Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, конверти
Очікувана вартість
734 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002240-b ● 705e7705dc1246d6bec6937c83e8eecc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00032945 |
Вебсайт: | http://www.spfu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 18/9 |
Контактна особа: |
Литвинова Катерина Сергіївна (044)200-31-36 KATE@SPFU.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 734 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
13 лютого 2020 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 16:08 |
ОГОЛОШЕННЯ.FR12.pdf | |
13 лютого 2020 16:08 |
ТД.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. папір для друку формату А4 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 800,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
4000 паков
папір для друку формату А4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 березня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | видаткова накладна | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:18
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:28
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У технічних вимогах до предметів (лотів) закупівлі зазначено можливість надання еквівалентів. Замовнику не принципово зазначення конкретної торгової марки. На торги допускаються торгові марки які відрізняються від торгових марок, вказаних в тендерній документації. Головне - дотримання технічних вимог та характеристик товару.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Технічні параметри
Дата подання: 18 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:17
В тендерній документації в Додатку №3 лот №1 замовником вказано: Клас паперу - не нижче класу "А", а технічні параметри відповідають класу "В". Дайте відповідь, за якими критеріями буде проводитись відбір паперу?
Відповідь: Товар, а саме: Лот 1- Папір для друку формату А4, що є предметом закупівлі, має відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам наведеним у додатку 3 до тендерної документації.
Технічні характеристики, зазначені в тендерній документації, є мінімальними, а учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
Клас паперу - не нижче класу "А". Кожна характеристика паперу, яка застосовується, її вимірювання та визначення регламентуються стандартами, що є обов‘язковими для всіх виробників паперу. Учасник для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам торгів має надати документ який містить інформацію про якість та/або відповідність товару.
Технічні характеристики, зазначені в тендерній документації, є мінімальними, а учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
Клас паперу - не нижче класу "А". Кожна характеристика паперу, яка застосовується, її вимірювання та визначення регламентуються стандартами, що є обов‘язковими для всіх виробників паперу. Учасник для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам торгів має надати документ який містить інформацію про якість та/або відповідність товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Парус Плюс" |
274 800,00
UAH з ПДВ
|
262 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
272 400,00
UAH з ПДВ
|
262 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" |
286 560,00
UAH з ПДВ
|
266 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
314 400,00
UAH з ПДВ
|
314 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Рішення скасоване |
262 080,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 15:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
262 080,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 15:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Парус Плюс" #33058948 |
Відхилено |
262 200,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 15:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" #32931083 |
Рішення скасоване |
266 640,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 17:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" #32931083 |
Відхилено |
266 640,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 17:53
|
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
314 400,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 17:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 березня 2020 17:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі