Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а, м. Рубіжне»
Очікувана вартість
13 604 334,00 UAH
UA-2020-06-18-001988-a 714d82e1ee074eed8674f509533854e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладиченко Ганна Миколаївна

+380645371169 uzhkh@rmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального гоподарства
Код ЄДРПОУ: 05451233
Вебсайт: http://rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93011, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, площа Володимирська, 2
Контактна особа: Ладиченко Ганна Миколаївна
+380645371169
uzhkh@rmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 16 липня 2020 13:34
Очікувана вартість: 13 604 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 021,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а, м. Рубіжне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Б.Хмельницького, буд.66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно актів виконаних робіт Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:21
Перелік внесених змін_3.doc
08 липня 2020 16:21
Тендерна документація зі змінами (нова редакція від 08.07.2020).doc
08 липня 2020 15:06
Перелік внесених змін_2.doc
08 липня 2020 15:06
Тендерна документація зі змінами (нова редакція).doc
04 липня 2020 13:15
Перелік внесених змін.doc
04 липня 2020 13:15
Тендерна документація зі змінами (нова редакція).doc
25 червня 2020 14:34
ПДФ2.rar
25 червня 2020 14:34
ПДФ1.rar
18 червня 2020 15:44
Тендерна документація з додатками терапия.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По поводу проектной документации по кап.ремонту терапевтического корпуса в г.Рубежное
Дата подання: 22 червня 2020 13:22
Дата відповіді: 22 червня 2020 13:44
Можно ли получить проект для ознакомления?
Відповідь: Так, можна. На сьогоднішній день проектна документація знаходиться у Замовника у паперовому вигляді. Будь ласка, надайте на нашу електронну адресу інформацію про зручний спосіб ознайомлення з проектом. Можемо забезпечити Вам доступ для ознайомлення у приміщенні Замовника, що знаходиться за адресою пл. Володимирська, 2, каб. 252, м. Рубіжне, Луганська обл.
касательно механизмов для выполнения работ
Дата подання: 24 червня 2020 15:30
Дата відповіді: 25 червня 2020 09:23
Ведомостью ресурсов предусмотрен кран на гусеничном ходу грузоподъемностью 50-60т, который используется для монтажа дизель генератора массой до 1т. Вопрос: достаточно ли будет для подтверждения матерно-технической базы предприятия для выполнения выше указанных работ автокрана грузоподъёмностью 16т, т.к. замена механизмов разрешена ДБН?
Відповідь: Так, достатньо. Заміна машин і механізмів в ресурсних елементних кошторисних нормах здійснюється шляхом вилучення з норм відповідних будівельних машин і механізмів (з відповідними шифрами), передбаченими нормами, та включення тих, що використовуватимуться при змінених умовах виконання будівельних робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-001988-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮФ "Каррал"", Код ЄДРПОУ:37904405
Дата подання: 03 вересня 2020 10:33
Вимога-скарга
16 липня 2020 року Управлінням житлово-комунального господарства на електронному майданчику zakupki.prom.ua проведено тендер на предмет закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а, м. Рубіжне». ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи.
За результатами аукціону перше місце зайняло наше підприємство з найбільш вигідною пропозицією 8998000,00грн. з ПДВ. Проте після проведення аукціону 13.08.2020 року рішенням Замовника (Протокол №180) тендерна пропозиція ПП «ЮФ «Каррал» була відхилена, оскільки, за думкою Замовника, ПП «ЮФ «Каррал» не відповідає кваліфікаційним вимогам ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не має достатньо працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також учасник процедури закупівель не має в наявності достатньо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.


1) 19 квітня 2020 року вступила в силу нова редакція ЗУ «Про публічні закупівлі», яку було доповнено, зокрема, ч.9 ст. 26 такого змісту: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тож Замовник, після виявлення невідповідності інформації та/або документів учасника мав спочатку виставити ПП «ЮФ «Каррал» повідомлення (вимогу) про усунення виявлених помилок протягом 24 годин і лише в разі їх неусунення міг приймати рішення про дискваліфікацію учасника.
В порушення наведених вимог законодавства, Замовник не виставляв нам повідомлення вимогу) про усунення щодо виправлення невідповідностей кваліфікаційним критеріям ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме щодо працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також щодо наявності достатньо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Натомість вимога, що виставлялася нам раніше (і яку ми виконали в повному обсязі) не містила вказаних недоліків, що описані Замовником в протоколі №180. Ці невідповідності носять суто технічний характер і є наслідком технічних помилок або описок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і могли бути усунуті протягом 24 годин, замість цього Замовник дискваліфікував наше підприємство з найбільш вигідною економічною пропозицією за формальними ознаками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 14:18
На вимогу-скаргу від 03.09.2020 щодо порушень при проведенні закупівлі робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б.Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» повідомляємо наступне.
До питання 1:
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Юридична фірма «Каррал» були встановлені невідповідності вимогам тендерної документації, перелік яких 31.07.2020 опублікований на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ПРОЗОРРО в Повідомленні про усунення порушень, а саме:
1) учасником ПП «ЮФ «Каррал», тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не надано та не завантажено файли, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачено умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у п.8 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону. У зв’язку з цим була відсутня можливість здійснити перевірку тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам.
2) згідно Додатку №2 Учасник повинен подати довідку про працівників, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі. Учасником надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця довідка не містить інформацію, чи плануються ці працівники залучатися до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне».
В протоколі № 180 від 13.08.2020р. зазначена детальна інформація про причини відхилення учасника ПП «ЮФ «Каррал», а саме: після долучення Учасником документів згідно повідомлення про усунення порушень, оприлюдненого Замовником на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі 31.07.2020 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у документації згідно умов та форми, наведених у п.8 Додатку 4 до тендерної документації, а саме у кошторисній документації на виконання робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» враховані витрати на оплату праці працівників, задіяних у керуванні транспортними засобами, машинами і механізмами (водіїв та машиністів). Проте в поданій учасником Довідці про працівників яких плануються залучати до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне», не зазначений перелік працівників, які можуть бути задіяні у керуванні транспортними засобами, машинами і механізмами (водії та машиністи). Також залучення зазначених працівників не передбачене договорами на оренду техніки, поданими учасником у складі тендерної пропозиції.
Окрім того, згідно листа Головного управління СБУ у Донецькій і Луганській областях від 22.07.2020 № 78/3/25/2560 (зареєстроване в управлінні ЖКГ Рубіжанської міської ради Луганської області від 05.08.2020 № 20-1107)зазначено, що договір оренди техніки, поданий учасником ПП «ЮФ «Каррал»» у складі тендерної пропозиції як підтвердження наявності обладнання, містить додаток з переліком такого обладнання до іншого договору з іншими реквізитами, скан-копію якого не надано. Також, згідно умов договору на оренду обладнання, поданого учасником у складі тендерної пропозиції, «найменування обладнання, яке передається Орендарю за цим договором, його комплектність, технічні характеристики (інші особливості у разі необхідності) зазначаються в акті прийому-передачі, який є додатком до цього договору». Однак, актів прийому-передачі техніки не надано, що ставить під сумнів можливість учасника виконати роботи на об’єкті закупівель через відсутність достатньої кількості обладнання і техніки.
Крім того, як зазначено у протоколі № 180 від 13.08.2020р., додатково наголошуємо, що учасник не підтвердив наявність власного (орендованого) обладнання шляхом надання в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, учасники повинні підтвердити зазначене у даних договорах обладнання, машини або механізми копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Учасник надав договір оренди обладнання № 5/4 від 06 липня 2020р., проте додаток поданий до іншого договору № 4/2 від 13.02.2020р, що вказує на відсутність підтвердження учасником залучення необхідного обладнання та відсутність техніки, яка необхідна для виконання робіт відповідно умов тендерної закупівлі.
Відповідно до ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» 31.07.2020р. Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасника. Також, згідно абз. 4 п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
До питання 2:
Щодо неправомірного визнання переможцем ПП «Строй клуб Плюс» щодо невідповідності форми інвентаризаційного опису техніки та обладнання вимогам Положення про про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України №879 від 02.09.2014 року, повідомляємо, що тендерною документацією на закупівлю робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» не передбачені окремі вимоги щодо необхідності надання інвентаризаційного опису конкретної форми».
До питання 3:
Щодо фіктивності договорів оренди техніки, які були надані Учасником - переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначаємо, що у п. 20-35 підсумкової відомості ресурсів, на які посилається Скаржник, вказані машини, вартість яких враховується у складі загальновиробничих витрат (розрахунок яких надано учасником тендеру). Такі машини не мають одиничної вартості за маш/год. Ціна кожної з основних будівельних машин і механізмів вказана в розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів (п.9-19), у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
До питання 4:
Щодо невідповідності кількості одиниць техніки, які передбачені у кошторисі Учасником - переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначаємо, що під час подання цінової пропозиції, учасник сам обирає технологію виконання робіт і відображає необхідні будівельні машини і механізми у підсумковій відомості ресурсів (із заміною на машини і механізми, які фактично є на балансі підприємства, або на які є договір оренди). Окремої вимоги щодо кількості необхідної техніки замовником не виставлялось, оскільки це є дискримінаційною вимогою.
До питання 5:
Щодо недостатності кількості працівників згідно тендерної пропозиції Учасника - переможця закупівлі зазначаємо, що у тендерній документації відсутні окремі вимоги до кількості працівників, необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Також у тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо необхідності надання документів про присвоєння робітничої кваліфікації. Під час розгляду тендерної пропозиції переможця тендерний комітет керувався наявною документацією щодо залучення працівників, як штатних, так і за договорами цивільно-правового характеру.

На підставі вищенаведеного вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЮФ Каррал» є правомірним та таким, що відповідає чинному Законодавству України.

Документи подані скаржником

Документи

07 вересня 2020 14:17
відповідь на скаргу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000067 ● 351b3b798ca248c6a78f5a212147e90e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.01.2021 № 5

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 5


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення».

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-06-18-001988-а 18.06.2020 Управління житлово-комунального гоподарства (код за ЄДРПОУ 05451233) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮФ "Каррал"" 9 980 797,05
UAH з ПДВ
8 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ "Промпобутресурс" 10 863 744,00
UAH з ПДВ
8 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 12 981 331,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" 11 060 969,05
UAH з ПДВ
9 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Моноліт-Будсіті 11 105 393,17
UAH з ПДВ
10 430 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 11 791 712,20
UAH з ПДВ
10 431 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 19:24
Електронний підпис
31 липня 2020 19:22
104.imd
31 липня 2020 19:22
Договірна ціна нова.pdf
31 липня 2020 19:21
Дефектний акт.pdf
31 липня 2020 19:21
Обёэктний кошторис.pdf
31 липня 2020 19:21
Локальний кошторис.pdf
31 липня 2020 19:21
1. Пропозиція_аукціон.pdf
15 липня 2020 18:54
Електронний підпис
15 липня 2020 18:53
Паспорт Калабкін.PDF
15 липня 2020 18:53
Локальний кошторис.pdf
15 липня 2020 18:53
Ліцензія_Каррал.PDF
15 липня 2020 18:53
Фін можл довідка.PDF
15 липня 2020 18:53
Статут.PDF
15 липня 2020 18:53
Розрахунок ЗВР.pdf
15 липня 2020 18:53
Рішення засновника.PDF
15 липня 2020 18:53
Колядовка форма кб3 2.PDF
15 липня 2020 18:53
Колядовка форма 1.PDF
15 липня 2020 18:53
колдяовка 6 форм.PDF
15 липня 2020 18:53
лист відгук.PDF
15 липня 2020 18:53
Колядовка форма кб3-5.PDF
15 липня 2020 18:53
Колядовка форма кб3-4.PDF
15 липня 2020 18:53
Колядовка форма кб3-3.PDF
15 липня 2020 18:53
договори 2 частина.pdf
15 липня 2020 18:53
Додатк Угода.PDF
15 липня 2020 18:53
Дефектний акт.pdf
15 липня 2020 18:53
Договор Авто-Лайн.PDF
15 липня 2020 18:53
Договірна ціна.pdf
15 липня 2020 18:53
Акт Будів№6 травень.PDF
15 липня 2020 18:53
Витяг_20.08.2019.PDF
15 липня 2020 18:53
Витяг.PDF
15 липня 2020 18:53
Витяг ПДВ.PDF
15 липня 2020 18:53
Виписка.PDF
15 липня 2020 18:53
75.imd
15 липня 2020 18:53
16. Календар графік.PDF
15 липня 2020 18:53
5.7 Про банкрутство.pdf
15 липня 2020 18:53
5.6 Про не судимість.pdf
15 липня 2020 18:53
5. По ст. 17.pdf
15 липня 2020 18:53
5.4 Про бенефіціара.pdf
15 липня 2020 18:53
5.3 Про посадову особу.pdf
15 липня 2020 18:53
1. Пропозиція_.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 11:46
Електронний підпис
15 липня 2020 11:42
20.imd
15 липня 2020 11:42
кошторис 8.pdf
15 липня 2020 11:42
кошторис 7.pdf
15 липня 2020 11:42
кошторис 6.pdf
15 липня 2020 11:42
кошторис 5.pdf
15 липня 2020 11:42
кошторис 4.pdf
15 липня 2020 11:42
кошторис 3.pdf
15 липня 2020 11:42
реєстраційні.pdf
15 липня 2020 11:42
паспорт керівника.pdf
15 липня 2020 11:42
кошторис 2.pdf
15 липня 2020 11:42
матер.техн. база.pdf
15 липня 2020 11:42
додаток до ліц..pdf
15 липня 2020 11:42
кошторис 1.pdf
15 липня 2020 11:42
ліцензія.pdf
15 липня 2020 11:42
довідки.pdf
15 липня 2020 11:42
тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 11:42
Деклорація Троїцьке.pdf
15 липня 2020 11:42
Акт психбольница.pdf
15 липня 2020 11:42
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:34
Довідки.PDF
03 вересня 2020 15:34
Довідка ДПС.PDF
03 вересня 2020 15:34
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:48
Посвідчення машиніст.jpeg
21 серпня 2020 11:26
Довідка МТБ.PDF
21 серпня 2020 11:26
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2020 11:24
Локальний кошторис 1.PDF
21 серпня 2020 11:24
Локальний кошторис 3.PDF
21 серпня 2020 11:24
Локальний кошторис 2.PDF
21 серпня 2020 11:24
Договірна ціна.PDF
21 серпня 2020 11:23
РЗПК.PDF
21 серпня 2020 11:23
17.imd
21 серпня 2020 11:23
график.pdf
15 липня 2020 15:19
Електронний підпис
15 липня 2020 15:07
МТБ.rar
15 липня 2020 15:07
Договір 98 КБ3 КБ2.PDF
15 липня 2020 15:07
КБ2 КБ3 Договір 5 1ч..PDF
15 липня 2020 15:07
КБ2 КБ3 Договір 5 2ч..PDF
15 липня 2020 15:07
Договір 98 КБ2 6.PDF
15 липня 2020 15:07
Договір 98 КБ2 4.PDF
15 липня 2020 15:07
КБ 2 КБ 3 Договір 9.PDF
15 липня 2020 15:07
