Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи (послуги з монтажу і налагодження системи охоронної сигналізації будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок № 2 комбінованого типу Олешківської міської ради за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Миру, будинок 1-А)
Очікувана вартість
62 377,00 UAH
UA-2022-02-03-002289-a ● 716ad639073b423a9a57b7043610638e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43922212 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Гвардійська, 30 |
Контактна особа: |
Саніна Олена Юріївна +380663913800 osvitaoleshki2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 62 377,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 311,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
строк виконання послуги до 01.03.2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з монтажу і налагодження системи охоронної сигналізації будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок № 2 комбінованого типу Олешківської міської ради за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Миру, будинок 1-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Миру, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 15:41 |
4 ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ (1) (2).doc | |
03 лютого 2022 15:41 |
3 Проект договору (2).doc | |
03 лютого 2022 15:41 |
2 ДЛЯ УЧАСНИКIВ (1) (2).doc | |
03 лютого 2022 15:41 |
1 Тех.вимоги (1) (2).doc | |
03 лютого 2022 15:41 |
ОГОЛОШЕННЯ охорон сигналізація (1) (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 04 лютого 2022 12:24
Дата відповіді: 07 лютого 2022 09:47
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкти замовника в період уточнень та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника та одержати у Замовника технічну документацію щодо об’єкту або іншу інформацію, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимога щодо надання Учасником Акту обстеження об`єкту, в довільній формі та підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, в складі пропозиції є обов`язковою, і додана з метою недопущення додаткових витрат. Замовник не має технічної можливості надати документації планів поверхів та будівель, тому для одержання повної інформації і визначення всіх об`ємів майбутніх робіт вимагає від Учасників огляду об`єкта. Обстеження об`єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об`єктивного плану надання послуги, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Учасники мають можливість провести попереднє обстеження об`єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об`єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі послуг складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об`єктом роботи, розміщенням об`єкту, технічного стану об`єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ до усіх Учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного Учасника на обстеження об`єкту, кожному Учаснику були створені всі умови для обстеження об`єкту та кожен має змогу в цей період відвідати об`єкт для обстеження.
Вимога щодо надання Учасником Акту обстеження об`єкту, в довільній формі та підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, в складі пропозиції є обов`язковою, і додана з метою недопущення додаткових витрат. Замовник не має технічної можливості надати документації планів поверхів та будівель, тому для одержання повної інформації і визначення всіх об`ємів майбутніх робіт вимагає від Учасників огляду об`єкта. Обстеження об`єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об`єктивного плану надання послуги, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Учасники мають можливість провести попереднє обстеження об`єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об`єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі послуг складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об`єктом роботи, розміщенням об`єкту, технічного стану об`єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ до усіх Учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного Учасника на обстеження об`єкту, кожному Учаснику були створені всі умови для обстеження об`єкту та кожен має змогу в цей період відвідати об`єкт для обстеження.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 лютого 2022 12:26
Дата відповіді: 07 лютого 2022 11:25
Доброго дня! Шановний Замовник, у документації Ви вимагаєте надати Гарантійного листа виробника обладнання, яке виготовляється на території України (окрім позиції АКБ 12В 7,0 А/Ч (стандарт), яким підтверджується можливість поставки Учасником обладнання, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, якості та в терміни, визначені Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та пропозицією Учасника. Гарантійний лист повинен бути адресований начальнику Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення..
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника.
Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може.
Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання гарантійного (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) або філії або дистриб’ютора іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), в якому виробник (-и) (або представництва (-в) або філії або дистриб’ютора іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо та наголошуємо, що об`єкт щодо якого надаватиметься послуга - це заклад дошкільної освіти, тому питання якості обладнання охоронної сигналізації важливе для нас, адже стосується життя і здоров`я дітей. Також необхідно зазначити, що Гарантійний лист - це офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством вкладених у ньому зобов`язань. Мета його складання – підтвердження певних угод, умов (виконання робіт, оренди, надання послуг тощо) або фінансово-розрахункових зобов`язань, адресати – організація чи конкретна особа. При цьому слово «гарантія» взагалі може не згадуватися в тексті листа, але це не зменшує його цінності як документа. Найчастіше гарантійні листи оформлюються для підтвердження оплати, рідше – для гарантування своєчасного та якісного виконання робіт, надання послуг, постачання товарів тощо. По суті це гарантія виконання зобов`язань, зафіксована на папері. Тому твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб`ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати продукцію. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості встановлення несправного та неякісного обладнання.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 лютого 2022 15:51
Дата відповіді: 07 лютого 2022 11:34
Вами встановлено вимогу до учасників, а саме: Гарантійного листа виробника обладнання, яке виготовляється на території України (окрім позиції АКБ 12В 7,0 А/Ч (стандарт), яким підтверджується можливість поставки Учасником обладнання, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, якості та в терміни, визначені Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та пропозицією Учасника. Гарантійний лист повинен бути адресований начальнику Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення.
Просимо надати розяснення, яке обладнання виготовляється в Україні.....
Відповідно до технічного завдання Сповіщувач оптичний Swan Quad виготовляється в Ізраїлі.......яким чином учасники можуть надати дані листи...........
Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, якщо уважно прочитати вимогу про надання відповідного листа, стає зрозумілим, що це відноситься лише до обладнання виготовленого в Україні – що зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Повідомляємо, що об`єкт, щодо якого надаватиметься послуга - це заклад дошкільної освіти, тому питання якості обладнання охоронної сигналізації важливе для нас, адже стосується життя і здоров`я дітей. Також необхідно зазначити, що Гарантійний лист – це офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством викладених у ньому зобов`язань. Мета його складання – підтвердження певних угод, умов (виконання робіт, оренди, надання послуг тощо) або фінансово-розрахункових зобов`язань, адресати – організація чи конкретна особа. При цьому слово «гарантія» взагалі може не згадуватися в тексті листа, але це не зменшує його цінності як документа. Найчастіше гарантійні листи оформлюються для підтвердження оплати, рідше – для гарантування своєчасного та якісного виконання робіт, надання послуг, постачання товарів тощо. По суті це гарантія виконання зобов`язань, зафіксована на папері. Тому твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійний листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості встановлення несправного та неякісного обладнання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТРЕТЯКОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3024120575 |
Переможець |
61 938,89
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 08:18
|
скан дог 5123022022.pdf | укладений |
23 лютого 2022 08:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
послуги з монтажу і налагодження системи охоронної сигналізації будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок № 2 комбінованого типу Олешківської міської ради за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Миру, будинок 1-А | 1 | послуга |
61 938,89
UAH
|