Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛИТОВЕЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04335252 |
Вебсайт: | https://lotg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45325, Україна , Волинська обл., Литовеж, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ЯКОБЧУКА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Дармофал Віталій Володимирович 380688565337 lytov-rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2023 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Реконструкція колишньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг в селі Литовеж по вулиці Володимира Якобчука, 11Б» (коригування)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2023 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2023 15:43 |
Додаток_2.docx | |
12 травня 2023 15:43 |
ТД_ ЦНАП.docx | |
12 травня 2023 15:43 |
Додаток_1.docx | |
12 травня 2023 15:43 |
Додаток_3.docx | |
12 травня 2023 15:43 |
Додаток_4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000013 ● 1a1ab6cbffbd46618bbf3713c064de3d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2023 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.07.2023 № 29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-12-010961-a від 12.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 09:46:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція колишньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг в селі Литовеж по вулиці Володимира Якобчука, 11Б» (коригування)» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-010961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 09:28:35
Відповідь на Запит Держаудитслужби України - 12.07.2023 р. щодо процедури публічної закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція колишньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг в селі Литовеж по вулиці Володимира Якобчука, 11Б(коригування)»UA-2023-05-12-010961-a
На Ваш запит від 12.07.2023 р. щодо процедури публічної закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція колишньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг в селі Литовеж по вулиці Володимира Якобчука, 11Б(коригування)»UA-2023-05-12-010961-a Повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проведено на підставі коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту «Реконструкція колишньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг в селі Литовеж по вулиці Володимира Якобчука, 11Б.»(Експертний звіт від 13 квітня 2023 р. №0506Є-04/23). Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) https://lotg.gov.ua/wp-content/uploads/2023/06/tehnichni-ta-yakisni-harakterystyky-rekonstruktsiya-TSNAP-koryguvannya.docx
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зметою усунення порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель, статті 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі» мною вжито заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, а саме укладено договір №04335252 від 31.07.2023 р. про виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи.
2023-08-01 14:22:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВП-БУДМОНТАЖ" |
2 153 583,60
UAH з ПДВ
|
2 153 583,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВП-БУДМОНТАЖ" #42203966 |
Переможець |
2 153 583,60
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 09:37
|
SCAN0023.PDF | зміни до договору |
12 вересня 2023 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 10:35
|
Договір (3.pdf | укладений |
30 травня 2023 10:34
|
Договір підряду.PDF | укладений |
30 травня 2023 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в план-графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |