Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вивезення стихійних сміттєзвалищ в м. Ромни
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-05-19-002565-a ● 6fa0acbf0a8b4ce0b1ef96c61d3ffd33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352981 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул. Аптекарська, 19 |
Контактна особа: |
Хмелик Яніна Іванівна 385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90530000-1: Утримання сміттєзвалищ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вивезення стихійних сміттєзвалищ в м. Ромни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, м. Ромни, Сумська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90530000-1 — Утримання сміттєзвалищ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вивезення стихійних сміттєзвалищ в м. Ромни | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 11:42 |
технічні характеристики (6).pdf | |
05 червня 2020 11:41 |
Тенденрна документація (1).doc | |
05 червня 2020 11:41 |
Оголошення.pdf | |
05 червня 2020 11:39 |
технічні характеристики (6).pdf | |
05 червня 2020 11:39 |
Тенденрна документація (1).doc | |
05 червня 2020 11:39 |
протокол 110.pdf | |
05 червня 2020 11:39 |
Оголошення.pdf | |
27 травня 2020 16:20 |
Протокол №106.pdf |
05 червня 2020 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2020 11:42 |
технічні характеристики (6).pdf
|
||||||
05 червня 2020 11:41 |
Тенденрна документація (1).doc
|
||||||
05 червня 2020 11:41 |
Оголошення.pdf
|
||||||
05 червня 2020 11:39 |
технічні характеристики (6).pdf
|
||||||
05 червня 2020 11:39 |
Тенденрна документація (1).doc
|
||||||
05 червня 2020 11:39 |
протокол 110.pdf
|
||||||
05 червня 2020 11:39 |
Оголошення.pdf
|
||||||
27 травня 2020 16:20 |
Протокол №106.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення до технічних завдань
Дата подання: 19 травня 2020 16:30
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:41
Поясніть в технічних завданнях позицію 2 "Захоронення сміття до 1 км", що це мається на увазі?
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Надайте достовірну інформацію щодо ст16, та внесіть зміни з уточненнями до ТД
Дата подання: 19 травня 2020 17:17
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:41
Згідно ЗУ Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців., але Вами в розділі 3 ТД передюачено:"1) інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у Додатку № 1 тендерної документації (подається в окремому файлі);",Додаток № 1
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ
1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання вимог Технічного завдання даної тендерної документації, за наступною формою:
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
№ Назва, тип
Обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Марка
(у разі наявності) Стан
(нове, справне, погане),
а також наявна
кількість Власна, орендується (назва орендодавця)
Учасник торгів повинен довести, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час та обсяг виконання послуг.
Інформацію, вказану в довідці необхідно підтвердити:
наявність використовуваної власної техніки одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами;
орендовану техніку: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання послуг;
наявність матеріально-технічної бази копіями документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази або копіями договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази.
2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічних робіт, за наступною формою:
Довідка про виконання аналогічних робіт:
№ договору та дата укладання, предмет договору Ціна договору та загальна вартість виконаних робіт Найменування та місцезнаходженні підприємства (організації, установи, контактний номер телефону) Відповідальної за виконання договору зі сторони замовника лсоби (зазначити П. І. П. та контактний номер телефону)
Уважно ознайомившись з додатком Учасник розуміє що повинен подати 2 довідки, але в цьому розділі п5 ви надаєте іншу інформацію, а саме:"Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі). Перелік документів наведено в Додатку № 1 цієї тендерної документації.
Згідно додатку №1 Замовником встановлено наступні кваліфікаційні критерії :
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід;
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт;
н
Якщо тендерна пропозиція не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, то така тендерна пропозиція відхиляється." Вам необхідно надати достовірну інформацію, щодо кваліфікаційних критеріїв, і обовязково зробити зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Уточнення та зміни в тендерній документації
Дата подання: 19 травня 2020 17:39
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:40
Надайте уточнену інформацію щодо відповідності вимогам Учасника визначених у ст 17 Закону, так як в ТД прописано згідно переліку, наведеного в п.5 розділу 3, а він відсутній.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради |
144 673,39
UAH з ПДВ
|
144 673,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Завод Кобзаренка |
187 674,47
UAH з ПДВ
|
187 674,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради #03352857 |
Переможець |
144 673,39
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 15:30
|
Додатки до додаткової угоди №2.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:25
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:03
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 16:34
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
06 липня 2020 16:33
|
Договір № 121.pdf | укладений |
06 липня 2020 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі пункту 10.2 Договору № 121 від 06.07.2020 року (надалі - «Договір») Сторони дійшли згоди продовжити дію даного договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків загальної суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі пункту 10.2 Договору № 121 від 06.07.2020 року (надалі - «Договір») Сторони дійшли згоди продовжити дію даного договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків загальної суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |