Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП Центральна АЗПСМ с.Нижня Сироватка НСР |
Код ЄДРПОУ: | 41075533 |
Місцезнаходження: | 42356, Україна , Сумська обл., село Нижня Сироватка, вулиця Сумська,125 |
Контактна особа: |
Кругляк Юлія Сергіївна +380542694120 likarnya_nssr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2021 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 14:49 |
Очікувана вартість: | 2 089 940,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 449,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 09:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 09:41 |
Зміни до ТД від 25.11.2021.docx | |
25 листопада 2021 09:41 |
Тендерна документація зі змінами.doc |
25 листопада 2021 09:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2021 09:41 |
Зміни до ТД від 25.11.2021.docx
|
|||
25 листопада 2021 09:41 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 07.12.2021 00 год. 00 хв.
В тендерній пропозиції ФОП Шестернін В.Д. не подано наступні документи:
1. Відповідно до п.6.7. тендерної документації:
«6.7. У зв’язку із можливим пониженням учасниками ціни тендерної пропозиції під час електронного аукціону, рекомендуємо учасникам завчасно робити розрахунки з врахуванням можливих кроків пониження ціни. Якщо учасники планують та мають можливість запропонувати нижчу ціну на виконання робіт ніж розрахована ціна учасником у поданій ними договірній ціні, то учасники мають надати в складі тендерної пропозиції лист-роз’яснення у якому обґрунтують за рахунок чого (конкретно визначених видів робіт і витрат, чи вартості конкретних матеріалів тощо) вони зможуть знизити ціну тендерної пропозиції на аукціоні, так щоб виконання робіт передбачене проектно-кошторисною документацією було можливим і не потребувало внесення змін та коригування.».
Учасник закупівлі ФОП Шестернін В.Д. під час аукціону понизив ціну пропозиції, але вищезазначена довідка не надана в складі пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 2. ч.1 розділу 3, вимагається від учасників надати в складі пропозиції:
«Підписаний уповноваженою особою учасника проєкт договору, що викладений в Додатку 4».
В додатку 4 «Проєкт договору» зазначено додатки та обов’язковість їх подання учасниками у складі тендерної пропозиції, а саме:
«XIII. Додатки до договору
Невід'ємною частиною цього Договору є:
- договірна ціна (Додаток №1) (подається учасником в складі тендерної пропозиції);
- календарний графік виконння робіт (подається учасником в складі тендерної пропозиції) (Додаток №2)».
Учасник ФОП Шестернін В.Д. надав проєкт договору без додатків, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до п.6.6.:
«6.6. Гарантійний строк робіт не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір за результатами цієї закупівлі, згідно цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі із зазначенням терміну (тривалості) гарантійного строку, що пропонується таким учасником.».
Відповідно до ст. 884 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Учасник ФОП Шестернін В.Д. надав лист де зазначив гарантійний термін 5 років, що не відповідає нормативно-правовими актам, а саме Цивільному кодексу України.
Інші нормативно-правові акти, що регулюють термін гарантії на будівельні роботи не має.
4. На вимогу замовника про усунення невідповідностей ФОП Шестернін В.Д. надав інформаційний лист про відповідальну особу, з відповідною освітою та групою електробезпеки, за проведення електротехнічних робіт, а також копію диплому та посвідчення.
Надане посвідчення про підтвердження групи електробезпеки на ім’я Шелудченко А.В. видане 14.05.2020 року. В посвідченні зазначена дата наступної перевірки знань 14.05.2021 року.
Інформація про проходження навчання та перевірку знань 14.05.2021 року в посвідченні відсутня.
Тобто посвідчення втратило свою чинність, і на момент проведення торгів не є чинним, що не відповідає умовам тендерної документації.
5. Відповідно до ч. 3 розділу 5:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.».
Тобто, відповідно до вищезазначеного пункту, учасник виправляє лише невідповідності щодо підтвердження вимог ст. 16 Закону та підтвердження права підпису пропозиції.
