Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2024 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 56 435 457,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 128 709,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 150 000,00 (сто п'ятдесят тисяч гривень, 00 коп.) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 16:23 |
ТЗ.xls | |
01 березня 2024 12:26 |
ТД нова.docx | |
01 березня 2024 12:22 |
зміни ТД.docx | |
28 лютого 2024 12:22 |
оголошення Подільськ.doc | |
28 лютого 2024 12:22 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx |
01 березня 2024 16:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2024 16:23 |
ТЗ.xls
|
||||||
01 березня 2024 12:26 |
ТД нова.docx
|
||||||
01 березня 2024 12:22 |
зміни ТД.docx
|
||||||
28 лютого 2024 12:22 |
оголошення Подільськ.doc
|
||||||
28 лютого 2024 12:22 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000023 ● e57e4d520b4d4c10b32f6217be5bc8a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-02-28-005399-a 28.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 14:05:09
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. № 3 по вул. Гетьманська, 63, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-005399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки), які підтверджують виконання учасником процедури закупівлі ТОВ Березівкаагрошляхбуд вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації в частині документального підтвердження інформації про наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази, зокрема, компресора пересувного, бетонозмішувача, генератора дизельного, молотка відбійого пневматичного, віброплити з дизельним двигуном, зварювального апарату для пластикових труб, щітки дорожньої навісної.
3. Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки), яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ Березівкаагрошляхбуд виконав вимоги пункту 3.9 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання скан-копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, поданої Учасником в установленому законодавством порядку та із відміткою про її реєстрацію територіальним органом Держпраці, на виконання таких видів робіт підвищеної небезпеки, а саме, з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 11:53:59
відповідь на запит
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 03.11.2023 № 922/А-2023 зі змінами та доповненнями, та від 01.02.2024 № 80/А-2024 зі змінами та доповненнями Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. № 3 по вул. Гетьманська, 63, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
14 листопада 2023 року Департамент надіслав листа за №1461/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
16 листопада 2023 року Департамент отримав лист №3019/02/01.1-08/2-23/2448 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 68/КЕ/2023 від 10.04.2023;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 03.11.2023 № 922/А-2023
- Розпорядження від 01.02.2024 № 80/А-2024
-
- Відомість обсягів робіт
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №1461/14/03/02-12/2-23
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №3019/02/01.1-08/2-23/2448 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 16 листопада 2023 року.
2. Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки), які підтверджують виконання учасником процедури закупівлі ТОВ Березівкаагрошляхбуд вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації в частині документального підтвердження інформації про наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази, зокрема, компресора пересувного, бетонозмішувача, генератора дизельного, молотка відбійого пневматичного, віброплити з дизельним двигуном, зварювального апарату для пластикових труб, щітки дорожньої навісної.
На підтвердження надаємо:
- Лист 15 мат-тех база, Оборотно-сальдовая відомість по рахунку 104 за 2024 р.
3. Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки), яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ Березівкаагрошляхбуд виконав вимоги пункту 3.9 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання скан-копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, поданої Учасником в установленому законодавством порядку та із відміткою про її реєстрацію територіальним органом Держпраці, на виконання таких видів робіт підвищеної небезпеки, а саме, з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів.
На підтвердження надаємо:
- Лист 6 декларація та дозволи з охорони праці
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 11:46:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території ЗЗСО І-ІІІ ст. № 3 по вул. Гетьманська, 63, м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-005399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
2/ Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (Каналізаційна насосна станція Vodaland PBase H=3500, D=1000, склопластикова,вертикальна та Дизельгенераторна станція DE-100PSS (в комплекті з трубою д.80 з нержавіючої сталі)), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 16:09:59
відповідь на запит
Відповідно до п. 6-1 прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків.
П.п. 2 пункту 6-1 прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів в тому числі дизель-генераторні установки; насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Підсумковою відомістю ресурсів учасника передбачено в тому числі наступне устаткування: Дизель-генераторна станція DE-100PSS (в комплекті з трубою д.80 з нержавіючої сталі) вартістю 914 557,60 грн.
28.02.24 Департамент на свою адресу получив листа від проектувальника ТОВ «ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» стосовно дизель-генераторної станції DE-100PSS, та каналізаційної насосної станції Vodaland PBase H=3500, D=1000. Лист додається.
Запропонована продукція включена до переліку локалізованих товарів.
На підтвердження зазначеного надаємо перелік товарів та їх ID реєстрації на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель (htpps://prozorro.gov.ua)
Найменування, виробник ID реєстрації Степінь локалізації
DE-100PSS DAREX ENERGY
31121100-1: Дизель-генераторні установки
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАРЕКС-ЕНЕРГО"
ID: 82301a4f5d3c48848af170251c37cdbc
https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2024&text=DE-100PSS+DAREX+ENERGY 34,1%
Крім того, додаємо сканкопії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідно до інформації, наданої ТФ ТОВ «ВОДАЛЕНД УКРАЇНА» від 24.04.2024р. каналізаційна насосна станція Vodaland PBase H=3500, D=1000, склопластикова, вертикальна вартістю 491 521,71 грн., виробляється в Україні ТОВ «Фіберіка» та проходить процес локалізації (копія листа додається).
Відповідно до пункту 13-1 Постанови «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючи відсутність вимог в тендерній документації щодо локалізації, учасник у складі тендерний пропозиції не повинен був надавати будь-які документи стосовно локалізації товарів, оскільки тендерна пропозиція (п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі») – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Також Замовник вирішив доповнити пояснення стосовно документального підтвердження інформації про наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази, зокрема, компресора пересувного, бетонозмішувача, генератора дизельного, молотка відбійного пневматичного, віброплити з дизельним двигуном, зварювального апарату для пластикових труб, щітки дорожньої навісної.
Вимогами додатку 1 тендерної документації передбачено: «у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування».
Учасник надав оборотно-сальдову відомість по рахунку 104 за 2024 рік з переліком обладнання, яке передбачено довідкою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт.
Замовник не встановлював конкретну вимогу щодо певного документу, який повинен надати учасник для підтвердження власної матеріально-технічної бази, натомість передбачив можливість надання учасником іншого документу – «інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування». Таку ж аналогічну ситуацію з такою вимогою щодо матеріально-технічної бази розглядав Антимонопольний комітет України, що відображено у рішенні №12220-р/пк-пз 19.06.2020 за закупівлею за № ID: UA-2020-04-24-002053-b, де зазначено: «… у Документації відсутній вичерпний перелік документів, для підтвердження права власності матеріально-технічної бази… ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2024-05-10 14:32:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
56 429 916,00
UAH з ПДВ
|
56 429 916,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
56 429 916,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 11:45
|
ДУ 1 до 109 25.03.24 Подільськ.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 13:34
|
Договір 109 від 25.03.24 Подільськ.pdf | укладений |
25 березня 2024 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування у 2024 році, зміни графіку виконання робіт, плану фінансування, продовження строку діі договору |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |