Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні– за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-06-02-006614-b ● 710edb17cb404441886a45b24beb66f1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні– за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні– за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.06.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні– за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні– за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.06.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні– за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32264 — Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 14:49 |
Додаток 2 (1).docx | |
02 червня 2020 14:49 |
Додаток 3 (1).docx | |
02 червня 2020 14:49 |
Додаток 1 (1).docx | |
02 червня 2020 14:49 |
Додаток 5 (1).doc | |
02 червня 2020 14:49 |
ТД.doc | |
02 червня 2020 14:49 |
Додаток 4.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕХАФЛЕКС" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Косенко Світлана Юріївна |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УТБ РЕСУРС" |
149 250,00
UAH з ПДВ
|
149 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕХАФЛЕКС" #39072601 |
Відхилено |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 14:24
|
Фізична особа-підприємець Косенко Світлана Юріївна #2687605047 |
Відхилено |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 14:26
|
ТОВ "УТБ РЕСУРС" #37675245 |
Відхилено |
149 250,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 14:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 червня 2020 14:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі