Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: 42743, вул. Охтирська, 59-Б, с. Корабельське, Охтирського району, Сумської області (нове будівництво)
Очікувана вартість
3 675 998,00 UAH
UA-2020-08-19-005440-c 71566b93204d4461ad718c7880fd9232
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 18:35
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 18:35
Початок аукціону: 11 вересня 2020 14:32
Очікувана вартість: 3 675 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 379,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18379 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: 42743, вул. Охтирська, 59-Б, с. Корабельське, Охтирського району, Сумської області (нове будівництво)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42743, Україна, Сумська область, Охтирський район, с. Корабельське, вул. Охтирська, 59 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 09:40
Перелік змін.doc
03 вересня 2020 09:40
Тендерна документація зі змінами .docx
20 серпня 2020 12:06
ТМК.pdf
20 серпня 2020 12:06
ПС (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ПОБ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ОВ.pdf
20 серпня 2020 12:06
Корабельське ЕТР.pdf
20 серпня 2020 12:06
КМ.ТМ(Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
КБ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ЗПЗ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ЗВК.pdf
20 серпня 2020 12:06
ГП Корабельське.pdf
20 серпня 2020 12:06
ВОДК (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:05
ВК.pdf
20 серпня 2020 12:05
БЗ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:05
АР (Корабельське).pdf
19 серпня 2020 18:31
Підс. відом. ресурсів_ дод. 6.rtf
19 серпня 2020 18:31
Відомість обсягів робіт_ дод. 5.rtf
19 серпня 2020 18:31
Технічні вимоги_ дод. 4..docx
19 серпня 2020 18:31
Проект договору підряду_ дод 3.doc
19 серпня 2020 18:30
гарантійний лист_ дод.2.rtf
19 серпня 2020 18:30
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
03 вересня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 09:40
Перелік змін.doc
03 вересня 2020 09:40
Тендерна документація зі змінами .docx
19 серпня 2020 18:30
Тендерна документація.docx
20 серпня 2020 12:06
ТМК.pdf
20 серпня 2020 12:06
ПС (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ПОБ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ОВ.pdf
20 серпня 2020 12:06
Корабельське ЕТР.pdf
20 серпня 2020 12:06
КМ.ТМ(Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
КБ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ЗПЗ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:06
ЗВК.pdf
20 серпня 2020 12:06
ГП Корабельське.pdf
20 серпня 2020 12:06
ВОДК (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:05
ВК.pdf
20 серпня 2020 12:05
БЗ (Корабельське).pdf
20 серпня 2020 12:05
АР (Корабельське).pdf
19 серпня 2020 18:31
Підс. відом. ресурсів_ дод. 6.rtf
19 серпня 2020 18:31
Відомість обсягів робіт_ дод. 5.rtf
19 серпня 2020 18:31
Технічні вимоги_ дод. 4..docx
19 серпня 2020 18:31
Проект договору підряду_ дод 3.doc
19 серпня 2020 18:30
гарантійний лист_ дод.2.rtf
19 серпня 2020 18:30
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-13-000035 ● fc0a5f49823c4da6b00cd5c94d3ea840
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021 08:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.09.2021 №398

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2021 №398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-19-005440-c 19.08.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-20 16:07:43

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: 42743, вул. Охтирська, 59-Б, с. Корабельське, Охтирського району, Сумської області (нове будівництво)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-19-005440-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати документальне підтвердження наявності у учасника ТОВ «ІНДІГО ГРУП» заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), на підставі якого було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНДІГО ГРУП» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації від 17.09.2021 № 126.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-24 16:15:08

Відповідь на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби України

Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації на запит замовнику на пояснення у моніторингу до закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: 42743, вул. Охтирська, 59-Б, с. Корабельське, Охтирського району, Сумської області (нове будівництво)» (UA-2020-08-19-005440-с) пояснює наступне.
Інформація щодо наявності у учасника №1 - ТОВ «ІНДІГО ГРУП» заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного бюджету в сумі 1 343 508,00 грн. станом на 17.09.2020 знаходиться за посиланням https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/35408021/
В розділі «Податковий борг згідно з реєстром «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» з правого боку є віконце «Історія боргу», натиснувши на яке з’являється інформація щодо заборгованості у вигляді графіку жовтого кольору. За цими даними ТОВ «ІНДІГО ГРУП» станом на 01.09.2020 мало податковий борг в сумі 1 343 508,00 грн., який станом на 01.05.2021 погасило.
Витяг з інформацією щодо податкового боргу додається.

Додаток: на 1 арк. в 1 прим.



В.о. директора Департаменту Володимир МАРТИНЕНКО

Надання інформації про усунення порушення замовником

З 13.09.2021 по 28.09.2021 Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Держаудитслужба) проведено моніторинг процедури закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: 42743, вул. Охтирська, 59-Б, с. Корабельське, Охтирського району, Сумської області (нове будівництво)» UA-2020-08-19-005440-с. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Враховуючи викладене Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації приймає висновок Держаудитслужби від 28.09.2021 № UA-M-2021-09-13-000035 до відома. Повідомляємо, що в подальшому будуть враховані зауваження викладені у висновку. Т.в.о. директора Департаменту Ірина ХОМЕНКО

2021-10-05 11:04:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 3 476 316,00
UAH з ПДВ
3 457 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 3 525 000,00
UAH з ПДВ
3 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 17:42
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:37
Частина 4_розрахунки.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Частина 4_розрахунки.pdf
10 вересня 2020 17:37
Календарний графік.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Календарний графік.pdf
10 вересня 2020 17:37
Довідка співпраці ХСС.pdf
10 вересня 2020 17:37
5 Довідки.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
5 Довідки.pdf
10 вересня 2020 17:37
штатка серпень.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
штатка серпень.pdf
10 вересня 2020 17:37
Штатка вересень.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Штатка вересень.pdf
10 вересня 2020 17:37
Протокол зборів.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Протокол зборів.pdf
10 вересня 2020 17:37
Накази про призначення.pdf
10 вересня 2020 17:37
Ліцензія Пожарна.pdf
10 вересня 2020 17:37
Договір оренди складу.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Договір оренди складу.pdf
10 вересня 2020 17:37
Баланси 2018-2020 рр.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Баланси 2018-2020 рр.pdf
10 вересня 2020 17:37
Лист-відгук.pdf
10 вересня 2020 17:37
Додаткова угода 3.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Додаткова угода 3.pdf
10 вересня 2020 17:37
Додаткова угода 2.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Додаткова угода 2.pdf
10 вересня 2020 17:37
Додаткова угода 1.pdf.p7s
10 вересня 2020 17:37
Додаткова угода 1.pdf
10 вересня 2020 17:37
Протокол НР.7Z
10 вересня 2020 17:37
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 вересня 2020 17:37
Лист для клієнті1.7z
10 вересня 2020 17:37
Гарантія 7903-20.7z
10 вересня 2020 17:37
Витяг із Статуту.7z
10 вересня 2020 17:37
Банківська ліцензі1.7z

Публічні документи

22 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:57
Dovidka_20252329750490302719.pdf.p7s
22 вересня 2020 15:56
Dovidka_20252329750490302719.pdf
09 вересня 2020 09:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Відхилено 3 457 935,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Переможець 3 475 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
3 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 16:10
Повідомлення укладений
25 жовтня 2021 15:45
протокол укладений
25 жовтня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 17:20
Додаткова 3.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 10:09
ДУ 2.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:47
ДУ _ 1 до Д _ 39 від 07.10.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 15:53
протокол 147.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 14:23
дог 39.pdf укладений
07 жовтня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 131 016,48
UAH (в тому числі ПДВ 188 502,75 UAH)
Причини розірвання договору: частина 4 статті 849 ЦК України