Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка робочого проекту «Технічне переоснащення котельні кварталу № 620, що знаходиться за адресою по вул. І. Приходько, 101А м. Кременчук Полтавської області»
Очікувана вартість
886 434,00 UAH
UA-2020-12-30-003338-b ● 727dfe697ac24eee97472556576edd62
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Підприємство "Теплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 31700972 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Софіївська, буд. 68 |
Контактна особа: |
Ворожбітов Віктор В'ячеславович +380536758717 kip_v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 18:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 18:56 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 886 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 432,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4432.17 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка робочого проекту «Технічне переоснащення котельні кварталу № 620, що знаходиться за адресою по вул. І. Приходько, 101А м. Кременчук Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. І. Приходька, 101А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 січня 2021 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 січня 2021 11:47 |
перелік змін.doc | |
07 січня 2021 11:47 |
Тендерна документація проект1 (зі змінами).doc |
07 січня 2021 11:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 січня 2021 11:47 |
перелік змін.doc
|
|||
07 січня 2021 11:47 |
Тендерна документація проект1 (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-30-003338-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 01 січня 2021 22:39
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо попререднього обстеження об'єкту та надання відповідного акту, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2021 16:06
Доброго дня.
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо, що зазначена вимога була обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту технічного переоснащення, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
Також зазначаємо, що Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року не має ніякого відношення до нашої закупівлі.
Якщо учасник вважає, що наявних вихідних даних достатньо для якісної та всебічної підготовки тендерної пропозиції він повинен усвідомлювати той факт, що бере на себе усі ризики недооцінювання складності, обсягів та термінів виконання робіт з відповідними наслідками.
Перекладаючи відповідальність на учасника ми задовольняємо вашу вимогу, та змінюємо статус вимоги Замовника щодо попереднього обстеження об'єкту з наданням відповідного акту, на рекомендацію Замовника щодо попереднього обстеження об'єкту.
Відповідні зміни будуть найближчим часом внесені до тендерної документації.
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо, що зазначена вимога була обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту технічного переоснащення, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
Також зазначаємо, що Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року не має ніякого відношення до нашої закупівлі.
Якщо учасник вважає, що наявних вихідних даних достатньо для якісної та всебічної підготовки тендерної пропозиції він повинен усвідомлювати той факт, що бере на себе усі ризики недооцінювання складності, обсягів та термінів виконання робіт з відповідними наслідками.
Перекладаючи відповідальність на учасника ми задовольняємо вашу вимогу, та змінюємо статус вимоги Замовника щодо попереднього обстеження об'єкту з наданням відповідного акту, на рекомендацію Замовника щодо попереднього обстеження об'єкту.
Відповідні зміни будуть найближчим часом внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ" |
883 705,20
UAH з ПДВ
|
883 705,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДЕЛЬТА-ПРОЕКТ" |
885 723,60
UAH з ПДВ
|
885 723,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ" #13735921 |
Переможець |
883 705,20
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 11:03
|
Договір | укладений |
01 лютого 2021 11:02
|