44 957 699,22
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 10:42
|
додаткова угода 13.pdf | укладений |
27 січня 2022 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 12:05
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:35
|
додаткова угода 556.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 15:04
|
додаткова угода 471.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 14:43
|
додаток 3.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 14:40
|
додаткова угода 471.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 16:01
|
106.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 15:38
|
договір 98 Реконструкція.pdf | укладений |
27 квітня 2021 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють розпочати роботи в строки передбачені договором |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 106 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення договору підряду у відповідність до кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 471 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення договору підряду у відповідність до кошторисних призначень(додається договірна ціна) |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 471 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення договору підряду у відповідність до кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 556 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 квітня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 264 908,82
UAH (в тому числі ПДВ 377 484,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | керуючись вимогами чинного законодавства, листом «Результат – 99» від від 19.01.2022 року вих. № 0119-01 та листом МРЦ МВС України «Кремінці» від 25.01.2022 №33/10-34, уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору підряду № 98 від 27.04.2021 р. (далі - Договір) про наступне: Відповідно до п. 11.2. Договору, ст.ст. 651,654 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди про розірвання Договору з дати підписання даної Додаткової угоди. |