Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожня сіль
Очікувана вартість
15 156 000,00 UAH
UA-2023-11-06-008230-a ● 70f9c25df8e84cbdaef1e4889e7f1239
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Солтановська Анастасія Олександрівна 380685917708 a.saltanovska@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 12:01 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 15 156 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тонни
Дорожня сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34927100-2 — Дорожня сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2023 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2023 16:04 |
зміни до ТД.docx | |
08 листопада 2023 16:03 |
Тендерна документація 26.10.2023 зі змінами від 08.11.2023.docx |
08 листопада 2023 16:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2023 16:04 |
зміни до ТД.docx
|
|||
08 листопада 2023 16:03 |
Тендерна документація 26.10.2023 зі змінами від 08.11.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-06-008230-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Дата подання: 08 листопада 2023 13:02
ДСТУ ISO 10012:2005
Пунктом 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) визначено, якщо в наданих виробником документах про якість відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» замовленим Учасником закупівлі у відповідній установі що має сертифіковану або акредитовану лабораторією на території України. Наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації).
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності протоколи випробувань та сертифікати, що видані виключно лабораторією, системи керування вимірюваннями якої відповідають вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Отже, просимо усунути зазначені дискримінаційні вимоги із тендерної документації та виключити вимоги щодо надання копії свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Наголошуємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності протоколи випробувань та сертифікати, що видані виключно лабораторією, системи керування вимірюваннями якої відповідають вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Отже, просимо усунути зазначені дискримінаційні вимоги із тендерної документації та виключити вимоги щодо надання копії свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Наголошуємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2023 16:09
Повідомляємо, що, розглянувши Вашу вимогу, було внесено зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-11-06-008230-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:44907923
Дата подання: 09 листопада 2023 11:23
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити/виправити п.п. 1.1. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «1.1 Інформація за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного договору), у 2021, 2022 роках, у вигляді наступної таблиці».
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наголошуємо, що у вказаній статті Закону мова йде виключно про ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ. Законодавством не встановлено право Замовника обмежувати часовими рамками вказане підтвердження учасником закупівель.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п.п. 1.1. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є дискримінаційним, адже він обмежує коло учасників лише тими, які мали аналогічні договори у 2021 та 2022 роках. Учасники, які виконали аналогічні за предметом закупівлі договори до 2021 року або після 2022 року – не зможуть підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Виключити/виправити п.п. 1.3. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Аналогічним вважається договір на закупівлю (ДК 021:2015 — 34920000-2 – Дорожнє обладнання) з Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наголошуємо, що у вказаній статті Закону мова йде виключно про ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ. Законодавством не встановлено право Замовника обмежувати підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних за предметом договорів лише тими суб’єктами господарювання, які є Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п.п. 1.3. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є дискримінаційним, адже він обмежує коло учасників лише тими, які мали аналогічні за предметом закупівлі договори із Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники, які виконали аналогічні за предметом закупівлі договори з іншими суб’єктами господарювання не зможуть підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям.
3. Виключити/виправити п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару.».
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголошуємо, що вимога стосовно обов’язку учасників проводити лабораторні дослідження зразків під час кожної поставки є незаконним, адже згідно вимог тендерної документації закуповується 2000 тонн солі з поставкою Замовнику автомобільним транспортом. Для поставки вказаного об’єму солі учаснику необхідно здійснити більше 80 поставок автомобільним транспортом. Тобто учасник повинен здійснити більше 80 лабораторних досліджень зразків. Повідомляємо, що лабораторні дослідження зразків це платна послуга.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є незаконними.
4. Виключити в абзаці третьому п. 1.4. Таблиці Додатку 3 до тендерної документації слова:
«відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу»
та
«Суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації чи документі який його замінює(надати одну або декілька митних декларацій з зазначеної в довідці партії)».
Вказані частини абзацу є дискримінаційними і порушує права потенційних учасників, адже:
По-перше – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на ДСТУ або EN в митній декларації є неможливим.
По-друге – вимога про те, що суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації є такою, що обмежує коло осіб які зможуть підтвердити технічні положення, а отже – дискримінаційною, адже отримувачем товару може бути і безпосередньо учасник закупівлі.
5. Виключити абзац другий п. 2 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту,, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи екологічного управління Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі;».
Вказаний абзац є дискримінаційним і порушує права та інтереси потенційних учасників, обмежує коло осіб, які мають бажання прийняти участь у процедурі закупівлі, адже:
По-перше – ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) стосується енергетичного менеджменту на підприємстві, тобто діяльності, що спрямована на забезпечення раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів на підприємстві. Вказаний стандарт не має жодного відношення до предмету закупівлі і ніяким чином не може підтвердити якість предмета закупівлі.
По-друге - енергетичний менеджмент – є виключно внутрішніми питаннями Учасника і Замовник не має права втручатись у його господарську діяльність, зокрема і щодо питань ціноутворення, матеріального стимулювання працівників та раціонального використання коштів.
По-третє - ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту не може підтверджувати відповідність системи екологічного управління. А саме про системи екологічного управління йдеться у абзаці другому п. 2 Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити/виправити п.п. 1.1. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «1.1 Інформація за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного договору), у 2021, 2022 роках, у вигляді наступної таблиці».
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наголошуємо, що у вказаній статті Закону мова йде виключно про ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ. Законодавством не встановлено право Замовника обмежувати часовими рамками вказане підтвердження учасником закупівель.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п.п. 1.1. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є дискримінаційним, адже він обмежує коло учасників лише тими, які мали аналогічні договори у 2021 та 2022 роках. Учасники, які виконали аналогічні за предметом закупівлі договори до 2021 року або після 2022 року – не зможуть підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Виключити/виправити п.п. 1.3. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Аналогічним вважається договір на закупівлю (ДК 021:2015 — 34920000-2 – Дорожнє обладнання) з Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наголошуємо, що у вказаній статті Закону мова йде виключно про ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ. Законодавством не встановлено право Замовника обмежувати підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних за предметом договорів лише тими суб’єктами господарювання, які є Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п.п. 1.3. п. 1 Таблиці Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є дискримінаційним, адже він обмежує коло учасників лише тими, які мали аналогічні за предметом закупівлі договори із Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники, які виконали аналогічні за предметом закупівлі договори з іншими суб’єктами господарювання не зможуть підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям.
3. Виключити/виправити п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару.».
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголошуємо, що вимога стосовно обов’язку учасників проводити лабораторні дослідження зразків під час кожної поставки є незаконним, адже згідно вимог тендерної документації закуповується 2000 тонн солі з поставкою Замовнику автомобільним транспортом. Для поставки вказаного об’єму солі учаснику необхідно здійснити більше 80 поставок автомобільним транспортом. Тобто учасник повинен здійснити більше 80 лабораторних досліджень зразків. Повідомляємо, що лабораторні дослідження зразків це платна послуга.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є незаконними.
4. Виключити в абзаці третьому п. 1.4. Таблиці Додатку 3 до тендерної документації слова:
«відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу»
та
«Суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації чи документі який його замінює(надати одну або декілька митних декларацій з зазначеної в довідці партії)».
Вказані частини абзацу є дискримінаційними і порушує права потенційних учасників, адже:
По-перше – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на ДСТУ або EN в митній декларації є неможливим.
По-друге – вимога про те, що суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації є такою, що обмежує коло осіб які зможуть підтвердити технічні положення, а отже – дискримінаційною, адже отримувачем товару може бути і безпосередньо учасник закупівлі.
5. Виключити абзац другий п. 2 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту,, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи екологічного управління Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі;».
Вказаний абзац є дискримінаційним і порушує права та інтереси потенційних учасників, обмежує коло осіб, які мають бажання прийняти участь у процедурі закупівлі, адже:
По-перше – ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) стосується енергетичного менеджменту на підприємстві, тобто діяльності, що спрямована на забезпечення раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів на підприємстві. Вказаний стандарт не має жодного відношення до предмету закупівлі і ніяким чином не може підтвердити якість предмета закупівлі.
По-друге - енергетичний менеджмент – є виключно внутрішніми питаннями Учасника і Замовник не має права втручатись у його господарську діяльність, зокрема і щодо питань ціноутворення, матеріального стимулювання працівників та раціонального використання коштів.
По-третє - ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту не може підтверджувати відповідність системи екологічного управління. А саме про системи екологічного управління йдеться у абзаці другому п. 2 Додатку 2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2023 17:53
Керуючись пунктом 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розглянувши у межах повноважень Вашу вимогу, надаємо роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель та повідомляємо наступне:
1. Щодо пунктів 1, 2 вимоги зауважуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями не встановлено жодних обмежень з приводу кількості або періоду даних договорів, тому Замовник може самостійно встановлювати критерії для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Наголошуємо, що абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
2. Щодо пункту 3 вимоги зазначаємо наступне.
Листом-гарантією Замовник забезпечує виконання Учасником зобов’язання проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару у разі сумніву Замовника щодо якісних характеристик Товару, відвантаженого на його адресу.
Враховуючи зазначене, за вимогою Замовника Учасник зобов’язується проводити за власний рахунок випробовування (аналіз та/або дослідження) якості відібраного зразка Товару (за фізико-хімічними показниками), що й передбачено проєктом Договору, зазначеним у Додатку 5 до Тендерної документації.
3. Щодо пункту 4 вимоги зазначаємо наступне.
Для дотримання вимог Митного та Податкового кодексів України під час ввезення на митну територію України та його розмитнення відомості про отримувача товару підтверджуються відомостями зазначеними в митній декларації, одним з таких пунктів є одержувач товару. На підтвердження взаємовідносин учасника процедури закупівлі з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером та/або іншим суб’єктом господарювання у якого учасник придбав товар, надати копію договору або договорів разом з документами що підтверджують такий статус (договір, сертифікат, авторизаційний лист).
Отже, виходячи з вищенаведеного учасник має підтвердити законність ввезення товару на митну територію України та законність придбання товару, що підтверджується відомостями зазначеними в митній декларації та документами, що підтверджують взаємовідносин учасника процедури закупівлі з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером та/або іншим суб’єктом господарювання, у якого учасник придбав товар. А отже, Замовником не встановлено дискримінаційну вимогу у Тендерній документації, а дотримано вимог Закону з урахуванням Особливостями.
4. Щодо пункту 5 вимоги зазначаємо наступне.
Системи енергетичного менеджменту запроваджуються з метою впровадження на підприємстві систем енергетичного менеджменту, зокрема:
1) ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;
2) раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат;
3) підвищення рівня енергетичної ефективності у будівлях та зменшення викидів CO2;
4) створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг.
З огляду на вищевикладене, дотримання і впровадження екологічних стандартів є передумовою економії витрат на енергетичні ресурси, що безпосередньо впливає на ціноутворення товару, тому Замовник зазначає надання Сертифікату – стандарту ISO 50001 у складі пропозиції. Слід зазначити, що отримати Сертифікат стандарту ISO 50001 або інший аналогічний сертифікат може будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець без перешкод, отже дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує учасників закупівлі.
Крім цього наголошуємо, що Замовник проводить торги виключно в межах діючого законодавства у сфері закупівель, зокрема Закону та Особливостей, а також практики Антимонопольного комітету України.
1. Щодо пунктів 1, 2 вимоги зауважуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями не встановлено жодних обмежень з приводу кількості або періоду даних договорів, тому Замовник може самостійно встановлювати критерії для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Наголошуємо, що абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
2. Щодо пункту 3 вимоги зазначаємо наступне.
