Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015:90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень)»
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2022-11-02-005098-a ● 6fe90768f47e4f72990976dfecc92e42
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42980032 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
Контактна особа: |
Жанна Трембач +380965126527, +0382705716 fin.khmldc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2022 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 11:32 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 11:32 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 місяць
послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Молодіжна, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Виконавцем послуги здійснюються Замовником щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Актів приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2022 13:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2022 13:33 |
додаток 2.docx | |
07 листопада 2022 13:33 |
Тендерна документація.docx | |
07 листопада 2022 13:33 |
таблиця змін.docx | |
02 листопада 2022 11:55 |
додаток 4.docx | |
02 листопада 2022 11:55 |
додаток 1.docx | |
02 листопада 2022 11:55 |
додаток 3.docx |
07 листопада 2022 13:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2022 13:33 |
додаток 2.docx
|
|||
07 листопада 2022 13:33 |
Тендерна документація.docx
|
|||
07 листопада 2022 13:33 |
таблиця змін.docx
|
|||
02 листопада 2022 11:55 |
додаток 4.docx
|
|||
02 листопада 2022 11:55 |
додаток 1.docx
|
|||
02 листопада 2022 11:55 |
додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк надання послуг
Дата подання: 03 листопада 2022 13:44
Дата відповіді: 03 листопада 2022 16:09
Доброго дня! У Вас в тендерній документаці, додатку №2, та проекті договору вказано строк надання послуг з 01.12.2022 до 31.12.2022 року. Сьогодні уже 03.11.2022 року. Уточніть, будь ласка, який саме строк надання послуг? Та в разі необхідності, внесіть зміни до тендерноої документації.
Відповідь: Доброго дня !
Так як це відкрити торги з особливостями , сторок подання пропозицій до 10 листопада, аукціон орієнтовно 11 листопада, розгляд пропозицій - не більше 5р.д., період оскарження - 5 к.д. Орієнтовно укладання договору 24 листопада, тому зі строками все добре.
Так як це відкрити торги з особливостями , сторок подання пропозицій до 10 листопада, аукціон орієнтовно 11 листопада, розгляд пропозицій - не більше 5р.д., період оскарження - 5 к.д. Орієнтовно укладання договору 24 листопада, тому зі строками все добре.
Строк надання послуг
Дата подання: 04 листопада 2022 12:15
Дата відповіді: 04 листопада 2022 14:49
Доброго дня! Ви не зрозуміли суть запитання. Зверніть увагу на рік надання послуг. Уточніть, в якому саме році будуть надаватися послуги? До кінця 2022 року. Чи з 01.01.2023 по 31.12.2023?
Відповідь: Суть я зрозіміла це грудень 2022 року., але якщо ви можете надати ці послуги з січня по грудень 2023року за 160000грн. то ми згодні і змінимо терміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-02-005098-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПАРАХІНА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3189211289
Дата подання: 15 листопада 2022 21:18
Неправомірне рішення замовника
Опис у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2022 12:41
Добрий день. За результатом Вашого звернення, повідомляємо, що Замовником повторно здійснено перевірку поданих вами документів у складі тендерної пролпозиції і вирішино задовільнити вашу вимогу і повернути на перекваліфікацію вашу тендерну пропозицію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-02-005098-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЛІН ТОН", Код ЄДРПОУ:44870134
Дата подання: 25 листопада 2022 18:05
Дата подання: 25 листопада 2022 18:05
Скарга щодо неправомірного відхилення
вих.№ХЛДЦ/АМК/1 від 24.11.2022 р.
.
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ , вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"/ ТОВ «КЛІН ТОН»,
код ЄДРПОУ 44870134,
адреса: Україна, 03195, місто Київ, вул. Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43/1
+38(073) 102-02-06/ klin_ton@ukr.net .
Замовник:
Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради (код ЄДРПОУ 42980032)
Адреса: 29013, Україна , Хмельницька обл.,
м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54.
Уповноважена особа: Трембач Жанна Вікторівна
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-02-005098-a
Скорочення:
Тендерна документація – ТД.
Тендерна пропозиція – ТП.
Уповноважена особа Трембач Жанна Вікторівна – УО.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" - Переможець.
Закону України "Про публічні закупівлі" – Закон.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – Особливості.
Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради – Замовник.
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"- Скаржник.
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-02-005098-a . Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" (надалі – Скаржник) виявив бажання та взяв участь у відповідному тендері.
Тендерна документація замовника розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з врахуванням Особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості), про що чітко було вказано в п.п. 1.1.1. п. 1 р. I ТД.
За результатами розгляду ТП, пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН", Протоколом УО від «22» листопада 2022 р. № 387 (додається) була відхилена УО на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1статті 31 Закону, а саме відповідно до п.п. 6.3.1. частини 3 розділу 6 ТД Учасник (Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН") у складі ТП не надав Проект договору відповідно до вимог ТД.
Протоколом УО від «23» листопада 2022 р. № 389 (додається) УО вирішила обрати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" переможцем процедури закупівлі (далі – Переможець).
Підстави для оскарження:
Замовник, відхиляючи ТП Скаржника, грубо порушив діючу процедуру відхилення та п. 40 Особливостей, а саме:
«40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Окрім того, Замовник порушив вимоги своєї ж ТД, в якій в п.п. 5.1.10 п. 1 розділу V зазначив наступне:
«5.1.10. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
ОТЖЕ:
Неподання проекту договору у складі ТП згідно чинних норм вважається НЕВІДПОВІДНІСТЮ, так як даний документ не відноситься ні до забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, ні до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції . Замовник мав розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Наявність порушених прав обґрунтовується також тим фактом, що Скаржник взяв участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні дії Замовника щодо ВІДХИЛЕННЯ СКАРЖНИКА та визначенні Переможця, Скаржник вважає порушеними свої майнові, професійні та економічні права та інтереси, охоронювані Законом.
Враховуючи наведену інформацію, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена, ТОВ «КЛІН ТОН» не було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей і Скаржник не мав можливості протягом 24 годин завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Гарантоване порушення закону зі сторони Замовника! Відповідно, як наслідок, неправомірним було визначення Замовником Переможця Відкритих торгів з особливостями .
Замовник порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" повернення на кваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛІН ТОН» і надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію, за баченням Скаржника, наявні підстави для задоволення Скарги.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника відмінити своє протокольне рішення про визначення Переможцем Відкритих торгів з особливостями за Ідентифікатором в системі Прозорро UA-2022-11-02-005098-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС".
3. Повернути УО Скаржника (ТОВ «КЛІН ТОН») на кваліфікацію та надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідності (надати проект договору).
До скарги додаємо наступні докази:
- Протоколом УО від «22» листопада 2022 р. № 387;
- Протоколом УО від «23» листопада 2022 р. № 389;
Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6686-р/пк від 10.11.2022 року та 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 по аналогічним ситуаціям;
- Особливості;
- ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2022 13:03
рішення від 29.11.2022 № 6950.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2022 13:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2022 № 7157.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2022 16:30
рішення від 06.12.2022 № 7157.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2022 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунені. Учасника повернуто на кваліфікацію.
Дата виконання рішення замовником: 14 грудня 2022 13:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАРАХІНА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
95 598,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» |
113 600,00
UAH з ПДВ
|
95 599,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІН ТОН" |
124 800,00
UAH з ПДВ
|
95 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
95 699,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" |
131 188,87
UAH з ПДВ
|
95 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ" |
152 000,00
UAH з ПДВ
|
95 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" |
132 800,00
UAH з ПДВ
|
108 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" |
153 966,00
UAH з ПДВ
|
124 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" #38441213 |
Рішення скасоване |
95 700,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 18:34
|
|
ФОП ПАРАХІНА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА #3189211289 |
Рішення скасоване |
95 598,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 10:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» #44345025 |
Рішення скасоване |
95 599,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 10:16
|
|
ТОВ "КЛІН ТОН" #44870134 |
Рішення скасоване |
95 600,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 10:16
|
|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" #2979603206 |
Рішення скасоване |
95 699,99
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 10:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" #38441213 |
Рішення скасоване |
95 700,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 10:16
|
|
ФОП ПАРАХІНА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА #3189211289 |
Відхилено |
95 598,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 16:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» #44345025 |
Відхилено |
95 599,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 16:35
|
|
ТОВ "КЛІН ТОН" #44870134 |
Переможець |
95 600,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 12:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2022 17:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2022 18:01 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 10 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі даних послуг |
Документи:
30 грудня 2022 18:01
|
Електронний підпис |
30 грудня 2022 18:00
|
Scan10001.PDF |