Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків Рахункової палати
Очікувана вартість
7 709 075,20 UAH
UA-2023-01-27-013408-a ● 729d1e1aa49f4326a394e051edc3996b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7 |
Контактна особа: |
Шпаченко Тетяна Василівна 380442987506 Shpachenko_TV@rp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 7 709 075,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 545,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Відповідно до п.35. Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Значення розміру мінімального кроку пониження ціни занесено в зв`язку з технічними особливостями майданчика.
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків Рахункової палати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вартість послуг оплачується Замовником протягом 5 банківських днів після надання Виконавцем фактичних послуг щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 20:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 20:57 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx | |
01 лютого 2023 20:56 |
ТД (зі змінами).docx | |
27 січня 2023 14:55 |
Додаток 3 ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.doc | |
27 січня 2023 14:55 |
ТД.docx |
01 лютого 2023 20:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2023 20:57 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
|
|||
01 лютого 2023 20:56 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
27 січня 2023 14:55 |
Додаток 3 ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ.doc
|
|||
27 січня 2023 14:55 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість працівників
Дата подання: 01 лютого 2023 16:05
Дата відповіді: 01 лютого 2023 16:44
Добрий день.
Відповідно до додатку 1 ТД потрібно для участі у закупівлі надати працівників у кількості не менше 33 осіб. Додатком 6 (п.19, п.20) вимагається не менше 44 осіб. Просимо привести ТД у відповідність.
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо Вам за уважність. Зміни до Тендерної документації будуть внесені та вимога приведена у відповідність.
Аналогічний договір
Дата подання: 02 лютого 2023 10:48
Дата відповіді: 02 лютого 2023 14:10
Добрний день!
В тендерній документації у вимогах до аналогічного договору є пункт, що визначаючи відповідність наданого учасником аналогічного за предметом закупівлі договору кваліфікаційним вимогам закупівлі, замовник застосовує положення нормативних документів у галузі обслуговування будинків та прибудинкових територій, які є необхідними для визначення аналогічності наданого учасником договору до предмету закупівлі.
Просимо надати перелік нормативно-правових актів у галузі обслуговування будинків та прибудинкових територій, якими Замовник буде керуватися при визначенні аналогічності до предмету закупівлі наданого учасником договору.
Це забезпечить рівне ставлення до учасників, оскільки законодавство, що регулює відносини в галузі обслуговування будинків та прибудинкових територій є досить широким, та замовник і учасники можуть застосовувати різні нормативно-правові документи для визначення відповідності аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
В тендерній документації чітко виписано вимогу щодо аналогічного договору:
«Під аналогічним договором, який підтверджує наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору до запропонованого Замовником предмету закупівлі, Замовник розуміє раніше виконаний учасником договір, який є аналогічним запропонованому замовником в умовах тендеру за видом та предметом закупівлі.»
Вид та предмет закупівлі - Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків Рахункової палати.
Таким чином, в вимогі чітко виписано критерій аналогічного договору.
Структура комплексного обслуговування, яку закуповує замовник, виписана в тендерній документації. В ній же дано посилання на нормативні документи, які їх регламентують. Таким чином, саме комплекс цих нормативних документів визначає відповідність, він не є вичерпним та не обмежує права учасника у застосуванні норм, правил та стандартів, визначених законодавством.
В тендерній документації чітко виписано вимогу щодо аналогічного договору:
«Під аналогічним договором, який підтверджує наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору до запропонованого Замовником предмету закупівлі, Замовник розуміє раніше виконаний учасником договір, який є аналогічним запропонованому замовником в умовах тендеру за видом та предметом закупівлі.»
Вид та предмет закупівлі - Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків Рахункової палати.
Таким чином, в вимогі чітко виписано критерій аналогічного договору.
Структура комплексного обслуговування, яку закуповує замовник, виписана в тендерній документації. В ній же дано посилання на нормативні документи, які їх регламентують. Таким чином, саме комплекс цих нормативних документів визначає відповідність, він не є вичерпним та не обмежує права учасника у застосуванні норм, правил та стандартів, визначених законодавством.
Обсяг та розрахунок послуг
Дата подання: 02 лютого 2023 17:08
Дата відповіді: 04 лютого 2023 10:11
Шановний Замовник!
В складі тендерної пропозиції учасник має надати зведений кошторис витрат (помісячний) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків Рахункової палати на вул. М. Коцюбинського, 7, м. Київ, із визначенням статей витрат відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (Додаток 8) та розрахунок фонду оплати праці працівників, яких пропонується учасником задіяти в наданні послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків Рахункової палати на вул. М. Коцюбинського, 7, м. Київ, обов’язково: із визначенням складових заробітної плати (Додаток 9).
Відповідно до тендерної документації до складу послуг також входить:
- локалізація аварійних ситуацій в роботі інженерних систем (електро-, тепло-, водопостачання) протягом 0,5 години після виникнення аварійної ситуації: бригада у кількості не менше 3-х спеціалістів, додатково до кількості працівників, постійно задіяних у наданні послуг ( роботи у разі виникнення аварійних ситуацій);
- виконання висотно - верхолазних робіт на покрівлях будинків (очищення та вирівнювання ринв, очищення козирків, покрівель: бригада у кількості не менше 2-х спеціалістів, додатково до кількості працівників, постійно задіяних у наданні послуг (роботи у разі виникнення потреби, на протязі 3-х годин після отримання виклику від замовника);
- послуг працівника, який має надавати послуги у неробочий час (за потребою замовника у разі необхідності).
Таким чином, в складі пропозиції учасник має надати кошторис витрат (помісячний) та розрахунок фонду оплати праці працівників оперативної бригади з локалізації аварійних ситуацій та оперативна бригада для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків, оскільки їх послуги включено до послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків Рахункової палати на вул. М. Коцюбинського, 7, м. Київ.
Однак, в тендерній документації відсутня інформація про кількість послуг (м2 або години або кількість виїздів, тощо) оперативних бригад та працівника, який має надавати послуги у неробочий час, а тому неможливо зробити розрахунок та розрахунок фонду оплати праці працівників та кошторис витрат по ним.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити кількість послуг, що мають надавати оперативні бригади та працівник, який має надавати послуги у неробочий час.
А, також просимо надати роз’яснення в якому додатку зазначити заробітну плату працівників оперативних бригад та працівника, який має надавати послуги у неробочий час? В зведений кошторис витрат (помісячний) (додаток 8), і тоді в який місяць, чи в розрахунок фонду оплати праці працівників (додаток 9)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
В тендерній документації Замовника чітко зазначено, і Ви самі звернули на це увагу, що послуги з локалізації аварійних ситуацій в роботі інженерних систем (електро-, тепло-, водопостачання), виконання висотно - верхолазних робіт на покрівлях будинків (очищення та вирівнювання ринв, очищення козирків, покрівель) надаються в разі виникнення аварійної ситуації. Тому спрогнозувати виникнення таких ситуації, і тим паче, вносити зміни до Тендерної документації на ваше прохання з зазначенням кількість послуг, що мають надавати оперативні бригади було б не коректно. Кількість таких послуг не можливо спрогнозувати, вони тому і є аварійними, що виникають в наслідок не прогнозованих аварій.
Крім того, додаток 8 та додаток 9 в своїй назві дають відповідь – вони є орієнтовними. Як вам робити розрахунки, як в додатках зазначати розрахунки – таке рішення ви приймаєте самостійно. Замовник лише надав орієнтовну форму, за якою ви робите розрахунки.
В тендерній документації Замовника чітко зазначено, і Ви самі звернули на це увагу, що послуги з локалізації аварійних ситуацій в роботі інженерних систем (електро-, тепло-, водопостачання), виконання висотно - верхолазних робіт на покрівлях будинків (очищення та вирівнювання ринв, очищення козирків, покрівель) надаються в разі виникнення аварійної ситуації. Тому спрогнозувати виникнення таких ситуації, і тим паче, вносити зміни до Тендерної документації на ваше прохання з зазначенням кількість послуг, що мають надавати оперативні бригади було б не коректно. Кількість таких послуг не можливо спрогнозувати, вони тому і є аварійними, що виникають в наслідок не прогнозованих аварій.
Крім того, додаток 8 та додаток 9 в своїй назві дають відповідь – вони є орієнтовними. Як вам робити розрахунки, як в додатках зазначати розрахунки – таке рішення ви приймаєте самостійно. Замовник лише надав орієнтовну форму, за якою ви робите розрахунки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
6 297 678,05
UAH з ПДВ
|
6 297 678,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
7 150 211,80
UAH з ПДВ
|
7 150 211,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
7 659 075,20
UAH з ПДВ
|
7 659 075,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Очікує рішення |
6 297 678,05
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 00:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 14:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 14:37 |
Кінець періоду оскарження: | 21 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 21 лютого 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Зазначені обставини на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 4 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили |
Документи:
10 лютого 2023 14:37
|
Електронний підпис |
10 лютого 2023 14:36
|
Протокол про відміну закупівлі.docx |