Договір 98 КБ2 5.PDF
15 липня 2020 15:06
КБ-3 № 77.PDF
15 липня 2020 15:06
КБ-3 Новотошківка.PDF
15 липня 2020 15:06
Договір № 9.PDF
15 липня 2020 15:06
Договір 5.PDF
15 липня 2020 15:06
Договір 98 КБ2 3.PDF
15 липня 2020 15:06
Відгук ДФС.PDF
15 липня 2020 15:06
Договір 98 КБ2 2.PDF
15 липня 2020 15:06
Відгук Договір 5.PDF
15 липня 2020 15:06
Відгук Договір 9.PDF
15 липня 2020 15:06
Відгук Договір 77.PDF
15 липня 2020 15:06
Договір 06.11-17.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 4.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 3.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 2.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 1.PDF
15 липня 2020 15:06
додаткова угода 10.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 77 08.11.2017.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 27.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 23.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 26.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 22.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 24.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 20.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 18.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 15.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 16.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 21.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 19.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 17.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 25.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 10.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 14.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 8.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 2.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 9.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 13.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 7.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 3.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 1.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 13.1.PDF
15 липня 2020 15:06
№ 12.PDF
15 липня 2020 15:05
№ 11.PDF
15 липня 2020 15:05
№ 4.PDF
15 липня 2020 15:05
№ 6.PDF
15 липня 2020 15:05
№ 5.PDF
15 липня 2020 15:05
№ 6.1.PDF
15 липня 2020 15:05
Статут 2020.PDF
15 липня 2020 15:05
Дозвіли.PDF
15 липня 2020 15:05
Рішення.PDF
15 липня 2020 15:05
Ліцензія з додатком.PDF
15 липня 2020 15:05
Справка банк 140720.pdf
15 липня 2020 15:05
Виписка.PDF
15 липня 2020 15:05
14.Проект договору.PDF
15 липня 2020 15:05
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
15 липня 2020 15:05
2.Наявність МТБ.PDF
15 липня 2020 15:05
12.Захист довкілля.PDF
15 липня 2020 15:05
Кошторис 2.PDF
15 липня 2020 15:05
Кошторис 4.PDF
15 липня 2020 15:05
Кошторис 7.PDF
15 липня 2020 15:05
Кошторис 3.PDF
15 липня 2020 15:05
Кошторис 6.PDF
15 липня 2020 15:05
Кошторис 5.PDF
15 липня 2020 15:05
3.imd
15 липня 2020 15:05
Кошторис 1.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 19:43
Електронний підпис
15 липня 2020 18:27
ТЗ.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_4-1-1.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-9.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-8.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-7.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-6.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-5.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-4.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-3.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-2.pdf
15 липня 2020 18:27
ЛС1_2-1-1.pdf
15 липня 2020 18:27
19_-_ДОГОВIРНА.pdf
15 липня 2020 18:27
17_-_щодо_ПДВ.pdf
15 липня 2020 18:26
14_-_щодо_цiни.pdf
15 липня 2020 18:26
13_-_не_e_обeднанням.pdf
15 липня 2020 18:26
12.1._-_Наказ.pdf
15 липня 2020 18:26
11_-_захист_довкiлля.pdf
15 липня 2020 18:26
10_-_субпiдрядники.pdf
15 липня 2020 18:26
9_-_Лист-згода.pdf
15 липня 2020 18:26
8.1._-_проект_договору.pdf
15 липня 2020 18:26
7_-_Витяг_ПДВ.pdf
15 липня 2020 18:26
6_-_Статут_та_Опис.pdf
15 липня 2020 18:26
5_-_стаття_17.pdf
15 липня 2020 18:26
3_-_Працiвники.pdf
15 липня 2020 18:26
3.2._-_Наказ.pdf
15 липня 2020 18:26
2_-_МТБ.pdf
15 липня 2020 18:26
2.7._-_Оренда_Бражников.pdf
15 липня 2020 18:26
2.5._-_Оренда_Баязет.pdf
15 липня 2020 18:26
2.4. - Оренда Литошко.pdf
15 липня 2020 18:26
1_-_Пропозицiя.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 19:14
Електронний підпис
14 липня 2020 19:13
КОШТОРИС_лікарня.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮФ "Каррал""

ПП ВКФ "Промпобутресурс"

ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"

ТОВ Моноліт-Будсіті

ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЮФ "Каррал""
#37904405
Відхилено 8 998 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 10:31
ПП ВКФ "Промпобутресурс"
#34903110
Відхилено 8 999 999,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 10:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 10:47
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2710617119
Відхилено 9 000 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 16:22
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
Переможець 9 600 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 13:16

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник ПП «ЮФ «КАРРАЛ»! Учасником, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не надано та не завантажено файли необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачено умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у п.8 Додатку 4 до тендерної документації. У зв’язку з цим здійснити перевірку тендерної пропозиції відповідність технічним вимогам не має можливості. Згідно Додатку №2 Учасник повинен подати довідку про працівників, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі. Учасником надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця довідка не містить інформацію чи плануються ці працівники залучатися до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а,м.Рубіжне»)

Документи

13 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
20 липня 2020 14:27
Протокол
20 липня 2020 14:26
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник закупівлі ПП ВКФ "Промпобутресурс"! 1. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю робіт п.2 підпункту 1.1 Учасник повинен подати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить опис технічних можливостей підприємства (до довідки включаються тільки механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при наданні послуг). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (суборенди) чи надання послуг, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, учасники повинні підтвердити зазначене у даних договорах обладнання, машини або механізми копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Учасником не надано копії технічних паспортів на власну техніку та не підтверджене обладнання, машини або механізми, зазначені у договорах оренди (суборенди) чи надання послуг, копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. 2. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю робіт п.2 підпункту 2.1 Учасник повинен подати довідку про працівників, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності працівників, учасник повинен надати копії наказів про призначення/ прийом на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, які зазначені в довідці. Учасником не надано копій наказів про призначення або копії цивільно-правових угод з особами, які зазначені в довідці. Також Учасником довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідну кваліфікацію та досвід, але ця довідка не містить, чи плануються ці працівники залучатися до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а,м.Рубіжне»). 3. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 п.3 підпункту 3.1 Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати: - скан-копію або копію, завірену Учасником, договору ( за 2018 рік або 2019 рік), який зазначено у довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, реалізація якого завершена та документи про його виконання ( акти та /або накладні та/або довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-2в, КБ-3), - оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було реалізовано аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі строків виконання та якості. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Учасником не надані документи про виконання договору ( акти та /або накладні та/або довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-2в, КБ-3), який зазначено у довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, та оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було реалізовано аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі строків виконання та якості. 4. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у додатку 4 до тендерної документації. Згідно умов Додатку № 4 п. 8 передбачено подання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону, у відповідності до діючих державних стандартів України ( ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис (форма №1); - підсумкова відомість ресурсів (форма №1а); - розрахунки загальновиробничих витрат, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибутку. Учасником не надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону, у відповідності до діючих державних стандартів України ( ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис (форма №1); - підсумкова відомість ресурсів (форма №1а); - розрахунки загальновиробничих витрат, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибутку.

Документи

18 серпня 2020 10:48
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:46
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення порушень Шановний учасник закупівлі ФОП Галушка Віталій Вікторович ! 1. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю робіт п.1 підпункту 1.1 Учасник повинен подати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить опис технічних можливостей підприємства (до довідки включаються тільки механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при наданні послуг). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (суборенди) чи надання послуг, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, учасники повинні підтвердити зазначене у даних договорах обладнання, машини або механізми копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Учасником не надано копії технічних паспортів на власну техніку та не підтверджене обладнання, машини або механізми, зазначені у договорах оренди (суборенди) чи надання послуг, копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Також Учасником надано довідку про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, але ця довідка не містить інформації, чи плануються ці технічні засоби залучатися до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а,м.Рубіжне»). 2. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю робіт п.2 підпункту 2.1 Учасник повинен подати довідку про працівників, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності працівників, учасник повинен надати копії наказів про призначення/ прийом на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, які зазначені в довідці. Учасником не надано копій наказів про призначення або копії цивільно-правових угод з особами, які зазначені в довідці. Також Учасником надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідну кваліфікацію та досвід, але ця довідка не містить інформації, чи плануються ці працівники залучатися до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а,м.Рубіжне»). 3. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 п.3 підпункту 3.1 Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати: - скан-копію або копію, завірену Учасником, договору ( за 2018 рік або 2019 рік), який зазначено у довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, реалізація якого завершена та документи про його виконання ( акти та /або накладні та/або довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-2в, КБ-3), - оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було реалізовано аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі строків виконання та якості. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Учасником не надані: - завірені скан-копії договорів, визначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, - не надані документи про виконання договору «Будівництво Троїцької амбулаторії загальної практики – сімейної медицини за адресою: квартал Молодіжний, смт. Троїцьке, Луганська область», а саме акти та/або накладні та/або довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-2в, КБ-3; - оригінали позитивних листів відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було реалізовано аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договорів та інформації про належне виконання договорів, у тому числі строків виконання та якості. 4. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у додатку 4 до тендерної документації. Згідно умов Додатку № 4 п. 4 передбачене подання учасником копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду у разі, якщо Учасник – фізична особа. Учасником не надана копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 5. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у додатку 4 до тендерної документації. Згідно умов Додатку № 4 п. 6 передбачено подання проекту договору про закупівлю (додаток 6 до тендерної документації) з приміткою «Згодні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки. Учасником поданий проект договору про закупівлю (додаток 6 до тендерної документації), проте без примітки «Згодні з проектом договору», підпису і печатки кожної сторінки. 6. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у додатку 4 до тендерної документації. Згідно умов Додатку № 4 п. 8 передбачено подання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону, у відповідності до діючих державних стандартів України ( ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис (форма №1); - підсумкова відомість ресурсів (форма №1а); - розрахунки загальновиробничих витрат, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибутку. Учасником не надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону, у відповідності до діючих державних стандартів України ( ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис (форма №1); - підсумкова відомість ресурсів (форма №1а); - розрахунки загальновиробничих витрат, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибутку.

Документи

19 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:59
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний учасник закупівлі ПП «Строй -Клуб Плюс» ! 1. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю робіт п.1 підпункту 1.1 Учасник повинен подати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить опис технічних можливостей підприємства (до довідки включаються тільки механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при наданні послуг). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (суборенди) чи надання послуг, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, учасники повинні підтвердити зазначене у даних договорах обладнання, машини або механізми копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Учасником не надано копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг на 68 од. із 82 од. механізмів, обладнання та устаткування, що зазначені в довідці про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, поданій у складі тендерної пропозиції. Окрім того, не все обладнання, машини або механізми учасника підтверджені копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. 2. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у пп. 1.1. визначено необхідність подання інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у додатку 4 до тендерної документації. Згідно умов Додатку № 4 п. 8 передбачено подання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону, у відповідності до діючих державних стандартів України ( ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис (форма №1); - підсумкова відомість ресурсів (форма №1а); - розрахунки загальновиробничих витрат, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибутку. Учасником не надані тендерна пропозиція за формою згідно додатку 1 до тендерної документації на суму, яка склалася за результатом аукціону, та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону, у відповідності до діючих державних стандартів України ( ДСТУ) та стандартів організації України (СОУ) з урахуванням змін та доповнень: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис (форма №1); - підсумкова відомість ресурсів (форма №1а); - розрахунки загальновиробничих витрат, коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибутку.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
9 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:09
Додаткова угода _6 терапія.pdf зміни до договору
15 січня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:09
Доп.угода _5 терапия.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 08:19
Доп угода _4 терапия.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 08:19
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:59
Доп.угода _3.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 13:20
Додаткова _2 терапія.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 13:11
Допка _1.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:05
Доп.угода по терапии.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:20
Договір зміни до договору
07 вересня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення податку на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строків попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строків попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування переліку робіт відповідно до скоригованої проектно -кошторисної документації без зростання суми договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML