Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків (код ДК 021:2015 -90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям )
Очікувана вартість
2 446 700,00 UAH
UA-2024-02-20-010279-a ● 7254ddabef3b44c4b11006a0d874d4d8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський зоологічний парк загальнодержавного значення |
Код ЄДРПОУ: | 02221171 |
Вебсайт: | http://zoo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32 (пр-т Берестейський 32) |
Контактна особа: |
Валентина Єрмакова +380442774767 zoo_zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 446 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 467,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, Київ, пр-т Берестейський 32 (вул. Зоологічна 2 - службовий в'їзд до зоопарку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 15:27 |
Тендерна документація.docx | |
20 лютого 2024 15:27 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-20-010279-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 22 лютого 2024 17:34
Про усунення искримінаційних вимог тендерної документації та надання відповідних обгрунтувань
Шановний Замовнику!
1. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має підтвердити наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автомобілі, спецтехніка, обладнання та устаткування:
- не менш 20-и металевих транспортних контейнерів типу «мультиліфт» для будівельних, великогабаритних відходів, листя, рослинних відходів та відходів залишків життєдіяльності тварин з такими об’ємами: 10 м. куб. - 2 одиниці; 12 м. куб. – 2 одиниці; 13м.куб.- 3 одиниці; 15 м. куб. – 6 одиниць; 25 м. куб. – 2 одиниці; 30 м. куб. – 3 одиниці. Пластикові контейнери для твердих побутових відходів: з плоскою кришкою об’ємом 1,1 м.куб.в кількості не менше 70 контейнерів; з плоскою кришкою системи SPLIT LID об’ємом 1,1 м.куб. кількості не менше 15 контейнерів; з плоскою кришкою об’ємом 240 літрів. в кількості не менше 15 контейнерів; з плоскою кришкою об’ємом 120 літрів. в кількості не менше 14 контейнерів. Металеві оцинковані контейнери для роздільного збору під сміттєвоз з верхнім завантаженням в наступних об’ємах та кількості: 3,5 м.куб. - 4 одиниці ( під скло); 5 м.куб. – 3 одиниці (під ПЕТ пляшки); 7,5 м.куб. - 3 одиниці (під макулатуру).
- Сміттєвози з заднім завантаженням зі зменшеними габаритами полегшеного типу об’ємом бункера не більше 10 м.куб., та такими розмірами: ширина - 2,3м.; висота - 2,7м.; довжина – 7 м.; колісна база-3,3м. (для можливості виконання послуг та/чи робіт та проїзду по вузьким доріжкам на території Замовника) в кількості – не менше 2 автомобілів.
- Сміттєвози з заднім завантаженням та об’ємом бункера від 15 -25 м.куб. – не менше 3 автомобілів;
- Сміттєвози з верхнім завантаженням та об’ємом бункера від 20 -30 м.куб. – не менше 2 автомобілів;
- Вантажні автомобілі з системою мультиліфт з навантаженням не менше 10 тон, в кількості не менше 6 одиниць
- Екскаватор – навантажувач (довжина до 5,91 м, ширина до 2,36 м, висота по даху кабіни до 3,93 м, колісна база 2,22 м) з ківшом з крабовим ходом в кількості не менше 2 одиниці. (для прибирання території від рослинних відходів, опалого листя, снігу та очищення вольєрів тварин від відходів залишків продуктів життєдіяльності тварин)
- Міні навантажувач (довжина до 2910 мм, довжина з ківшом до 3630 мм, ширина до 1870 мм, ширина (з ківшом) до 1880 мм, висота до 2090 мм, радіус повороту до 2190 мм, колісна база до 1230 мм) з ківшом з крабовим ходом. (для прибирання території від рослинних відходів, опалого листя, снігу та очищення вольєрів тварин від відходів залишків продуктів життєдіяльності тварин) – в кількості одна одиниця;
- автомобілі для транспортування і ремонту контейнерів.
Відповідно до Додатку №1 до проекту Договору – Специфікація, вивезення твердих побутових відходів здійснюється контейнерами 1,1 м. куб., великогабаритних та будівельних відходів (ВГВ), гною (відходів життєдіяльності тварин) по місту Києву на компостування має бути контейнерами по 15 куб.м., а перевезення листя по місту Києву на компостування контейнерами по 15-60 куб.м.
Будь-яка інформація щодо контейнерів для роздільного збору – відсутня.
Тобто, решта великогабаритних контейнерів різного об’єму (10,12,13 м.куб.), що суттєво не відрізняються між собою, та контейнерів для ТПВ (240л та 120л), контейнерів для роздільного збору (5 м.куб. - 4 одиниці ( під скло); 5 м.куб. – 3 одиниці (під ПЕТ пляшки); 7,5 м.куб. - 3 одиниці (під макулатуру)) зазначені Замовником виключно для свідомого обмеження кола учасників та є дискримінаційними вимогами. Тим більше, зазначені розміри контейнерів (для макулатури) суперечать ДСТУ 8476:2015.
Також є цікавим необхідна кількість спеціалізованого транспорту для вивезення ТПВ та ВГВ, оскільки відповідно до п. 2.4. Проекту договору ТПВ та ВГВ вивозяться Виконавцем 2 (два) рази на тиждень на підставі заявки від Замовника.
Відповідно до п. 4.3. Розділу 1 Тендерної документації: місце, де повинні бути надані послуги: м. Київ, пр. Берестейський, 32 (службовий заїзд вул. Зоологічна, 2).
Навіщо Замовнику така кількість спеціалізованого транспорту, зокрема не менше 6 одиниць вантажних автомобілів з системою мультиліфт з навантаженням не менше 10 тонн... Крім того, такий транспорт не зможе завантажити контейнери 25-30 м. куб., оскільки їх вага при повному завантаженні є більшою та може перевищувати 20 тонн.
В цілому відповідно до вимог Замовника загальна кількість необхідного спеціалізованого транспорту та техніки складає не менше 18 одиниць. Про те, Учасник має підтвердити наявність не менше чотирьох водіїв транспортних засобів та не менше двох вантажників. Як чотири водії мають керувати спец. технікою та спец. транспортом у кількості не менше ніж 18 штук?
2. Однією із вимог Замовника є те, що Учасник має відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів від 05 вересня 2023 р. № 941 (Про затвердження Порядку визначення суб’єктів господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів).
Натомість відповідно до Додатку №2 Учасник повинен надавати послугу виключно у відповідності до Закону України «Про відходи» та нормативно-правових актів у сфері поводження з побутовими відходами.
Просимо пояснити яким саме вимогам Порядку визначення суб’єктів господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів має відповідати Учасник, що здійснює вивезення відходів, а також як Учасник може надати послугу у відповідності до Закону України «Про відходи», що втратив чинність ще 9 липня 2023 року.
3. Відповідно до п. 2 Додатку 1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії та/або оригінали медичних книжок на водіїв за формою № 1-омк та медичних карток за формою № 140-5/о дійсних на момент подання пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до діючого законодавства України, а саме в переліку організацій, працівники яких підлягають обов’язковому профілактичному медичному огляду та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559, відсутні підприємства, що надають послуги з збирання та вивезення твердих побутових відходів.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/8 (із змінами та доповненнями) обов’язковим документом, що підтверджує проходження водіями медичного огляду є медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом, яка видається медичною комісією за результатами попереднього, періодичного та позачергового медичного огляду.
Враховуючи всю вище викладену інформацію, просимо:
- надати відповіді на поставленні питання;
- надати обґрунтування технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі та кваліфікаційних вимог;
- внести зміни до тендерної документації та виключити всі дискримінаційні вимоги щодо матеріально-технічної бази, працівників та технічних вимог.
При ігноруванні Замовником даної вимоги, надання неналежного або неповного обґрунтування та не усунення дискримінаційних вимог, потенційним учасником буде подано скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має підтвердити наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автомобілі, спецтехніка, обладнання та устаткування:
- не менш 20-и металевих транспортних контейнерів типу «мультиліфт» для будівельних, великогабаритних відходів, листя, рослинних відходів та відходів залишків життєдіяльності тварин з такими об’ємами: 10 м. куб. - 2 одиниці; 12 м. куб. – 2 одиниці; 13м.куб.- 3 одиниці; 15 м. куб. – 6 одиниць; 25 м. куб. – 2 одиниці; 30 м. куб. – 3 одиниці. Пластикові контейнери для твердих побутових відходів: з плоскою кришкою об’ємом 1,1 м.куб.в кількості не менше 70 контейнерів; з плоскою кришкою системи SPLIT LID об’ємом 1,1 м.куб. кількості не менше 15 контейнерів; з плоскою кришкою об’ємом 240 літрів. в кількості не менше 15 контейнерів; з плоскою кришкою об’ємом 120 літрів. в кількості не менше 14 контейнерів. Металеві оцинковані контейнери для роздільного збору під сміттєвоз з верхнім завантаженням в наступних об’ємах та кількості: 3,5 м.куб. - 4 одиниці ( під скло); 5 м.куб. – 3 одиниці (під ПЕТ пляшки); 7,5 м.куб. - 3 одиниці (під макулатуру).
- Сміттєвози з заднім завантаженням зі зменшеними габаритами полегшеного типу об’ємом бункера не більше 10 м.куб., та такими розмірами: ширина - 2,3м.; висота - 2,7м.; довжина – 7 м.; колісна база-3,3м. (для можливості виконання послуг та/чи робіт та проїзду по вузьким доріжкам на території Замовника) в кількості – не менше 2 автомобілів.
- Сміттєвози з заднім завантаженням та об’ємом бункера від 15 -25 м.куб. – не менше 3 автомобілів;
- Сміттєвози з верхнім завантаженням та об’ємом бункера від 20 -30 м.куб. – не менше 2 автомобілів;
- Вантажні автомобілі з системою мультиліфт з навантаженням не менше 10 тон, в кількості не менше 6 одиниць
- Екскаватор – навантажувач (довжина до 5,91 м, ширина до 2,36 м, висота по даху кабіни до 3,93 м, колісна база 2,22 м) з ківшом з крабовим ходом в кількості не менше 2 одиниці. (для прибирання території від рослинних відходів, опалого листя, снігу та очищення вольєрів тварин від відходів залишків продуктів життєдіяльності тварин)
- Міні навантажувач (довжина до 2910 мм, довжина з ківшом до 3630 мм, ширина до 1870 мм, ширина (з ківшом) до 1880 мм, висота до 2090 мм, радіус повороту до 2190 мм, колісна база до 1230 мм) з ківшом з крабовим ходом. (для прибирання території від рослинних відходів, опалого листя, снігу та очищення вольєрів тварин від відходів залишків продуктів життєдіяльності тварин) – в кількості одна одиниця;
- автомобілі для транспортування і ремонту контейнерів.
Відповідно до Додатку №1 до проекту Договору – Специфікація, вивезення твердих побутових відходів здійснюється контейнерами 1,1 м. куб., великогабаритних та будівельних відходів (ВГВ), гною (відходів життєдіяльності тварин) по місту Києву на компостування має бути контейнерами по 15 куб.м., а перевезення листя по місту Києву на компостування контейнерами по 15-60 куб.м.
Будь-яка інформація щодо контейнерів для роздільного збору – відсутня.
Тобто, решта великогабаритних контейнерів різного об’єму (10,12,13 м.куб.), що суттєво не відрізняються між собою, та контейнерів для ТПВ (240л та 120л), контейнерів для роздільного збору (5 м.куб. - 4 одиниці ( під скло); 5 м.куб. – 3 одиниці (під ПЕТ пляшки); 7,5 м.куб. - 3 одиниці (під макулатуру)) зазначені Замовником виключно для свідомого обмеження кола учасників та є дискримінаційними вимогами. Тим більше, зазначені розміри контейнерів (для макулатури) суперечать ДСТУ 8476:2015.
Також є цікавим необхідна кількість спеціалізованого транспорту для вивезення ТПВ та ВГВ, оскільки відповідно до п. 2.4. Проекту договору ТПВ та ВГВ вивозяться Виконавцем 2 (два) рази на тиждень на підставі заявки від Замовника.
Відповідно до п. 4.3. Розділу 1 Тендерної документації: місце, де повинні бути надані послуги: м. Київ, пр. Берестейський, 32 (службовий заїзд вул. Зоологічна, 2).
Навіщо Замовнику така кількість спеціалізованого транспорту, зокрема не менше 6 одиниць вантажних автомобілів з системою мультиліфт з навантаженням не менше 10 тонн... Крім того, такий транспорт не зможе завантажити контейнери 25-30 м. куб., оскільки їх вага при повному завантаженні є більшою та може перевищувати 20 тонн.
В цілому відповідно до вимог Замовника загальна кількість необхідного спеціалізованого транспорту та техніки складає не менше 18 одиниць. Про те, Учасник має підтвердити наявність не менше чотирьох водіїв транспортних засобів та не менше двох вантажників. Як чотири водії мають керувати спец. технікою та спец. транспортом у кількості не менше ніж 18 штук?
2. Однією із вимог Замовника є те, що Учасник має відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів від 05 вересня 2023 р. № 941 (Про затвердження Порядку визначення суб’єктів господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів).
Натомість відповідно до Додатку №2 Учасник повинен надавати послугу виключно у відповідності до Закону України «Про відходи» та нормативно-правових актів у сфері поводження з побутовими відходами.
Просимо пояснити яким саме вимогам Порядку визначення суб’єктів господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів має відповідати Учасник, що здійснює вивезення відходів, а також як Учасник може надати послугу у відповідності до Закону України «Про відходи», що втратив чинність ще 9 липня 2023 року.
3. Відповідно до п. 2 Додатку 1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії та/або оригінали медичних книжок на водіїв за формою № 1-омк та медичних карток за формою № 140-5/о дійсних на момент подання пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до діючого законодавства України, а саме в переліку організацій, працівники яких підлягають обов’язковому профілактичному медичному огляду та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559, відсутні підприємства, що надають послуги з збирання та вивезення твердих побутових відходів.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/8 (із змінами та доповненнями) обов’язковим документом, що підтверджує проходження водіями медичного огляду є медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом, яка видається медичною комісією за результатами попереднього, періодичного та позачергового медичного огляду.
Враховуючи всю вище викладену інформацію, просимо:
- надати відповіді на поставленні питання;
- надати обґрунтування технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі та кваліфікаційних вимог;
- внести зміни до тендерної документації та виключити всі дискримінаційні вимоги щодо матеріально-технічної бази, працівників та технічних вимог.
При ігноруванні Замовником даної вимоги, надання неналежного або неповного обґрунтування та не усунення дискримінаційних вимог, потенційним учасником буде подано скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2024 17:09
Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
щодо вимоги відносно кількості та вантажності транспортних засобів, а також кількості водіїв і вантажників повідомляємо наступне. Замовник висуває ті або інші вимоги, виходячи із досвіду роботи та результатів подолання недоліків під час отримання послуг у минулих періодах. Так, для Замовника вимога щодо наявності в учасника сміттєвозів звичайного та полегшеного типу з заднім та з верхнім (переднім) завантаженням в кількості 7 одиниць, Вантажних автомобілів з системою мультиліфт з навантаженням не менше 10 тон в кількості не менше 6 одиниць, екскаваторів навантажувачів в кількості 2 одиниці, міні навантажувача та автомобілів для транспортування та ремонту контейнерів викликана інженерно-технічними потребами Замовника зокрема для безперебійного вивезення твердих побутових відходів у місцях з важкодоступністю проїзду за габаритами та шляхів такого під’їзду, а також кількістю великогабаритних побутових відходів, а особливо залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя і рослинних залишків які складають основну навантаженість та потребують гарантованого і безперебійного їх вивезення великогабаритними контейнерами, а саме машинами системи мультиліфт з залученням додаткових механізмів (екскаваторів та навантажувача). Слід зазначити, що зазначена вимога також є гарантією забезпечення безперебійності та своєчасності надання послуг в період воєнного стану в Україні. Дана вимога була включенна Замовником з врахуванням: - інженерно-технічної потреби; - наявності інших контрагентів в потенційних учасників; - можливості виникнення непередбачуваних ситуацій під час повітряних тривог та ворожих атак; - можливим виходом з ладу транспортного засобу; - вилученням авто для потреб армії тощо. Окрім цього вимога про наявність не менше чотирьох водіїв транспортних засобів та не менше двох вантажників викликана технічною можливістю одночасного перебування на території Замовника не більше ніж 4х транспортних засобів (2х або 4х сміттєвозів та/або 2х або 4х транспортних засобів з системою мультіліфт). Щодо завантаження контейнерів 25-30 м. куб. з вагою 20 тон та більше, то тендерною документацією передбачається наявність автомобілів навантаження (вантажопідйомність) на які не повинна бути меншою ніж 10 тон. Замовник за порушеним питанням у вимозі не вбачає встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, не порушує та не має на меті порушувати законодавство, оскільки спеціалізований транспорт може бути як власний так і у користуванні. Крім того, у потенційного учасника є можливість залучення співвиконавця для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Щодо інших вимог - Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
щодо вимоги відносно кількості та вантажності транспортних засобів, а також кількості водіїв і вантажників повідомляємо наступне. Замовник висуває ті або інші вимоги, виходячи із досвіду роботи та результатів подолання недоліків під час отримання послуг у минулих періодах. Так, для Замовника вимога щодо наявності в учасника сміттєвозів звичайного та полегшеного типу з заднім та з верхнім (переднім) завантаженням в кількості 7 одиниць, Вантажних автомобілів з системою мультиліфт з навантаженням не менше 10 тон в кількості не менше 6 одиниць, екскаваторів навантажувачів в кількості 2 одиниці, міні навантажувача та автомобілів для транспортування та ремонту контейнерів викликана інженерно-технічними потребами Замовника зокрема для безперебійного вивезення твердих побутових відходів у місцях з важкодоступністю проїзду за габаритами та шляхів такого під’їзду, а також кількістю великогабаритних побутових відходів, а особливо залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя і рослинних залишків які складають основну навантаженість та потребують гарантованого і безперебійного їх вивезення великогабаритними контейнерами, а саме машинами системи мультиліфт з залученням додаткових механізмів (екскаваторів та навантажувача). Слід зазначити, що зазначена вимога також є гарантією забезпечення безперебійності та своєчасності надання послуг в період воєнного стану в Україні. Дана вимога була включенна Замовником з врахуванням: - інженерно-технічної потреби; - наявності інших контрагентів в потенційних учасників; - можливості виникнення непередбачуваних ситуацій під час повітряних тривог та ворожих атак; - можливим виходом з ладу транспортного засобу; - вилученням авто для потреб армії тощо. Окрім цього вимога про наявність не менше чотирьох водіїв транспортних засобів та не менше двох вантажників викликана технічною можливістю одночасного перебування на території Замовника не більше ніж 4х транспортних засобів (2х або 4х сміттєвозів та/або 2х або 4х транспортних засобів з системою мультіліфт). Щодо завантаження контейнерів 25-30 м. куб. з вагою 20 тон та більше, то тендерною документацією передбачається наявність автомобілів навантаження (вантажопідйомність) на які не повинна бути меншою ніж 10 тон. Замовник за порушеним питанням у вимозі не вбачає встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, не порушує та не має на меті порушувати законодавство, оскільки спеціалізований транспорт може бути як власний так і у користуванні. Крім того, у потенційного учасника є можливість залучення співвиконавця для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Щодо інших вимог - Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 17:19 |
Кінець періоду оскарження: | 09 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 березня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. |
Документи:
27 лютого 2024 17:19
|
Електронний підпис |
27 лютого 2024 17:18
|
Протокол.pdf |