Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білогородський академічний ліцей № 2 Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 25667254 |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., село Білогородка Бучанський р-н, вулиця Володимирська, будинок 96 |
Контактна особа: |
Бренз Вікторія Вікторівна +380674679299 belogorodka-sh-2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
27 липня 2023 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000031 ● 14298dc7afc04920905b3636eedf80cd
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2023-07-27-006576-a 27.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 21:16:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту в будівлі Білогородського академічного ліцею №2 Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, село Білогородка, вул. Володимирська, будинок 96» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-27-006576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «3Ж КИЇВ» (код ЄДРПОУ 38747797), з яким укладений договір від 27.07.2023 № 56/2023 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 15:59:53
Лист пояснення
ПОЯСНЕННЯ
до закупівлі Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту в будівлі Білогородського академічного ліцею №2 Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, село Білогородка, вул. Володимирська, будинок 96 (UA-2023-07-27-006576-a)
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту. Обсяг закупівлі визначався на підставі зміни річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 р. Документи додаються.
2. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови визначено рекомендувати органам місцевого самоврядування - забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Оскільки Білогородська сільська рада є органом місцевого самоврядування та не віднесена до органів державної влади та інших державних органів, відповідно вказана норма носить рекомендаційний характер, то обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті не розміщувалось.
3. Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 20.05.2023 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли
замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для будівництва, поточного ремонту, облаштування захисних споруд цивільного захисту, в тому числі споруд подвійного призначення, найпростіших укриттів.
У такому випадку замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Для забезпечення ремонту укриття для захисту учнів, вчителів та персоналу Білогородського академічного ліцею № 2 Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області, що знаходиться за адресою: с. Білогородка, вулиця Володимирська, 96 на сесії Білогородської сільської ради Білогородському академічному ліцею № 2 були виділені кошти в розмірі 9 435 616,00 грн. (Рішення сесії Білогородської сільської ради від 24 липня 2023 р. №1708).
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства», система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає, зокрема, забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання дітей.
Кожна дитина, відповідно до ст. 6 Закону України «Про охорону дитинства» має право на життя.
Держава гарантує дитині право на охорону здоров’я, сприяє створенню безпечних умов для життя.
Головною передумовою початку навчального року в очному форматі є наявність та задовільний стан укриттів у закладах освіти.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу IV Положення «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017 № 1669, керівник закладу освіти є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці, цим Положенням; не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов.
Одночасно із цим, сесією Білогородської сільської ради 24.07.2023 року прийнято рішення №1694 «Про розгляд протоколу позачергового засідання комісії Бучанської районної державної адміністрації з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 14 липня 2023 року № 14 щодо вжиття заходів для організації та проведення ремонту укриття в будівлі Білогородського академічного ліцею № 2 Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області, розташованого за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Білогородка, вул. Володимирська, 96» відповідно до якого Вказати директору Білогородського академічного ліцею номер 2 Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області про необхідність негайного укладення договору будівельного підряду на виконання робіт з ремонту укриття, розташованого за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Білогородка, вул. Володимирська, 96, та розпочати його ремонт не пізніше 01 серпня 2023 року, який має бути завершений до 01 вересня 2023 року.
Відповідно до Статуту Білогородського академічного ліцею номер 2, Засновником Закладу є Білогородська сільська рада та у своїй діяльності ліцей, у тому числі, має керуватися рішеннями Білогородської сільської ради.
Тому, враховуючи те, що законодавцем прямо передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення.
Обсяг закупівлі визначається на підставі зміни річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 року .
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в капітальному ремонті найпростішого укриття для захисту учнів, вчителів та персоналу Білогородського академічного ліцею № 2 Білогородської сільської ради в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
4. Враховуючи можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу були надіслані запити на виконання будівельних робіт строком до 01.09.2023 р. та були отримані листи від підприємств про неможливість виконання будівельних робіт. Документи додаються ( лист №87 від 21.07.2023 р. від ТОВ «ІНТЕРРОУД», лист № 104 від 20.07.2023 р. від ПП«РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Ж КИЇВ» #38747797 |
Переможець |
8 940 239,90
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 10:21
|
ду3.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 14:32
|
д.у. 2.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 14:27
|
д.у. 1.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 14:19
|
Додатки 11-16 | укладений |
27 липня 2023 14:17
|
Додатки 6-10 | укладений |
27 липня 2023 14:17
|
Додатки 5(3) | укладений |
27 липня 2023 14:17
|
Додатки 5 (2) | укладений |
27 липня 2023 14:17
|
Додатки 5 (1) | укладений |
27 липня 2023 14:17
|
Додатки 1-4 | укладений |
27 липня 2023 14:17
|
Договір | укладений |
27 липня 2023 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерел фінансування та зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 56/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 56/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 56/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |