Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44044801 |
Місцезнаходження: | 48702, Україна , Тернопільська обл., Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тернавська Оксана Петрівна 380677032782 zamosna30@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 08:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий Товар здійснюються після отримання Товару Покупцем в національній валюті України - гривнях, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно наданої видаткової накладної на оплату товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 08:38 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000007 ● 14b7f48d7b0944c3b9603b673e8bc3db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:14 |
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2023-01-12-000262-a
12.01.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради,
код ЄДРПОУ 44044801
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 10:18:55
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-16 09:26:49
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-12-000262-a) надаємо наступну інформацію:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Назва предмета закупівлі ДК 021:2015– 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка(Екскаватор - навантажувач). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено шляхом моніторингу цін, в тому числі ціни учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення Згідно з рішенням сесії Борщівської міської ради «Про затвердження Програми здійснення внесків до статутного капіталу Комунального підприємства «Борщівський комунальник» Борщівської міської ради на 2023 рік» № 2334 від 20.12.2022р. та рішенням сесії Борщівської міської ради «Про бюджет міської територіальної громади на 2023 рік» № 2342 від 20.12.2022р.
2. Товар поставлений Замовнику згідно умов договору(видаткова накладна №1761 від 07.02.2023р), термін поставки не продовжувався.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та зобов’язується не допускати їх в майбутньому.
2023-06-02 09:57:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 14:16
|
Договір 12.pdf | укладений |
01 лютого 2023 14:15
|