Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 124+100 – км 125+500 автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево, Ужгород), Житомирська область. Коригування (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 620 669,86 UAH
UA-2024-01-03-000399-a 70a989077f5246cb9049e97cfb2ae912
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Оксана Володимирівна

380677747897 savchuk.ov@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
Контактна особа: Савчук Оксана Володимирівна
380677747897
savchuk.ov@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 124+100 – км 125+500 автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево, Ужгород), Житомирська область. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, км 124+100 – км 125+500 автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево, Ужгород), Житомирська область, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

03 січня 2024 09:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 січня 2024 09:46
Обгрунтування підстави.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000105 ● 4dc9b88bbcb44a66b0fc3feb24357e82
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


18.04.2024 № 27-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 №27-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

UA-2024-01-03-000399-a, яку проводить Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
Переможець 7 620 669,86
UAH з ПДВ
03 січня 2024 09:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 15:21
Додаткова угода № 301_3_116 від 19.12.2024.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 15:17
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2024 10:38
Додаткова угода № 301_2_52 від 17.04.2024.pdf зміни до договору
17 квітня 2024 10:36
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 15:52
Додаткова угода № 301_1_47 від 15.04.2024.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 15:50
Договір № 301 від 29.12.23.pdf укладений
03 січня 2024 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2024 рік у розмірі 7 620 669,86 грн. (сім мільйонів шістсот двадцять тисяч шістсот шістдесят дев’ять гривень 86 копійок) , у тому числі ПДВ 1 270 111,64 грн. (один мільйон двісті сімдесят тисяч сто одинадцять гривень 64 копійки). Сума договору після внесення змін: 7 620 669,86 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 301/1/47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2024 рік у розмірі 7 338 406,56 грн. (сім мільйонів триста тридцять вісім тисяч чотириста шість гривень 56 копійок) , у тому числі ПДВ 1 223 067,76 грн. (один мільйон двісті двадцять три тисячі шістдесят сім гривень 76 копійок). Сума договору після внесення змін: 7 620 669,86 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 301/2/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України (зі змінами) № 1178 від 12 жовтня 2022 року та згідно пунктів 16.5. та 16.6. Договору № 301 від 29 грудня 2023 року, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 7.1 та 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «7.1. Строки надання послуг: - початок: дата підписання Договору; - закінчення: по 31 грудня 2025 року. Строки надання послуг можуть змінюватися за згодою Сторін шляхом підписання додаткових угод, якщо чинним законодавством не передбачено інше. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів надання послуг, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Договір.»; «16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє по 31 грудня 2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». Додаток № 2 до Договору «Календарний графік надання послуг» викласти в редакції, що додається. Зменшення фінансування у 2024 році. Сума договору після внесення змін: 7 620 669,86 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 301/3/116
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML