Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання послуг з доступу до Інтернету
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002045-c 7156a92891f04219a95a120011e4e240
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 18:05
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1170000UAH без ПДВ
Придбання послуг з доступу до Інтернету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-22-000007 ● b0240987568140cdbcd650d12ad3b52b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2020 11:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.01.2020 №4
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.01.2020 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-13-002045-c 13.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-22 15:12:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з доступу до Інтернету (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-13-002045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Яким чином ФОП Кушніренко С.О. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону ?
2. З яких причин повідомлення про намір укласти договір на закупівлю послуг з доступу до Інтернету оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір із ФОП Кушніренко С.О. ?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору про постачання товарів і послуг від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-24 17:05:28

Пояснення

1. ФОП Кушніренко С.О. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону шляхом надання документального підтвердження тендерному комітету щодо відповідності кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». (додатки: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
2. Повідомлення про намір укласти договір на закупівлю послуг з доступу до Інтернету оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір із ФОП Кушніренко С.О. з технічних причин, це являється формальною помилкою, оскільки в протоколі повинна бути дата 13 грудня 2019 року, проте в протоколі через технічну помилку вказана була дата 13 листопада 2019 року.
3. Звіт про виконання договору про постачання товарів і послуг від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217 не був оприлюднений з технічних причин.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-27 16:35:22

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з доступу до Інтернету (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-13-002045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Яким чином ФОП Кушніренко С.О., з яким укладено договір від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217, виконав вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема в частині надання:
- довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний(і) аналогічний(і) договір(а), за 2018-2019 роки, із зазначенням номеру та дати договору(ів), предмету договору(ів), найменування та код ЄДРПОУ контрагента, його адреси та контактної особи (прізвище, ініціали та контактний телефон), інформації про виконання договору;
- оригіналу листа-відгуку, виданого контрагентом, з яким був укладений договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-30 17:02:35

Пояснення

ФОП Кушніренко С.О., з яким укладено договір від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217, виконав вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям ,долучено його документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-03 17:32:56

Пояснення з власної ініціативи

ПОЯСНЕННЯ З ВЛАСНОЇ ІНІЦІАТИВИ

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини першої статті 35 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кушніренко Сергій Олександрович
#3206706750
Переможець 1 170 000,00
UAH
13 грудня 2019 18:05

Документи

13 грудня 2019 18:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 18:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кушніренко Сергій Олександрович
#3206706750
1 170 000,00
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2019 18:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 18:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:30
1020-2240-217 д.у.1.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:26
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:25
Підписаний контракт укладений
24 грудня 2019 10:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання послуг з доступу до Інтернету 1 послуга 1 170 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 1020-2240-217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання послуг з доступу до Інтернету 1 послуга 1 170 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 169 840,00
UAH