Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41761455 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8 |
Контактна особа: |
Діброва Наталія Володимирівна +380984953313 otgkrolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 08:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 08:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 08:33 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 5 863 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 316,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29350 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Перша оплата проводиться після виконання не менше 20% робіт. Подальші розрахунки здійснюються після виконання і приймання передбачених робіт при отриманні фінансування | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-14-000007 ● 03c1787f792847ae89b1bd32b1a02c4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 10:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2020 № 26
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 14.07.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-17-000112-c 17.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-05 10:12:10
Роз'яснення щодо висновку
Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо роз’яснити зміст висновку та зобов’язань, визначених у ньому, шляхом надання відповідей на наступні питання:
1. Якими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (або іншого чинного нормативно-правового акту), обґрунтовується застосування (на етапі розкриття тендерних пропозицій замовником) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (як підстави для прийняття рішення про початок моніторингу) індикатора ризику RISK1-5_2, який у відповідності до Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11 вересня 2018 року № 196, є актуальним виключно на етапі оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт?
2. Чи має встановлене у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.08.2020 р. порушення своїм наслідком спричинення майнових збитків місцевому або державному бюджету?
3. Які конкретні дії повинен вчинити замовник для усунення встановленого у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.08.2020 р. порушення, не порушивши при цьому законні права учасників процедури закупівлі (зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі) та не спричинивши необґрунтованих фінансових витрат (видатків) з місцевого та державного бюджету як на даний час, так і в майбутньому?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-08-07 14:42:43
Щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Щодо першого питання Вашого звернення:
Підставою здійснення моніторингу процедури закупівлі слугували дані автоматичних індикаторів ризиків. Методика визначення автоматичних індикаторів ризиків, Перелік автоматичних індикаторів ризиків та Порядок застосування автоматичних індикаторів ризиків, затверджені наказом Державної аудиторської служби України 11 вересня 2018 р. № 196, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 р. за №1113/32565.
Щодо другого питання Вашого звернення:
Дане питання Вашого звернення не стосується безпосередньо змісту висновку та його зобов’язань, а тому не може бути розглянуто по суті в межах вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, зазначаємо, що моніторинг процедури закупівлі не є тим видом контрольного заходу за результатами якого можливо встановим наявність та повноту завданої матеріальної шкоди (збитків) будь-якому об’єкту контролю.
Відповідно до підпункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі є аналізом дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, питання щодо наявності чи відсутності матеріальної шкоди (збитків) можливо буде дослідити в ході інспектування (ревізії) чи перевірки закупівель.
Щодо третього питання Вашого звернення:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 2 якої визначено, що замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Таким чином, усунути виявлене порушення можливо, зокрема, шляхом відміни тендеру, як те передбачено нормами чинного законодавства.
При цьому, зазначаємо, що згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області», Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради не має можливостей для усунення виявленого порушення, а саме: Відповідно до п. 2.1. розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, із зобов’язанням банку, відшкодувати на рахунок Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Як зазначено у п. 2.2. розділу IIІ Тендерної документації, розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно становить 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі – 29350,00 гривень. Як вбачається з наведеної у п. 2.2. розділу IIІ Тендерної документації вимоги, замовник визначив забезпечення тендерної пропозиції в першу чергу у відсотковому відношенні від очікуваної вартості закупівлі і розмір такого відсотку зазначено в межах, визначених ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі становить суму 29316,34 грн. Суму ж в 29350,00 грн. було зазначено внаслідок технічної описки, допущеної при підготовці тендерної пропозиції, яку за своєчасного виявлення відповідачем на етапі публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, можна було б виправити без відміни тендеру. Той факт, що значення 29350,00 грн. є технічної опискою, а не умислом членів тендерного комітету підтверджується вказаним у тендерній документації розміром мінімального кроку пониження ціни, який аналогічно як і забезпечення тендерної пропозиції було визначено у 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. В даному випадку вартість кроку аукціону було вказано правильно – 29316,34 грн. Таким чином, виявлене відповідачем порушення Закону України «Про публічні закупівлі» є технічною опискою, яка за своїм характером не спричинила і не могла спричинити негативних соціальних наслідків або фінансових збитків для замовника, учасників, територіальної громади чи держави в цілому. Крім того, дана помилка не вплинула на результати конкурсних торгів, а тому не призвела до порушення принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана помилка є формальною і малозначною неузгодженістю тендерної документації, оскільки різниця між помилково вказаною замовником сумою та правильною сумою забезпечення тендерної пропозиції складає всього лише 33 грн. 66 коп. При цьому, зважаючи на природу забезпечення тендерної пропозиції (яка в даному випадку є банківською гарантією та перераховується замовнику лише у передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» випадках), на сьогодні відсутня загроза будь-яких необґрунтованих видатків з місцевого бюджету. Учасники процедури публічної закупівлі при подачі тендерних пропозицій повинні були керуватись вимогами тендерної документації, якою зокрема встановлено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. При виявленні учасником будь-яких розбіжностей у тендерній документації він маю право звернутись до замовника за відповідним роз’ясненням. Однак, жоден із учасників публічної закупівлі не звертався до замовника з питання уточнення суми забезпечення тендерної пропозиції, оскільки такі звернення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, відміна тендеру на даному етапі може мати наслідком оскарження учасником-переможцем такого рішення замовника, що в свою чергу, у випадку задоволення скарги, може спричинити негативні наслідки фінансового характеру для місцевого бюджету (зокрема і у виді стягнення упущеної вигоди, яку учасник процедури закупівлі обґрунтовано очікував отримати та міг отримати в результаті укладення з ним як з переможцем відповідного договору). Відміна позивачем проведеного тендеру матиме негативні наслідки для територіальної громади м. Кролевця, оскільки підставою проведення даної процедури закупівлі є забезпечення соціальних потреб різних верств населення зокрема молоді міста, що є одним із пріоритетів діяльності позивача та перенесення строків будівництва, що призведе до невиконання умов, в рамках яких надавалися державні кошти. Враховуючи вищевикладене, Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму не має можливостей для усунення виявленого порушення.
2020-08-07 14:02:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОСТРОЙ" |
5 194 900,01
UAH з ПДВ
|
5 194 900,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка" |
5 637 821,26
UAH з ПДВ
|
5 637 821,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОСТРОЙ" #41557267 |
Відхилено |
5 194 900,01
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 14:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 11:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка" #40814542 |
Переможець |
5 637 821,26
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:49
|
Ду 5 будмарка.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 17:22
|
Ду будівельна марка 4..pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 11:29
|
Ду 3 будмарка.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 08:13
|
ДУ 2 Будмарка.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 08:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 11:42
|
Ду 1 стадіон.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 08:05
|
Договір на закупівлю | укладений |
17 серпня 2020 08:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з проходженням повторної експертизи проєкту |
Номер договору про закупівлю: | 485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з проходженням повторної експертизи проєкту |
Номер договору про закупівлю: | 485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", внесли зміни в Договір |
Номер договору про закупівлю: | 485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв'язку з продовженням строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |