Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Гриневич Олена Петрівна 380459858293 grinalen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2024 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:03 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:03 |
Очікувана вартість: | 4 717 036,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 585,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Нове будівництво дощової каналізації по вул. І. Франка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Нове будівництво дощової каналізації по вул. І. Франка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2024 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2024 11:31 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
23 серпня 2024 11:31 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf | |
23 серпня 2024 11:31 |
ТД_І.Франка НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.4. Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань.pdf | |
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.1 Пояснювальна записка..pdf | |
14 серпня 2024 11:09 |
Додатки І.Франка.docx | |
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.3. Експертний звіт.pdf | |
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.2. Робочий проєкт.pdf |
23 серпня 2024 11:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2024 11:31 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
23 серпня 2024 11:31 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf
|
|||
23 серпня 2024 11:31 |
ТД_І.Франка НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.4. Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань.pdf
|
|||
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.1 Пояснювальна записка..pdf
|
|||
14 серпня 2024 11:09 |
Додатки І.Франка.docx
|
|||
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.3. Експертний звіт.pdf
|
|||
14 серпня 2024 11:09 |
Додаток 3.2. Робочий проєкт.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000088 ● 7601b194d5ec424daa977bf5378fb60b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 52-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від _____28.10.2024___
№ ___52-з___
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2024-08-14-003223-a 14.08.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 14:34:25
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання робіт - нове будівництво дощової каналізації по вул. І. Франка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-14-003223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Вимогами підпункту 5.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника (5.2.2.) Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі за встановленою формою у Додатку 6. Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в довідці відповідно Додатку 6, а саме: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи);- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи);- майстер (не менше 1 особи),- інженер виробничого відділу (не менше 1 особи);- інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи)- монтажники наружних трубопроводів (не менше 18 осіб). Перелік та кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в вищевказаній довідці: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) повинні складати – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ» в складі своєї тендерної документації надано Довідку №27 від 28.08.2024, в якій наведено 4 працівники за спеціальністю оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії), зокрема: Кузьменко Дмитро Володимирович, Євдокименко Дмитро Володимирович, Бараненко Валентин Анатолійович, Коломієць Володимир Миколайович.
Також, учасником ТОВ «СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ» на виконання вимог підпункту 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації надано Довідку №28 від 28.08.2024 за формою Додатку 5 про наявність матеріально-технічної бази, в якій наведено 13 одиниць машин і механізмів.
Поясніть недодержання вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині невідповідність працівників у кількості 4 осіб, кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у кількості 10-ти одиниць машин та 3-х одиниць механізмів?
3. Вимогами пункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці.
Прошу зазначити назву файлу в якому учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" надано копії/ю сканованих наказів про призначення (прийняття) згідно з додатком 6 (№ 27 від 28.08.2024) наступних працівників: геодезист Мельничук О.П., інженер з охорони праці Селіванов І.Л., начальник кошторисного відділу Алампієва Т.П., кошторисник Кваша Н.Ю.
4. Вимогами пункту 5.2.2 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено, що Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі за встановленою формою у Додатку 6. Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в довідці відповідно Додатку 6: - майстер (не менше 1 особи)
Поясніть недодержання учасником ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" вимог підпункту 5.2 пункту Розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині відсутності інформації про кваліфікацію та досвід за встановленою формою у Додатку 6 посади майстера (не менше 1 особи)?
5. Відповідно до пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 визначено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) за динамічної договірної ціни не враховуються.
Прошу пояснити включення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт під час укладання договору будівельного підряду від 11.09.2024 №485 у сумі 73451,00?
6. Умовами Додатку №3 тендерної документації Замовника «Технічне завдання» наведено Відомість обсягів робіт, в якій перелічені будівельні машини необхідні для виконання певних робіт.
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ«СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ» наведена Довідка №28 від 30.08.2024 з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з відомостю обсягів робіт, та зазначенням будівельних машинин і механізмів що будуть використовуватись для виконання робіт.
Поряд з цим умовами Додатку №5 «Довідка про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» тендерної документації Замовника зазначено, що до довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт, де замовником наведено Таблиця1 з прикладом заповнення та зазначенням мінімальної кількості машин, механізмів, обладнання та устаткування. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці.
