Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 44098925 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77 |
Контактна особа: |
Ірина Павлюк +380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2022 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2022 16:54 |
Очікувана вартість: | 6 446 909,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 234,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється за процедурою відкриті торги з особливостями відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 17:27 |
Оголошення.doc | |
10 листопада 2022 17:27 |
Оголошення.doc | |
10 листопада 2022 17:27 |
Додаток №5_Відомість обсягів робіт.xlsx | |
10 листопада 2022 17:27 |
Додаток №6_Проєкт договору.doc | |
10 листопада 2022 17:27 |
Тендерна документація.doc | |
10 листопада 2022 17:27 |
Тендерна документація.doc | |
10 листопада 2022 17:27 |
Додаток №5_Відомість обсягів робіт.xlsx | |
10 листопада 2022 17:27 |
Додаток №6_Проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-28-000013 ● 129088f963b34f3f886938ff4cb7552a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2022 13:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2022 №85-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.12.2022 № 85-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-11-10-014951-a 10.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-10 15:08:01
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Благоустрій території Майдану Різдва у м. Галичі Галицької ТГ Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-10-014951-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовник у частині 1 Додатку 3 ТД для підтвердження кваліфікаційних критерій до учасників відповідно до статті 16 Закону вимагає:
- у підпункті 1.2.2 «Робітники, яких планується залучити до виконання робіт» пункту 1.2 Додатку №3 ТД «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати документи, підтверджуючі трудовий статус (копію трудової книжки, оригінал цивільно-правової угоди) на всіх осіб, вказаних у довідці як працівників відповідної кваліфікації.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано сканкопії Договорів оренди від 10.01.2022 №22/10 Б та від 06.01.2022 №2022-01-А, де у підпункті 5.1.3 пункту 5 вказаних договорів зазначено, що орендодавець зобов’язується забезпечувати своїми силами керування вантажними автомобілями, механізмами та спецтехнікою транспортного засобу, тоді як учасником ТОВ "КОД ГРУП" у наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.11.2022 №217 у п.1.2.2 «Робітники, яких планується залучити до виконання робіт» відсутній водій та відповідно не надано підтвердження його трудового статусу?
- у підпункті 1.1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1.1 Додатку 3 ТД надати Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі. Якщо обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт є орендоване - учасник надає сканкопії договорів оренди з оригіналів (або копій завірених належним чином); якщо обладнання, матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання робіт, лізингу, тимчасового користування та інших учасник надає – сканкопії таких договорів з оригіналів. Строк на який укладені вищезазначені договори повинен дорівнювати всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано договори оренди від 05.05.2021 №ЛІМ 05/05/21, від 10.01.2022 №22/10 Б, від 01.10.2022 №01-09/22, від 27.06.2022 №3, від 25.2020 №4 та від 06.01.2022 №2022-01-А з строком дії договорів відповідно до 31.12.2021 та до 31.12.2022, тоді як строк виконання робіт – грудень 2023 року? Інших документів або інформації, що свідчить про продовження строків дії вказаних договорів у складі тендерної пропозиції учасника не надано.
- у пункті 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 ТД необхідно надати, зокрема: Інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів), копії аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору з усіма додатками, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, копії актів виконаних робіт ( КБ-2в) та довідки (КБ-3), завірених в установленому порядку.
Учасником ТОВ "КОД ГРУП" у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 20.11.2022 №324, де зазначено договори, які укладені, зокрема: з Ліцеєм №5 Івано-Франківської міської ради від 06.03.2020 №02-20-1 на суму 258843,00 грн та з Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради від 09.08.2022 №136/22 на суму 1796819,63 грн., в яких відповідно у п.1.2 та у п.21.1 зазначено, що невід’ємною частиною договорів є кошторисна документація та договірна ціна з усіма розрахунками (Додаток №1).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником не надано вказані додатки до вищезазначених договорів, як це вимагалось Замовником?
Також, чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником на виконання вищевказаних договорів надано акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) відповідно на суму 218650,00 грн та 1205206,1 грн, тоді як суми вищевказаних договорів становлять 258843,00 грн та 1796819,63 грн., тобто не в повному обсязі підтверджено виконання аналогічних договорів?
- у п. 1.4. «Наявність фінансової спроможності» необхідно надати копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою про прийняття уповноваженого органу, засвідчена учасником
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що учасником не надано звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою про прийняття уповноваженого органу, засвідчена учасником та відсутня інформація щодо ненадання вказаного документа?
2. Замовником у пункті 7 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна включати:
- розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України (далі - Настанова), а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень, відповідно до переліку та об’ємів робіт наведених у Додатку 5 до цієї Документації – «Технічне завдання»;
До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками відповідно до Настанови) з вказівкою постачальника матеріальних ресурсів.
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин;
- Розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва;
- Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за її наявності).
- Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат.
- Інформацію щодо розміру кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва .
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОД ГРУП" те, що ним у складі своєї тендерної пропозиції не надано розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення та розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат?
Слід зазначити, що Замовником у п.2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що відсутність документів, передбачених цією тендерною документацією, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам цієї тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-13 14:56:35
Пояснення щодо закупівлі
На Ваші питання згідно тендерної закупівлі КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок згідно результату моніторингу від 16 січня 2023 року КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам роз'яснення щодо встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, встановлення порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель. Для недопущення встановлених порушень у подальшому при проведені нових тендерних процедур зобов’язуємося врахувати та змінити в Тендерній документації зазначену у висновку результату моніторингу інформацію з урахуванням норм чинного законодавства.
2023-01-23 16:23:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2022 16:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОД ГРУП" |
6 405 338,00
UAH з ПДВ
|
6 405 338,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОД ГРУП" #40018008 |
Переможець |
6 405 338,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 16:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2022 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 11:32
|
Додаток №2.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 11:29
|
Додаток №5.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 11:29
|
Додаткова угода №8.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 11:29
|
Додаток №6.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 11:29
|
Додаток №3.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 11:29
|
Додаток №4.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 11:29
|
Додаток №1.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:36
|
Додаткова угода №7.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:33
|
Додаток №1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:57
|
Додаткова угода №6.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:53
|
Додаток №1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:53
|
Додаток №2.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:53
|
Додаток №3.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:53
|
Додаток №4.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 16:45
|
Додаткова угода №5.PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 16:43
|
Додаток №1.PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 16:43
|
Додаток №2.PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 16:43
|
Додаток №3.PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 16:43
|
Додаток №4.PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 16:43
|
Додаток №5.PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 16:43
|
Додаток №6.PDF | зміни до договору |
13 липня 2023 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2023 15:11
|
Додаток №4.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 15:09
|
Додаток №1.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 15:09
|
Додаток №3.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 15:09
|
Додаткова угода №4.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 15:09
|
Додаток №2.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 15:09
|
Додаток №5.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2023 15:43
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
12 травня 2023 14:45
|
Додаток №1.PDF | зміни до договору |
12 травня 2023 14:45
|
Додаток №2.PDF | зміни до договору |
12 травня 2023 14:45
|
Додаток №3.PDF | зміни до договору |
12 травня 2023 14:45
|
Додаток №4.PDF | зміни до договору |
12 травня 2023 14:45
|
Додаток №5.PDF | зміни до договору |
12 травня 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:55
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:41
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 22:16
|
Додаток №4.PDF | укладений |
09 грудня 2022 22:15
|
Додаток №3.PDF | укладений |
09 грудня 2022 22:15
|
Додаток №2.PDF | укладений |
09 грудня 2022 22:15
|
Додаток №1.PDF | укладений |
09 грудня 2022 22:15
|
Договір.PDF | укладений |
09 грудня 2022 22:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Даний договір набирає юридичної сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (лист Івано-Франківського обласного центру з гідрометеорології (Івано-Франківський ЦГМ) від 29.12.2023 року № 488/997.04-18). |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 81ВР-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |