Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м.куб/добу в смт Мар’янівка Горохівського району Волинської області
Очікувана вартість
9 875 536,00 UAH
UA-2019-10-02-000164-c 71d3d6e68e1b4ded93e6707691eb8432
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білокурець Ірина Вікторівна

+380337990142 Maryanivka_silrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мар'янівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04334933
Місцезнаходження: 45744, Україна , Волинська обл., Селище міського типу Мар'янівка, вул,Незалежності 26
Контактна особа: Білокурець Ірина Вікторівна
+380337990142
Maryanivka_silrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:09
Очікувана вартість: 9 875 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: смт. Мар’янівка Горохівського району Волинської області Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м.куб/добу в смт Мар’янівка Горохівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45744, Україна, Волинська область, смт Мар'янівка, вул. Незалежності, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування - кошти природоохоронного фонду та інша субвенція. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Джерело фінансування - кошти природоохоронного фонду та інша субвенція. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:44
Рішення про внесення змін.docx
17 жовтня 2019 15:44
Технічні вимоги (2).docx
17 жовтня 2019 15:44
Тендерна документація_для перевірки.doc
02 жовтня 2019 09:54
Проект договору.docx
17 жовтня 2019 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 09:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:44
Рішення про внесення змін.docx
17 жовтня 2019 15:44
Технічні вимоги (2).docx
02 жовтня 2019 09:54
Технічні вимоги (2).docx
17 жовтня 2019 15:44
Тендерна документація_для перевірки.doc
02 жовтня 2019 09:54
Тендерна документація_для перевірки.doc
02 жовтня 2019 09:54
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутність інформації про матеріали
Дата подання: 02 жовтня 2019 13:36
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 15:40
Доброго дня. Просимо Вас надати розяснення. У додатку 2 (технічні вимоги) тендерної документації надан тільки перелік робіт, та відсутня інформація про матеріали (арматура, труби, радіатори, кабелі, крани та т.і.) Учасник повинен надати пропозицію згідно технічного завдання, та за відсутності в переліку матеріалів не може додати їх самостійно. враховуючи вищевикладене, просимо Вас доповнити технічне завдання переліком матераілів, згідно локальних кошторисів .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за запитання!
Відповідно до Вашої вимоги будуть внесені зміни до Тендерної Документації.
порядок ознайомлення з проектною документацією
Дата подання: 02 жовтня 2019 14:09
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 15:41
Просимо додати до тенденої документації порядок ознайомлення Учасника з проектною документацією.
Відповідь: Шановний Учасник!
Ви, маєте можливість ознайомитися з Технічним Завданням, якого достатньо для підготовки пропозиції. У разі виникнення питань щодо закупівлі, Ви, можете зв'язатися з контактною особою, яка зазначена на майданчику.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-02-000164-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко", Код ЄДРПОУ:31830396
Дата подання: 15 листопада 2019 17:51
Скарга на рішення Замовника про визнання ТОВ"Будтех-Долина 2016" переможцем торгів
ТОВ «Комфорт-Еко» вважає що Замовником неправомірно визнано переможцем торгів по закупівлі UA-2019-10-02-000164-c, Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 200 м.куб/добу в смт Мар’янівка Горохівського району Волинської області, ТОВ «Будтех-Долина 2016», оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, наведеним нижче по тексту скарги та підлягає відхиленню на підставі п.п. 1 п. 1 ч. 1 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Твердження скаржника викладені в письмовій скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 21:37
рішення від 20.11.2019 № 17032 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:37
рішення від 05.12.2019 № 18062.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:44
Номер скарги: UA-2019-10-02-000164-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:41149498
Дата подання: 16 листопада 2019 16:32
Скарга на неправомірні дії замовника. Мар'янівською селищною радою
Замовником було порушено принципи відкритості, прозорості, недискримінації учасників та об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлених статтею 3 Закону. Усі твердження викладані у письмовій скарзі, що додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 20:00
рішення від 20.11.2019 № 16988 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 20:00
рішення від 05.12.2019 № 18059.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 22:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення по скарзі виконано
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2019 16:34
Номер скарги: UA-2019-10-02-000164-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко", Код ЄДРПОУ:31830396
Дата подання: 06 січня 2020 19:10
Скарга на рішення Замовника про повторне визнання ТОВ "Будтех-Долина 2016" переможцем торгів
Вважаємо неправомірним рішення Замовника від 27 грудня 2019 року про визнання переможцем торгів ТОВ "Будтех-Долина 2016" оскільки пропозиція даного учасника не відповідає вимогам закону та тендерної документації. Обгрунтування та підстави викладені в письмовій скарзі, яка додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2020 № 527.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 00:08

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:49
Скарга_.pdf
15 листопада 2019 17:50
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2019 17:18
Пояснення по скарзі
27 листопада 2019 17:18
Скріни документів
27 листопада 2019 17:18
Скріни документів
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення
27 листопада 2019 17:18
додатки до пояснення

Документи подані скаржником

16 листопада 2019 16:32
Додаток 2.pdf
16 листопада 2019 16:32
Додаток 3.pdf
16 листопада 2019 16:32
Скарга.pdf
16 листопада 2019 16:32
Додаток 1.pdf

Документи подані замовником

28 листопада 2019 12:55
Відповідь на скаргу
28 листопада 2019 12:55
ухвала суду
28 листопада 2019 12:55
додатки до пояснення
28 листопада 2019 12:55
додатки до пояснення
28 листопада 2019 12:55
додатки до пояснення
28 листопада 2019 12:55
додатки до пояснення
28 листопада 2019 12:55
додатки до пояснення
28 листопада 2019 12:55
додатки до пояснення
28 листопада 2019 12:55
додатки до пояснення

Документи подані скаржником

06 січня 2020 19:08
скарга.pdf
06 січня 2020 19:08
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-26-000006 ● d047254b4ac64835af89d47a186af384
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.12.2019 № 53-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника управління Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.12.2019 № 53-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-02-000164-c від 02.10.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Неможливість усунення виявленого порушення

2020-01-15 16:35:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (відсутній протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих; не надано документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-01-31-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
30.01.2020 м. Луцьк № 05-од НАКАЗ
Про призначення перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291.
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 30 січня 2020 року проведення протягом 5 робочих днів перевірку закупівлі UA-2019-10-02-000164-c, здійснену Мар’янівською селищною радою.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

2020-01-31 10:16:03


Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ" 6 629 598,00
UAH з ПДВ
6 629 598,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" 7 904 355,81
UAH з ПДВ
7 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кулак Володимир Зіновійович 9 000 000,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016" 9 605 194,80
UAH з ПДВ
9 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:41
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:41
Технична частина.pdf
24 жовтня 2019 17:41
Проект договору.pdf
24 жовтня 2019 17:41
Інші документи.pdf
24 жовтня 2019 17:41
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

01 листопада 2019 13:54
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:51
Кошторис.pdf
01 листопада 2019 13:45
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:54
КК.pdf
24 жовтня 2019 14:54
Кошторис.pdf
24 жовтня 2019 14:54
Проект договору.pdf
24 жовтня 2019 14:54
ТЧ.pdf
24 жовтня 2019 14:53
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 14:53
ВПВ17.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:41
1571928015572178984263.jpg
24 жовтня 2019 17:41
1571927998557101689510.jpg
24 жовтня 2019 17:41
1571927976097393678220.jpg
24 жовтня 2019 17:41
1571927956485177510460.jpg
24 жовтня 2019 17:41
15719279126621192465723.jpg

Публічні документи

08 листопада 2019 12:51
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:50
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:50
Довідка про несудимість .pdf
08 листопада 2019 12:47
Довідка про несудимість .pdf
24 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:51
Договора оренди .pdf
24 жовтня 2019 16:51
Реєстр документів .pdf
24 жовтня 2019 16:51
Лист бан гарант.pdf
24 жовтня 2019 16:51
Гарантійний лист.pdf
24 жовтня 2019 16:51
Додатки Договору 2 .pdf
24 жовтня 2019 16:51
Штатний розпис .pdf
24 жовтня 2019 16:51
Кошторис.zip
24 жовтня 2019 16:51
Банківська гарантія.zip
24 жовтня 2019 16:51
Технічні вимоги .pdf
24 жовтня 2019 16:51
Витяг.pdf
24 жовтня 2019 16:51
Ліцензія.pdf
24 жовтня 2019 16:51
Цінова пропозиція .pdf
24 жовтня 2019 16:51
Проект договору .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"

Фізична особа-підприємець Кулак Володимир Зіновійович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ"
#41149498
Рішення скасоване 6 629 598,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
Рішення скасоване 7 900 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:34
Фізична особа-підприємець Кулак Володимир Зіновійович
#2885812799
Рішення скасоване 9 000 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016"
#40889309
Рішення скасоване 9 600 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:34
ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ"
#41149498
Відхилено 6 629 598,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
Відхилено 7 900 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:45
Фізична особа-підприємець Кулак Володимир Зіновійович
#2885812799
Відхилено 9 000 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016"
#40889309
Переможець 9 600 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:50

Документи

01 листопада 2019 13:05
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:04
Повідомлення про рішення
01 листопада 2019 13:04
Повідомлення про рішення
01 листопада 2019 13:04
Повідомлення про рішення

Документи

05 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:23
Повідомлення про рішення
01 листопада 2019 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 листопада 2019 17:28
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:27
Повідомлення про рішення

Документи

27 грудня 2019 17:41
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2019 17:45
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2019 17:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016"
#40889309
9 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 15:27
додаткова угода №4 укладений
04 березня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 15:02
ТЕНДЕР ОЧИСНІ.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 14:53
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 16:43
Договір.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 16:38
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 16:31
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 10:27
Дод угода очисні.pdf зміни до договору
30 січня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 16:04
Підписаний договір укладений
16 січня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 15 "Юридичні адреси сторін" Договору №1 від16.01.2020 року виклавши дані про замовника у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №1 від16.01.2020 року
Номер договору про закупівлю: 01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору №1 від16.01.2020 року
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору №01 від16.01.2020 року
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 10.2 Договору розірвати Договір про закупівлю №1 від 16.01.2020 року за згодою сторін.