Отже документи, що подані учасником ФОП Шестернів В.Д. після публікації повідомлення про усунення невідповідностей, а саме: календарний графік виконання робіт та лист-роз’яснення пониження ціни (подані 15.12.2021року) не можуть розглядатись, як документи надані в складі тендерної пропозиції, тому, що відповідно до ч.6. ст. 26 Закону документи подані після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Крім того слід звернути увагу на те, що учасник ФОП Шестернін В.Д. понизив вартість пропозиції на 379 765, 75 грн. В листі-роз’ясненні пониження ціни, зазначено, що здешевлення пропозиції буде здійснюватись за рахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат. В договірній ціні учасника сумарно прибуток, адміністративні та загальновиробничі витрати 238 085,74 грн., що на 141 680, 01 грн. менше від суми, на яку зменшена вартість пропозиції Шестерніна В.Д. під час аукціону.
Знову невідповідність. Виходячи з викладеного вище, вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Шестернін В.В. переможцем закупівлі та відхилити його пропозицію.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних
пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням
вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні
довірчі послуги".
Що не суперечить п. 1.4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної
документації зі змінами оприлюдненої 25 листопада 2021р. о 09:41:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх
оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про
електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто
тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний
підпис уповноваженої особи учасника або удосконалений електрнний підпис уповноваженої особи
учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції
підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно умов цієї документації
п.5 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію),
що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі
документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну
систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому
сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі
послуги"
Учасник процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" не
виконав вимоги законодавства викладені вище.
Ст.31 ЗУ Про публічні закупівлі: Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі
закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону
та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до
учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів
процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього
Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або
забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній
документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації
та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту
розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення
таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного
в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до
вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або
укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність
підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно
до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з
посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна
пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність),
протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та
автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого
відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію,
зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може
звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його
пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його
невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою
інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну
систему закупівель.
Згідно абзацу 12 п.2 розділу 5 ТД : Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у
складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у
тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Приклади формальних помилок:
- «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка»
замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;
- «м.київ» замість «м.Київ»;
- «поряд -ок» замість «поря – док»;
- «ненадається» замість «не надається»»;
- учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf»
(PortableDocumentFormat)».
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних
помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх
принципів, визначених статтею 5 Закону.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається
колегіально на засіданні тендерного комітету або уповноваженою особою.
Учасник процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" допустив
помилку при подачі, а саме: Довідка МВС відсутність судимості (повна).zip (двічі) - Документи, що
підтверджують відповідність.
Рішенням Верховного Суду України від 08.05.2018 №127/21595/16-ц з приводу різниці між ЦПУ й
трудовими правовідносинами. Так, зокрема, зазначено: «Основною ознакою, яка відрізняє трудові
відносини від цивільно-правових, є те, що трудове законодавство регулює процес трудової діяльності,
її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається
поза його межами, метою договору є отримання певного результату.
Для визначення обсягу робіт за предметом договору притаманному договорам цивільно-правового
характеру, типу взяємовідносин і підтвердження інформації про залучення працівника відповідної
кваліфікації учасником процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство
"Авангард-Н" не надано договору, інформація про котрий зазначалась в електронному документі
«Довідка працівники» № п.п.17 «Інженер-електрик / Нечипуренко В.А. / договір»
Електронним документом «Лист про призначення керівників.pdf» що входить до тендерної пропозиції
учасника процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
зазначено наступне: «…керівником (відповідальним) за весь комплект виконуваних робіт буде
призначено виконроба Котляревського В.В. Відповідальною особою за проведення електротехнічних
робіт буде призначено інженера-електрика Нечипуренка В.А.». Лист про призначення не являється ні
гарантією, ні установленим фактом який вимагається тендерною документцією, а саме: «В складі
тендерної пропозиції учасник має надати лист в довільній формі про призначення керівника
(відповідального) виконуваних робіт».
Виходячи з викладеного вище - Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" при
подачі тендерної пропозиції не врахувало вимог законодавства України та тендерної документації
замовника. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі та відхилити його
пропозицію.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 грудня 2021 07:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-28-000004 ● 16d6bbec157a491fab7ccd0b7c8fb50c
- Статус: вирішено ● Дата: 22 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2021 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2021 №565
м.Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 24.12.2021 №565
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-11-21-000105-b 21.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на вимогу від 19.01.2022 року. Розглянувши вимоги за результатами проведеного моніторингу надаємо наступні заперечення. 1. Щодо відхилення пропозиції ПП «БУДСТАР-ПЛЮС». Учаснику була опублікована вимога про усунення протягом 24 годин невідповідностей у тендерній пропозиції. Один з пунктів вимоги зазначав: «3. В складі пропозиції подано документ: довідка про наявність персоналу №04/01 від 06.12.2021 року, в якій вказані працівники наступних професій: директор, інженер з охорони праці, бруківник, монтажник. Відповідно до технічного завдання цих спеціальностей недостатньо для виконання капітального ремонту на об`єкті. Учасник для виправлення невідповідності має надати: довідку про наявність персоналу в якій вказано: кількість працівників, назва професії працівників, які будуть доукомплектовані». На виконання даної вимоги учасник надав довідку №03/14 від 14.12.2021 року, але відповідно до технічного завдання, зазначених працівників все рівно не достатньо для виконання комплексу робіт по об’єкту, а саме: - Мурування цегляної кладки- муляр відсутній; - Заміна дощок в дощатих підлогах- тесляр (столяр) відсутній; - Штукатурення стін та декоративне штукатурення – штукатур відсутній (в довідці зазначений «оздоблювач», але така професія відсутня в «Класифікаторі професій», тому не зрозуміло, які види цей фахівець має виконувати). - Фарбування стін- маляр відсутній (в довідці зазначений «оздоблювач», але така професія відсутня в «Класифікаторі професій», тому не зрозуміло, які види цей фахівець має виконувати). - Монтаж ПВХ перегородок та дверей- відсутній монтажник-складальник метало- пластикових конструкцій (в довідці зазначено «монтажник» - 4 особи, але монтажник та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, відповідно до «Класифікатора професій»- різні професії.). Отже: Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Тому відхилення пропозиції ПП «БУДСТАР-ПЛЮС» вважаємо обґрунтованим, та таким, що відповідає умовам тендерної документації та чинного законодавства. Слід зазначити, що учасник мав можливість звернутись за роз’ясненнями щодо відхилення пропозиції до замовника та/або подати Скаргу до уповноваженого органу. Ні того ні іншого не було вчинено ПП «БУДСТАР-ПЛЮС». 2. Щодо відхилення пропозиції ФОП Шестернін В.Д. - посвідчення № 01/72/20 щодо допуску його до роботи в електроустановках 1000 В, на ім’я Шелудченко В.Д. на момент подання є не дійсним, чергова перевірка знань Шелудченка В.Д. повинна була бути проведена 14.05.2021 р., що зазначено в посвідченні. Отже посвідчення є не дійсним. Тому не можно вважати, що подане в складі пропозиції учасника, посвідчення, відповідає умовам тендерної документації. - в додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» зазначено: «XIII. Додатки до договору Невід'ємною частиною цього Договору є: - договірна ціна (Додаток №1) (подається учасником в складі тендерної пропозиції); - календарний графік виконння робіт (подається учасником в складі тендерної пропозиції) (Додаток №2).» Учасник ФОП Шестернін В.Д. надав в складі пропозиції договірну ціну без зазначення «Додаток №1», а календарний графік не надано, що не відповідає умовам тендерної документації. - Умовами тендерної документації передбачено, що якщо учасники планують та мають можливість запропонувати нижчу ціну на виконання робіт ніж розрахована ціна учасником у поданій ними договірній ціні, то учасники мають надати в складі тендерної пропозиції лист-роз’яснення у якому обґрунтують за рахунок чого (конкретно визначених видів робіт і витрат, чи вартості конкретних матеріалів тощо) вони зможуть знизити ціну тендерної пропозиції на аукціоні, так щоб виконання робіт передбачене проектно-кошторисною документацією було можливим і не потребувало внесення змін та коригування. З огляду на викладене, учасники повинні були надати зазначений лист-роз’яснення у складі тендерної пропозиції у випадку, якщо б планували знижувати ціну під час аукціону на етапі подання тендерних пропозицій. ФОП Шестернін В.Д. не надав вищезазначеного листа, а ціну під час аукціону знизив, що не відповідає умовам тендерної документації. - У підпункті 6.6 пункту 6 розділу 3 тендерної документації зазначив, що гарантійний строк робіт не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір за результатами цієї закупівлі, згідно цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі із зазначенням терміну (тривалості) гарантійного строку, що пропонується таким учасником. На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ФОП Шестерніним В.Д. у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 06.12.2021 № 17/06 в якому зазначено, що гарантійний термін експлуатації об'єкта становить 5 років, що не відповідає вимогам ч.1 ст. 884 ЦК України, а саме: «1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.» Отже, зазначений гарантійний термін не відповідає нормативно-правовим актам, згідно положень яких укладається договір за результатами закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Шестерніна В.Д. у відповідності до умов тендерної документації та чинного законодавства. 3. Щодо відхилення та повторного визначення ПВКП «Авангард-Н» переможцем. Відхилення пропозиції ПВКП «Авангард-Н» було здійснено в результаті помилки в роботі електронної системи закупівель. Для відхилення даної пропозиції не було жодних підстав, пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації, тому учасника було повторно визнано переможцем, що не порушує вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації. Виходячи з викладеного вище, ми вважаємо, що процедура закупівлі проведена у відповідності до тендерної документації та чинного законодавства. Під час проведення торгів, не порушені права жодного з учасників. Всі зацікавлені особи мали можливість оскаржити, як тендерну документацію, так і будь-які дії замовника. Ми не погоджуємось з висновками проведення моніторингу. Крім того, слід зазначити, що у випадку розірвання договору та проведення повторних торгів, вартість робіт може значно зрости через стрімкий ріст у 2022 році вартості енергоносіїв та будівельних матеріалів.
2022-01-20 18:13:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розгляду тендерних пропозицій, визначеного у статті 29 Закону)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розгляду тендерних пропозицій, визначеного у статті 29 Закону) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2022-08-22 12:22:37
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 18/0002/2022/пр |
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 587/326/22 |
Дата відкриття провадження: | 22 лютого 2022 |
Документи:
30 травня 2022 13:09
|
Електронний підпис |
07 лютого 2022 08:18
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" |
2 085 223,58
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Шестернін Віталій Дмитрович |
2 079 765,74
UAH з ПДВ
|
1 699 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛУГОВА КАТЕРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА " |
1 918 683,00
UAH з ПДВ
|
1 918 683,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" #32602607 |
Відхилено |
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 18:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 18:24
|
Шестернін Віталій Дмитрович #0000000000 |
Рішення скасоване |
1 699 999,99
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 10:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2021 11:45
|
Шестернін Віталій Дмитрович #0000000000 |
Відхилено |
1 699 999,99
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 11:49
|
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" #30759920 |
Рішення скасоване |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 14:03
|
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" #30759920 |
Переможець |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2022 14:12
|
ДУ | укладений |
22 червня 2022 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 10:38
|
договір | укладений |
06 січня 2022 10:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Підрядник не розпочав виконання робіт в зв`язку з введенням воєнного стану в Україні , згідно Указу Президента України від 24.02.2022 р. №64/2022 |