Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливо
Очікувана вартість
1 506 000,00 UAH
UA-2021-01-30-000193-c ● 6f8b8592c60b459589085b36f7df4a80
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968702 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
Контактна особа: |
Щудлик Оксана Богданівна +380324557550 ksenija_rajvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2021 23:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 506 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, АЗС Стрийського р-ну, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2021 23:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2021 23:50 |
ТД-Паливо.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-30-000193-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 02 лютого 2021 10:17
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до Тендерної документації Замовника, а саме Додатку 5 Технічні вимоги (завдання):
До учасника ставиться вимога, щодо обов’язкової наявності власних або орендованих (не менше 2-х) автозаправочних станцій на території м. Стрий, або в навколишніх селах (с.Дуліби, с.Добряни, с.Угерсько, с.Миртюки, с.Довге, с.Нежухів, смт.Моршин), з обов’язковим наданням в складі тендерної пропозиції документального підтвердження про наявність або оренду АЗС.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації торгів UA-2021-01-30-000193-c у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності. Майже всі оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від "Договір оренди". Проте, це жодним чином не свідчить про їх ненадійність.
Вимога щодо наявності АЗС які перебувають у власності або оренді є явно дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Таким чином вимагаємо видалити вимогу щодо наявності АЗС які перебувають у власності або оренді, або включити до цього списку партнерські договори, що підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами.
Розгорнути
Згорнути
До учасника ставиться вимога, щодо обов’язкової наявності власних або орендованих (не менше 2-х) автозаправочних станцій на території м. Стрий, або в навколишніх селах (с.Дуліби, с.Добряни, с.Угерсько, с.Миртюки, с.Довге, с.Нежухів, смт.Моршин), з обов’язковим наданням в складі тендерної пропозиції документального підтвердження про наявність або оренду АЗС.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації торгів UA-2021-01-30-000193-c у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності. Майже всі оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від "Договір оренди". Проте, це жодним чином не свідчить про їх ненадійність.
Вимога щодо наявності АЗС які перебувають у власності або оренді є явно дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Таким чином вимагаємо видалити вимогу щодо наявності АЗС які перебувають у власності або оренді, або включити до цього списку партнерські договори, що підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 10:37
Щодо вашого звернення, повідомляємо, що Замовник не вважає вимогу щодо наявності в учасника власних або орендованих АЗС дискримінаційною вимогою, так як на ринку є достатньо велика кількість учасників, що відповідають зазначеному кваліфікаційному критерію.
Більше того, враховуючи специфіку ринку нафтопродуктів, наявність власних або орендованих АЗС дає замовнику гарантію, щодо отримання нафтопродуктів вчасно, та за найнижчими цінами, так як зазначені учасники здійснюють діяльність у своій безпосередній сфері.
Більше того, враховуючи специфіку ринку нафтопродуктів, наявність власних або орендованих АЗС дає замовнику гарантію, щодо отримання нафтопродуктів вчасно, та за найнижчими цінами, так як зазначені учасники здійснюють діяльність у своій безпосередній сфері.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-30-000193-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 10 лютого 2021 14:43
Дата подання: 10 лютого 2021 14:43
Дискримінаційні вимоги
Уважно вивчивши Тендерну документацію вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними і дискримінаційними та суперечать нормам чинного законодавства:
1)Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, до учасника ставиться вимога, щодо обов’язкової наявності власних або орендованих (не менше 2-х) автозаправочних станцій на території м. Стрий, або в навколишніх селах (с. Дуліби, с. Добряни, с. Угерсько, с. Миртюки, с. Довге, с. Нежухів, смт. Моршин), з обов’язковим наданням в складі тендерної пропозиції документального підтвердження про наявність або оренду АЗС.
Скаржник не погоджується з вищенаведеними вимогами тендерної документації та вважає їх дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Просимо звернути увагу, що зазначені документацію вимоги щодо наявності або лише власних, або орендованих АЗС обмежує коло потенційних учасників, які можуть користуватись АЗС не тільки на праві власності чи договорі оренди, а й на інших видах договорів, що передбачені законом, зокрема партнерськими договорами, договорами поставки тощо.
Вищенаведена вимога звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть постачати відповідні товари із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають документи, що підтверджують право власності або оренди на АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника, який планував брати участь в даній процедурі закупівлі, і через що обмежений в своїх правах, передбачених в ст. 5 Закону.
Додатково зазначаємо, що практично жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності: більшість операторів ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви та специфіку від договорів оренди. Водночас, це жодним чином не свідчить про їх ненадійність.
Повідомляємо колегію про те, що скаржник є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар, який передбачений предметом закупівлі. Скаржник повідомляє, що має достатній досвід щодо поставки передбачених документацією виду товару, а також має в користуванні АЗС, які залучені партнерськими договорами.
Вищезазначена інформація підтверджується договорами поставки ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» та ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» №56-587 від 18.02.2019 року, а також договором №ДГ-0004478 з ТОВ «БЕЛНАФТОГАЗ» на відпуск паливно-мастильних матеріалів від 09.04.2019 року (копії договорів додаються до скарги).
Згідно даних партнерських договорів скаржником може бути запропонована
розгалужена мережа АЗС по всій території України(утому числі на території Львівської області) яка налічує понад 1500 АЗС.
Проте, залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності саме власних або орендованих АЗС не дозволяє скаржнику взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, додатково наголошуємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не вказують на неможливість виконання Скаржника своїх зобов'язань за договором закупівлі, а лише обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 22 Закону.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо наявності АЗС які перебувають саме у власності або оренді, або включити до цього списку партнерські договори, договори поставки та інші види договорів, передбачені законодавством України, та які підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
2)Відповідно до Додатку 1 пункту 5.2 до тендерної документації, до учасника ставиться вимога, щодо наявності завіреної учасником копії свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.
Скаржник не погоджується з вищенаведеними вимогами тендерної документації та вважає їх дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Просимо звернути увагу, що зазначені документацію вимоги щодо наявності завіреної учасником копії свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку. замовник може перевірити самостійно інформацію щодо статусу платника податку за цим посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо
наявності завіреної учасником копії свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2021 11:41
рішення від 12.02.2021 № 2559 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 11:41
інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2021 №3213.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 16:03
рішення від 22.02.2021 №3213.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 19:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником буде внесено зміни до ТД.
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2021 14:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 371 000,00
UAH з ПДВ
|
1 371 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
15 лютого 2021 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій