Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
87 004,05 UAH
UA-2024-01-16-001715-a 725e17aa248841a7ad12625d2053767c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Ігнатенко

+380992837124 zhosmo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991518
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Грушевського, 33а
Контактна особа: Оксана Ігнатенко
+380992837124
zhosmo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4514.33 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

16 січня 2024 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2024 09:56
Витяг з переліку суб`єктів природних монополій.pdf
16 січня 2024 09:56
Рішення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03344065
Переможець 87 004,05
UAH з ПДВ
16 січня 2024 10:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2024 10:53
Додаткова угода 01 водовідведення.pdf зміни до договору
13 червня 2024 10:49
Договір 28 водовідведення.pdf укладений
16 січня 2024 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 7. ч. 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.7 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в Договорі та відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 28.05.2024р. № 1023 Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни до п. 1.3. Договору виклавши його у наступній редакції: «1.3. Загальний об'єм централізованого водовідведення становить 4 514,33 м3/рік». 2. Внести зміни до п. 1.4. Договору виклавши його у наступній редакції: «1.4. Загальна орієнтована ціна договору становить 150 557,36 (Сто п`ятдесят тисяч п`ятсот п`ятдесят сім гривень 36 коп) грн. з ПДВ». 3. Внести зміни у ч.1 п.1.5. Договору виклавши його у наступній редакції: «1.5. 1) плата за послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу, що становить 41,004 грн. з ПДВ та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства».
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML