Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування «Технічне переоснащення внутрішніх слабкострумових систем. Системи протипожежного захисту. Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження» за адресою: Комунальний заклад "Центр профільного навчання та дитячої творчості" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області вул. Центральна, 31, м. Вільногірськ, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
972 728,00 UAH
UA-2021-09-24-011015-b ● 725eff6f3dc04634bbf723e172c3abbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТА ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ" ВІЛЬНОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36489080 |
Місцезнаходження: | 51700, Україна , Дніпропетровська обл., м. Вільногірськ, вул. Центральна, 31 |
Контактна особа: |
Елена Найда +380985096988, +380961016866 cpndt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 972 728,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 727,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), уповноваженої особи банка-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування «Технічне переоснащення внутрішніх слабкострумових систем. Системи протипожежного захисту. Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження» за адресою: Комунальний заклад "Центр профільного навчання та дитячої творчості" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області вул. Центральна, 31, м. Вільногірськ, Дніпропетровська область»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51700, Україна, Дніпропетровська область, м. Вільногірськ, вул. Центральна, буд. 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
—
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Виконавець зобов'язується використати отриману передплату за виконані роботи протягом 90 календарних днів з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Надання послуг | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні роботи здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 16:11 |
Протокол.PDF | |
26 жовтня 2021 16:11 |
Перелік змін.PDF | |
26 жовтня 2021 16:11 |
Тендерна документація зі змінами від 26.10.2021.pdf | |
06 жовтня 2021 15:48 |
Перелік змін 06.10.2021.PDF | |
06 жовтня 2021 15:22 |
тендерна документація зі змінами 06.10.2021.pdf | |
01 жовтня 2021 15:28 |
ТД зі змінами 01.10.2021.pdf | |
01 жовтня 2021 15:28 |
перелік змін від 01.10.2021.pdf | |
24 вересня 2021 16:11 |
Тендерна документація (1).pdf |
26 жовтня 2021 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 16:11 |
Протокол.PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 16:11 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 16:11 |
Тендерна документація зі змінами від 26.10.2021.pdf
|
|||||||||
06 жовтня 2021 15:48 |
Перелік змін 06.10.2021.PDF
|
|||||||||
06 жовтня 2021 15:22 |
тендерна документація зі змінами 06.10.2021.pdf
|
|||||||||
01 жовтня 2021 15:28 |
ТД зі змінами 01.10.2021.pdf
|
|||||||||
01 жовтня 2021 15:28 |
перелік змін від 01.10.2021.pdf
|
|||||||||
24 вересня 2021 16:11 |
Тендерна документація (1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - одночасне проведення двух однакових закупівель
Дата подання: 26 вересня 2021 20:41
Дата відповіді: 29 вересня 2021 09:26
Шановний Замовник. Оскільки вами вже проводиться аналогічна закупівля UA-2021-08-16-010665-a, яка на момент оголошення нинішньої ще не є завершеною, в нас одне питання - чи усвідомлює уповноважена особа, що вона порушує Закон України "Про публічні закупівлі", в т.ч. ст. 4 Закону? Держаудитслужба в подібних ситуаціях вбачає порушення та приймає рішення щодо скасування закупівлі, розірвання договору (навіть якщо роботи вже виконані) та накладення штрафу на уповноважену особу. Вважаємо за необхідне, щоб замовник попереджував потенційних учасників (наприклад, при проведенні огляду об'єкта) щодо наявних ризиків при участі в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Ваше зауваження розглянуто тендерним комітетом та прийнято до відома. Хочемо зазначити, що проведення процедур закупівель здійснюється з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, в тому числі у відповідності до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за запитання.
тверда та динамічна договірні ціни
Дата подання: 27 вересня 2021 14:39
Дата відповіді: 30 вересня 2021 17:32
В Додатку №3 ТД зазначено, що договірна ціна є динамічною, а згідно з Додатком №8 ТД договірна ціна є твердою. Виправте зазначену невідповідність.
Відповідь: Шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-24-011015-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30619226
Дата подання: 27 вересня 2021 14:59
дискримінаційна вимога щодо огляду
Вимога щодо проведення огляду з поданням в складі пропозиції акту обстеження є незаконною з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку з підписом Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо подання довідки, виданої Замовником є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати вищезазначену довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нашого підприємства та інших суб'єктів господарювання. На підставі вищевикладеного вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу щодо обов’язкового проведення огляду та надання довідки за підписом замовника. Рекомендуємо ознайомитись з рішеннями органу оскарження з даного питання (додаються).
Розгорнути
Згорнути
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо подання довідки, виданої Замовником є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати вищезазначену довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нашого підприємства та інших суб'єктів господарювання. На підставі вищевикладеного вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу щодо обов’язкового проведення огляду та надання довідки за підписом замовника. Рекомендуємо ознайомитись з рішеннями органу оскарження з даного питання (додаються).
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2021 15:35
Шановний учасник, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-24-011015-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України, Код ЄДРПОУ:00182877
Дата подання: 05 жовтня 2021 16:12
Дата подання: 05 жовтня 2021 16:12
СКАРГА про порушення законодавства у сфері державних закупівель та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
умови, викладені в тендерній документації Замовника, є дискримінаційними, неправомірними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2021 11:07
Рішення від 07.10.2021 № 22822.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2021 11:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2021 №23762.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2021 16:05
рішення від 20.10.2021№23762.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2021 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ "Про усункення порушень" виконано, згідно Протоколу №27 від 26.10.2021 року, внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2021 16:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА |
788 610,00
UAH з ПДВ
|
788 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРПОЖТЕХСЕРВІС" |
828 584,92
UAH з ПДВ
|
828 584,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА #13439016 |
Переможець |
788 610,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 16:06
|
Договір.PDF | укладений |
18 листопада 2021 16:05
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 листопада 2021 10:09
|
236 583,00 UAH | UA748201720344230008000081320 КЗ"ЦПНДТ" |
UA913052990000026002050250221 ПП "СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" |
Оплачений |
17 грудня 2021 09:35
|
334 795,80 UAH | UA748201720344230008000081320 КЗ"ЦПНДТ" |
UA913052990000026002050250221 ПП "СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" |
Оплачений |
28 грудня 2021 10:26
|
216 203,52 UAH | UA748201720344230008000081320 КЗ"ЦПНДТ" |
UA913052990000026002050250221 ПП "СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" |
Оплачений |