Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Моноблок
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000215-a ● 710ca0896ee84657b57a0eaf8a97aff1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Панков Антон Дмитрович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 11:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 11:37 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 33 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Моноблок Artline Home G41 v02 (G41v02)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хорива, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 11:33 |
квал вимоги моноблок.doc |
17 жовтня 2019 11:33 |
Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:06
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі та критерії оцінки тендерних пропозицій учасників, у тому числі учасників, які не є платниками ПДВ, зазначені у Кваліфікаційних критеріях даної закупівлі.
Приймайте участь!
Приймайте участь!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-000215-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 28 жовтня 2019 17:25
Визначення переможця торгів
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: ст.22 ч.4: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», та ст. 11 ч.3: «Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця». Вищезазначені положення були знехтувані Замовником при кваліфікації переможця, а саме: у тендерній документації було зазначено, що: «Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином, наданих Учасниками протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій. Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів, що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою неналежним чином та буде відхилена».
Вимога Замовника «надання Учасниками протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином» є дискримінаційною тому що, дану вимогу не можливо задовільнити, у зв’язку з територіальною віддаленістю Учасників від Замовника та доставку документів на наступний робочий день, після дня формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій не може гарантувати жодна з організацій, що надає поштові послуги. До того-ж, Учасником не було чітко сформульовано, яким чином може бути доведений факт відправки документів у день завершення торгів, в разі якщо на наступний день документи не було отримано. У зв’язку з віддаленістю ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», Ми не змогли доставити вчасно оригінали документів, але в електронній системі були наявні всі документи для кваліфікації. Отже, ВИМАГАЮ Замовника розглянути питання щодо скасування рішення тендерного комітету у питанні відхилення пропозиції ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» та враховуючи вищевикладені факти об’єктивно підійти до визначення переможця у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимога Замовника «надання Учасниками протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином» є дискримінаційною тому що, дану вимогу не можливо задовільнити, у зв’язку з територіальною віддаленістю Учасників від Замовника та доставку документів на наступний робочий день, після дня формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій не може гарантувати жодна з організацій, що надає поштові послуги. До того-ж, Учасником не було чітко сформульовано, яким чином може бути доведений факт відправки документів у день завершення торгів, в разі якщо на наступний день документи не було отримано. У зв’язку з віддаленістю ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», Ми не змогли доставити вчасно оригінали документів, але в електронній системі були наявні всі документи для кваліфікації. Отже, ВИМАГАЮ Замовника розглянути питання щодо скасування рішення тендерного комітету у питанні відхилення пропозиції ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» та враховуючи вищевикладені факти об’єктивно підійти до визначення переможця у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 жовтня 2019 13:42
Замовником зазначено причину дискваліфікації учасника ТОВ «Тірекс Юкрейн» у протоколі про дискваліфікацію учасника № 266 від 28.10.2019. Підстави для відміни вищезазначеного рішення - відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
31 500,00
UAH з ПДВ
|
29 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
31 740,00
UAH з ПДВ
|
29 979,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" |
32 940,00
UAH з ПДВ
|
31 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
32 880,00
UAH з ПДВ
|
31 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Відхилено |
29 976,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 11:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
29 979,96
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 11:52
|
|
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" #34574252 |
Переможець |
31 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
08 листопада 2019 15:37
|