Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43122946 |
Місцезнаходження: | 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Соборності,58 |
Контактна особа: |
Пилипко Галина Вікторівна +380679935290 mr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 15:03 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 15:37 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 15:37 |
Очікувана вартість: | 73 787 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 368 936,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в данному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 368 936.25 грн (триста шістдесят вісім тисяч дев’ятсот тридцять шість грн 25 коп) 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія,PDFабоWord з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місце находження; 3) щодо повногонайменуваннябенефіціара, яким є замовник, зазначаєтьсяінформація: — повненайменуванняюридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстріюридичнихосіб, фізичнихосіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місце знаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесенів порядку, передбаченомузаконодавствомУкраїни, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Підтерміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічнізакупівлі». Банківськага рантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не наддав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. РЕКВІЗИТИ: ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИРОНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43122946, місцезнаходження вул., Соборності 58, м.Миронівка, Київська обл., 08801 банківські реквізити –Р/рUA148201720344211036400100407 У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни,забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 368936.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше 90 календарних днів у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 16:47 |
Перелік змін 29.11.2023.pdf | |
29 листопада 2023 16:47 |
_KV05A-15ТД-Миронівка __ 29.11.pdf | |
23 листопада 2023 14:59 |
_KV05A-15ТД-___Миронівка .pdf |
29 листопада 2023 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2023 16:47 |
Перелік змін 29.11.2023.pdf
|
|||
29 листопада 2023 16:47 |
_KV05A-15ТД-Миронівка __ 29.11.pdf
|
|||
23 листопада 2023 14:59 |
_KV05A-15ТД-___Миронівка .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВ та ПВУ - інформація про це зазначається у довідці в довільній формі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів або його аналога для субʼєкта господарювання.
Вимоги про усунення порушення
1) На вимогу п6 Інформація про якісні та характеристики закупівлі технічні, кількісні предмета Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник мав надати Проект календарного графіку виконання робіт.
Даний Проєкт календарного графіку виконання робіт не відповідає визначеному тендерною документацією «Строку виконання робіт: 31.08.2024 р.».
Отже, Проєкт календарного графіку виконання робіт має строк завершення вересень 2024 року, що є порушенням умов тендерної документації.
2) На вимогу п1 Змісті спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник мав надати Інші документи(з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником). - у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними). інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації, зокрема довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особуяку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Учасник не надав дозвільних документів на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи.
Також відсутній кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Отже, відсутність дозвільних документів на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, на зварювальні роботи та відсутній кваліфікований сертифікат інженера- проектувальника у частині кошторисної документації є порушенням умов тендерної документації.
3) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 5 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : підтвердження щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання, техніки або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та/або обладнання є власними, надати витяг з оборотно- сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси за підписом керівника (або уповноваженої особи) та бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); та/або інший документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. На підтвердження наявності автомобільної, вантажної та спеціалізованої техніки : 1) Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м. - не менше 1 одиниці. 2) Вантажний автомобіль (фургон) -не менше 1 одиниці 3) Вантажний автомобіль для перевезення вантажів - не менше 1 одиниці. 4) Автомобіль вантажний-спеціалізований з кран маніпулятором - не менше 1 одиниці. 5) Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид – не менше 1 одиниці. 6) Екскаватор-навантажувач не менше 2 одиниць учасник надає документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання, техніки або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування технікою та копії технічних паспортів на зазначену техніку. Якщо учасник залучає автомобільну, вантажну та спеціалізовану техніку : 1) Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м. - не менше 1 одиниці. 2) Вантажний автомобіль (фургон) -не менше 1 одиниці 3) Вантажний автомобіль для перевезення вантажів - не менше 1 одиниці. 4) Автомобіль вантажний-спеціалізований з кран маніпулятором - не менше 1 одиниці. 5) Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид – не менше 1 одиниці. 6) Екскаватор-навантажувач не менше 2 одиниць шляхом оренди на підтвердження надається лист-погодження сторони, яка надає в оренду зазначену техніку. Лист погодження (на офіційному бланку) в довільній формі сторони, яка надає в оренду зазначену техніку має адресуватись Замовнику та містити перелік орендованої техніки та копії тех паспортів та/або свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, свідоцтв про реєстрацію машини. Дані документи відсутні у складі пропозиції Учасника.
Учасником не надано копії тех паспортів та/або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, свідоцтва про реєстрацію машин. Також не надано підтвердження залучання автомобільної, вантажної та спеціалізованої техніки: - Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м – не менше 1 од.
Отже, відсутність копій тех паспортів та/або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, свідоцтва про реєстрацію машин та не надано підтвердження залучання автомобільної, вантажної та спеціалізованої техніки: - Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м – не менше 1 од. є порушенням умов тендерної документації.
4) Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 7 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : копії аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору. У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. -- листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасником не надані Акти виконаних робіт КБ -2в, які є підтвердженням виконання аналогічних договорів у відповідності до умов аналогічних договорів, що надано у складі Пропозиції учасника.
Отже, відсутність Актів виконаних робіт КБ -2в є не повним підтвердженням виконання аналогічних договорів, на які є посилання у тендерній документації та безпосередньо в аналогічних договорах, відповідно є порушенням умов тендерної документації.
Учасника, що невідповідає вимогам тендерної документації Замовник повинен відхилити.
Вимогаємо від Замовника скасувати рішення щодо визначення переможця та відхилити дану пропозицію.
Тож, відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєкту «Програма з відновлення України», витяг із протоколу № 2 від 05.10.2023.Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Відповідно до п6 Інформація про якісні та характеристики закупівлі технічні, кількісні предмета Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник згідно вимог документації мав надати Проект календарного графіку виконання робіт. Жодних додаткових вимог, щодо оформлення відповідного Проєкту календарного графіку у тендерній документації не встановлено. Також, згідно п 1.1 Розділу 3 документації подання некоректного графіку виконання робіт вважається формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Документ надано 15 грудня 2023 14:20 файл №2) Календарний графік (проект).pd. Вимога не може бути задоволена.
2) Стосовно другої вимоги повідомляємо, що у тендерній документації закупівлі UA-2023-11-23-012448-a відсутня вимога надання Учасником сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та дозвільних документів на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи. Вимога не може бути задоволена.
3) Стосовно третьої вимоги повідомляємо, що Згідно вимог документації Учаснику необхідно було надати до Додатку 5 до тендерної документації підтверджуючі документи а саме : підтвердження щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості або копія договору оренди обладнання, техніки або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). У разі, якщо матеріально-технічна база та/або обладнання є власними, надати витяг з оборотно- сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси за підписом керівника (або уповноваженої особи) та бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі). Учасником було надано витяг з оборотно-сальдової відомості де наявне підтвердження перебування у власності зазначеного обладнання : 1)Вантажний автомобіль (фургон) -не менше 1 одиниці 2) Вантажний автомобіль для перевезення вантажів - не менше 1 одиниці. 3) Автомобіль вантажний-спеціалізований з кран маніпулятором - не менше 1 одиниці. 4) Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид – не менше 1 одиниці. 5) Екскаватор-навантажувач не менше 2 одиниць. На підтвердження наявності Автомобільний кран, довжина стріли не менше 20 м. - не менше 1 одиниці учасник надав договір з ФОП Шипко В.М., лист-погодження орендодавця та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Документи надано 15 грудня 2023 14:22 файл №8) Стосовно обладнання.pdf Вимога не може бути задоволена.
4) Стосовно четвертої вимоги повідомляємо, що оплата виконаних робіт між державними замовниками та підрядниками проводиться за умов підписання актів виконаних робіт форми №КБ-3 та КБ-2в – форма КБ-2В- акт приймання будівельних робіт за даний період форма №КБ-3 – довідка про вартість виконаних робіт за поточний період та витрати за попередній період. Виходячи з вищевикладеного форма №КБ-3 (які надав учасник ТОВ «Рембуд-1») є частиною акта виконаних робіт, що підтверджує факт виконання та приймання робіт та підписується сторонами замовником та підрядником. По вказаним договорам про наявність аналогічного досвіду №521/2018 ДП «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівель державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою вул. Мельникова, 24 у Шевченківському районі м. Києва (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015) UA-2018-09-03-002060-a та №460/2020 ДП «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» UA-2020-09-29-002282-b - в системі Прозорро наявні звіти про виконання договору з підтвердженням суми – згідно наданих учасником документів. Документи надано 15 грудня 2023 14:22 файл №10) Щодо наявності досвіду.pdf. Вимога не може бути задоволена
Скарги до процедури
Дата подання: 22 грудня 2023 12:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000158 ● fbe431588ace4818afa4337ba243d951
- Статус: завершено ● Дата: 13 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 10:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-11-23-012448-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 15:08:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію (пояснення, документи) щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 03.01.2024 № 163 -р/пк-пз відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 14:45:15
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення з наступних питань згідно пунктів:1,2,3.
Стосовно п1. Надаємо інформацію та відповідні технічне завдання, експертний звіт, пояснювальну записку на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Стосовно п2 Повідомляємо, що на вебсайті замовника було оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://myronivka-osvita.gov.ua/publichni-zakupivli-11-03-08-03-02-2022/ . Для перегляду обгрунтування за посиланням необхідно ввести слово «реконструкція» в електронному полі «Список закупівель.
Стосовно п3. Повідомляємо, що згідно статті 18 Закону п12 12. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Суб’єкт оскарження Товариство з обмеженою відповідальністю «Рембуд-1» як учасник закупівлі Реконструкція з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (код 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва згідно ДК 021:2015 UA-2023-11-23-012448-a повідомим замовника листом від 10.01 про незгоду Учасника з рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – комісія) № 163 -р/пк-пз від 03.01.2024. та скористався своїм правом на оскарження у судовій інстанції рішення комісії. За частиною 22 статті 18 Закону № 922, рішення Антимонопольного комітету України стають чинними з дня їх прийняття. Якщо таке рішення АМКУ не було оскаржене до суду, то його потрібно виконати не пізніше 30 днів з дня його прийняття. До 1.02.2024 року Замовником буде виконано рішенні комісії якщо до даної дати Учасник не оскаржить рішення комісії.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 11:50:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «РЕМБУД-1» дотримано вимогу пунктів 5 та 6 Додатку 1 до тендерної документації (загальний строк виконання робіт, зокрема пунктом 4.4 розділу І тендерної документації визначено строк виконання робіт до 31.08.2024 року та строк гарантії на виконані роботи)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 12:31:09
відповідь на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи не завершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, замовник надає Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області пояснення (інформацію та документи) стосовно запиту від 2024-01-18
Стосовно п1 Запиту повідомляємо, що учасником на підтвердження пунктів 5 та 6 Додатку 1 до тендерної документації було завантажено файл «1) Цінова пропозиція ТОВ Рембуд-1» від 15.12.2023 де учасник зазначив, що згідно п5 загальний строк виконання робіт 8 місяців але не пізніше 31 серпня 2024 року (учасник вказав строк виконання до 31 серпня 2023 року і замовник розцінив це як формальну помилку)
По п6 учасник вказав строк гарантії на роботи 2 роки.
На підтвердження інформації надаємо документи завантажені учасником зокрема – «1) Цінова пропозиція ТОВ Рембуд-1»» від 15.12.2023 та «Календарний графік» від 15.12.2023
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 16:30:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «РЕМБУД-1» дотримано вимогу підпункту 6.1. пункту 6 Забезпечення робіт проєктною документацією
Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині відповідності вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», якщо в пункті 6 тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМБУД-1» зазначено «строк гарантії на виконані роботи складає 2 роки» ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 11:56:28
Відповідь
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції з добудовою Миронівського академічного ліцею №3 по вул. Перемоги, 33 в м. Миронівка Київської області (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеногобудівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, замовник Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області надає пояснення згідно запиту від 2024-01-24 16:30:06.
Стосовно п1 повідомляємо, що згідно умов договору забезпечення робіт проектною документацією здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), інших нормативних документів.Підрядник може надавати Замовнику пропозиції щодо поліпшення проектних рішень. Замовник розгляне і надасть відповідь Підряднику протягом 5 (п’яти) днів з дня одержання пропозицій.
Стосовно гарантійних строків повідомляємо, що згідно договору Розділ 14. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ЗАКІНЧЕННЯ РОБІТ (ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ`ЄКТА) ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ (ДЕФЕКТІВ) п14.1. Відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов.
п14.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт (розписуються гарантійні строки на кожен вид робіт). Початком гарантійних строків вважається день підписання акту про приймання виконаних робіт. Гарантійні строки продовжуються на час, протягом якого закінчені роботи і змонтовані конструкції не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків (дефектів), відповідальність за які несе Підрядник.
14.3. У разі виявлення протягом гарантійних строків у закінчених роботах недоліків (дефектів) Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів після їх виявлення повідомить про це Підрядника і запросить його для складання акту про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
Відповідно до статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами другою та третьою статті 180 ГК України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Між Замовником та майбутнім Генпідрядником за результатами двосторонніх консультацій буде прийняте рішення підтвердити для Держаудитслужби, що гарантійний строк експлуатації об`єкта, про який іде мова становить саме 10 років, шляхом внесення відповідних уточнень до договору – згідно вимог в частині відповідності вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" |
73 369 388,43
UAH з ПДВ
|
73 000 452,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
73 418 312,98
UAH з ПДВ
|
73 049 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ПЛАСТ" |
73 778 956,17
UAH з ПДВ
|
73 369 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" #32485208 |
Рішення скасоване |
73 000 452,17
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 14:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" #32485208 |
Відхилено |
73 000 452,17
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 14:49
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Переможець |
73 049 300,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2024 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 14:16
|
договір | укладений |
20 березня 2024 14:05
|