Листом-гарантією Замовник забезпечує виконання Учасником зобов’язання проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару у разі сумніву Замовника щодо якісних характеристик Товару, відвантаженого на його адресу.
Враховуючи зазначене, за вимогою Замовника Учасник зобов’язується проводити за власний рахунок випробовування (аналіз та/або дослідження) якості відібраного зразка Товару (за фізико-хімічними показниками), що й передбачено проєктом Договору, зазначеним у Додатку 5 до Тендерної документації.
3. Щодо пункту 4 вимоги зазначаємо наступне.
Для дотримання вимог Митного та Податкового кодексів України під час ввезення на митну територію України та його розмитнення відомості про отримувача товару підтверджуються відомостями зазначеними в митній декларації, одним з таких пунктів є одержувач товару. На підтвердження взаємовідносин учасника процедури закупівлі з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером та/або іншим суб’єктом господарювання у якого учасник придбав товар, надати копію договору або договорів разом з документами що підтверджують такий статус (договір, сертифікат, авторизаційний лист).
Отже, виходячи з вищенаведеного учасник має підтвердити законність ввезення товару на митну територію України та законність придбання товару, що підтверджується відомостями зазначеними в митній декларації та документами, що підтверджують взаємовідносин учасника процедури закупівлі з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером та/або іншим суб’єктом господарювання, у якого учасник придбав товар. А отже, Замовником не встановлено дискримінаційну вимогу у Тендерній документації, а дотримано вимог Закону з урахуванням Особливостями.
4. Щодо пункту 5 вимоги зазначаємо наступне.
Системи енергетичного менеджменту запроваджуються з метою впровадження на підприємстві систем енергетичного менеджменту, зокрема:
1) ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;
2) раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат;
3) підвищення рівня енергетичної ефективності у будівлях та зменшення викидів CO2;
4) створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг.
З огляду на вищевикладене, дотримання і впровадження екологічних стандартів є передумовою економії витрат на енергетичні ресурси, що безпосередньо впливає на ціноутворення товару, тому Замовник зазначає надання Сертифікату – стандарту ISO 50001 у складі пропозиції. Слід зазначити, що отримати Сертифікат стандарту ISO 50001 або інший аналогічний сертифікат може будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець без перешкод, отже дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує учасників закупівлі.
Крім цього наголошуємо, що Замовник проводить торги виключно в межах діючого законодавства у сфері закупівель, зокрема Закону та Особливостей, а також практики Антимонопольного комітету України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-06-008230-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Щодо вимоги наявності у лабораторії сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005
Пунктом 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) визначено, якщо в наданих виробником документах про якість відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» замовленим Учасником закупівлі у відповідній установі що має сертифіковану або акредитовану лабораторією на території України. Наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації).
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності протоколи випробувань та сертифікати, що видані виключно лабораторією, системи керування вимірюваннями якої відповідають вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Отже, просимо усунути зазначені дискримінаційні вимоги із тендерної документації та виключити вимоги щодо надання копії свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Наголошуємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
14 364 000,00
UAH з ПДВ
|
14 364 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "К.5" |
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
14 524 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
14 844 000,00
UAH з ПДВ
|
14 844 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
14 988 000,00
UAH з ПДВ
|
14 988 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Переможець |
14 364 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:34
|
Додаткова угода від 27.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 16:17
|
Договір від 28.11.2023.pdf | укладений |
28 листопада 2023 16:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дорожня сіль | 2000 | тонни |
7 182,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.1., 12.2., 12.4., 12.6. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди та домовились зменшити суму оплати – кошти за рахунок встановлених бюджетних асигнувань та кошторисних призначень на 2023 рік (ЗФ 1917442) на 2 652 168,96 грн. та збільшити суму оплати на 2 652 168,96 грн - кошти розрахункового рахунку (власні кошти), виклавши пункт 2.1. Договору у редакції, зазначеній у Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 55-10/23-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дорожня сіль | 2000 | тонни |
7 182,00
UAH з ПДВ
|