На виконання вимог надано Довідку №28 від 28.08.2024 за формою Додатку 5 тендерної документації Замовника, в якій наведено мінімальну кількість машин та механізмів.
Співставленням даних Довідки №28 від 30.08.2024 згідно Додатку №3 «Технічне завдання» з переліком будівельних машин і механізмів та Довідки №28 від 28.08.2024 згідно Додатку №5 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням мінімальної кількості машин, встановлено відсутність в Довідці №28 від 28.08.2024 машин і механізмів, що будуть використовуватися при виконанні робіт, а саме: трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]; Електростанції пересувні, потужність 12 кВт; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; Насоси для водозниження та водовідливу, потужність 4 кВт.
Прошу пояснити позицію Замовника при обранні ТОВ «СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ» переможцем при відсутності у складі його тендерної пропозиції вищезазначеної інформації або зазначте назву файлу, в якому відображені дані про відповідні машини і механізми?
7. Прошу надати Розрахунок №3 «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів» до Договірної ціни з переліком машин та механізмів , які було залучено до виконання робіт за предметом закупівлі, шляхом завантаження через електронну систему закупівель?
8. Умовами п.3.3 укладеного договору будівельного підряду від 11.09.2024 №485 зазначено, що в складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику наступну документацію: - локальні кошториси – 1 прим.; - підсумкову відомість ресурсів – 1 прим. - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів - 1 прим. - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки – 1 прим. - розрахунки до документа «Договірна ціна» – 1 прим. - розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась – 1 прим. - розрахунок чи довідку про розмір кошторисної заробітної плати на об’єкті будівництва– 1 прим.
Прошу пояснити відсутність вище перелічених документів згідно умов п.3.3. укладеного договору будівельного підряду від 11.09.2024 №485?
Прошу розмістити зазначені додатки до «Договірної ціни», шляхом завантаження їх через електронну систему закупівель?
9. Вимогами п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Роздіду ІІІ закупівлі тендерної документації Замовника - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: -договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; -локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів.
Прошу пояснити позицію Замовника при обранні ТОВ«СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ» переможцем при відсутності у складі його тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів або зазначте назву файлу, в якому відображено зазначений документ?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 21:12:54
Нове будівництво дощової каналізації по вул. І. Франка в м. Вишневе Київської області, Бучанського району. Коригування
Пояснення на запит у вкладених файлах.
- Пояснення на запит ДАСУ_UA-2024-08-14-003223-a.docx
- Додаток 1. Зведений кошторисний розрахунок та експертний звіт.pdf
- Додаток 2. ДУ1, договірна ціна.pdf
- Додаток 3 Вартість експлуатації будівельних машин.pdf
- Додаток 4. Локальні кошториси.pdf
- Додаток 5. Підсумкова відомість ресурсів.pdf
- Додаток 6. Розрахунок загально-виробничих витрат до локальниз кошторисів.pdf
- Додаток 7. Розразунок вартості експлуатації будівельних машин.pdf
- Додаток 7.1 Заробітна плата в експлуатації будівельних машин.pdf
- Додаток 8. Договірна ціна.pdf
- Додаток 9. Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат.pdf
- Додаток 10. Довідка про розмір кошторисної заробітної плати.pdf
- Електронний підпис
- Додаток 7.2 Техніко-економічне обгрунтування.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області даним листом повідомляє Вас що, на виконання Висновку СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19.11.2024 року «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-14-003223-a» нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою «Публічні закупівлі під час воєнного стану» уповноважену особу Олену ГРИНЕВИЧ.
2024-11-20 14:01:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНЖМОНТАЖБУД" |
4 511 774,54
UAH з ПДВ
|
4 511 774,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" |
4 689 738,00
UAH з ПДВ
|
4 689 738,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНЖМОНТАЖБУД" #45014076 |
Відхилено |
4 511 774,54
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2024 14:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" #41008865 |
Переможець |
4 689 738,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 11:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 15:50
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 15:48
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 15:06
|
485.pdf | укладений |
12 вересня 2024 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей, пункту 3.1 Розділу 3 Договору, Сторони домовились про необхідність, за погодженням, зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за предметом Договору сторони дійшли згоди зменшити ціну за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |