Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОРУБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43915886 |
Місцезнаходження: | 38623, Україна , Полтавська обл., село Велика Рублівка, вул. Центральна, будинок 36 |
Контактна особа: |
Максим Панченко +380667086940 pmaxvit246@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
КОД ДК 021:2015 – 16700000-2 Трактори (Трактор МТЗ-82.1 (або еквівалент))
ID: UA-2021-04-05-000619-b
ID: UA-2021-03-15-013352-b
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 15:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
27 травня 2021 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000037 ● fde43c6bfcd6428883bc46f24c9078ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.06.2021 № 267
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 22.06.2021 № 267
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-05-27-009147-b виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення на висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2021 № 267 Харків відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016р. у рамках проведення переговорної процедури закупівлі № UA-2021-05-27-009147-b повідомляємо наступне: По питанню розбіжності термінів розрахунків а, саме: пунктом 3.3 розділу 3 «Порядок здійснення розрахунків» договору передбачено, що «Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару не пізніше 10 робочих днів після надання Постачальником Покупцеві в установленому порядку видаткової накладної», що суперечить протоколу про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) в якому зазначено, що умови оплати – післяоплата, період 25 днів для встановлення єдиного підходу для виконання умов договору, до учасника ТОВ «ТЕХНОТОРГ, було надіслано лист звернення та додаткову угоду до договору, про усунення питання терміну розрахунків, та її уніфікації. Про усунення, порушення буде повідомлено додатково, після оприлюднення додаткової угоди до договору 09.06.2021 №41/58740 через систему електронних закупівель прозорро. По питанню визначення предмету закупівлі повідомляємо наступне: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Єдиний закупівельний словник) за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначені предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника - «ДК 021:2015:16700000-2: Трактори», тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «16700000-2 - Трактори» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «16700000-2 - Трактори» за показником третьої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі та не порушує принципу конкуренції та прозорості проведення закупівель. Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.
2021-06-25 16:09:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: Для подальшого недопущення порушень норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншого чинного Законодавства , що регулює питання питання публічних закупівель уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель.
2021-09-30 08:04:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТОРГ" #30976452 |
Переможець |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 10:28
|
трактор.pdf | укладений |
11 червня 2021 10:25
|