Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
01 березня 2021 14:42 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 14:09 |
Очікувана вартість: | 616 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12320 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | після підписання акту (-ів) виконаих робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
Форма підтвердження: | заява |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
Учасник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
Форма підтвердження: | заява |
Форма підтвердження: | заява |
Форма підтвердження: | заява |
Форма підтвердження: | заява |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Форма підтвердження: | заява |
Форма підтвердження: | заява |
Форма підтвердження: | заява |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
11 лютого 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 15:36 |
Тендерна документація.doc | |
11 лютого 2021 15:36 |
Додаток 4.1 -Дефектний акт.rtf | |
11 лютого 2021 15:36 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛІШ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
402 887,02
UAH з ПДВ
|
402 887,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1" |
484 826,00
UAH з ПДВ
|
484 826,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙУНІВЕРСАЛ 2012" |
513 300,00
UAH з ПДВ
|
513 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІП ПАРК" |
615 000,00
UAH з ПДВ
|
615 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП "КУЛІШ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "СТРОЙУНІВЕРСАЛ 2012"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "ХІП ПАРК"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛІШ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" #3188010477 |
Відхилено |
402 887,02
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2021 15:40
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1" #43042178 |
Відхилено |
484 826,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 17:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2021 16:34
|
ТОВ "СТРОЙУНІВЕРСАЛ 2012" #38406818 |
Відхилено |
513 300,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 18:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2021 17:18
|
ТОВ "ХІП ПАРК" #41696567 |
Переможець |
615 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 18:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 01.03.2021р. 1. Замовник: 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2 ЄДРПОУ 40506248 1.3 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4 Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2 Інформація про предмет закупівлі: 3 Найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт альтанок у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 254 комбінованого типу» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Альвінського, буд. 1, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) 4 Кількість: 1 послуга. 5 Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Альвінського, буд. 1. 6 Строк надання послуг: до 15.06.2021 року. 7 Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2021-02-11-003213-c. Дата та час початку Аукціону: 01.03.2021 14:09 Дата та час закінчення Аукціону: 01.03.2021 14:42 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП КУЛІШ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 3188010477 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 50082, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ СНІГУРІВСЬКА, будинок 79, тел.: +380975081374. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність в учасника складського / виробничого приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2021 р.: учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтверджуючі документи щодо права користування складським / виробничим приміщенням. 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди, або договору про надання послуг /користування/експлуатації наступних машин, механізмів та інструментів (у кількості, не менше): дриль електрична (1 од.). Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року, та скан-копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних. 7.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена вимога, що у випадку використання учасником для надання послуг з поточного ремонту огорожі, що зазначена у відомості (-ях) ресурсів, доданої (-их) в тендерній пропозиції до локального (-их) кошторису (- ів), учасник в залежності від права користування такою технікою надає у складі тендерної пропозиції наступні документи (за договором оренди або за договором про надання послуг /користування/ експлуатації, або наявність у власності): - якщо договір оренди або договір про надання послуг /користування/ експлуатації спецтехніки з водієм: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції медичної книжки / медичної довідки водія (- їв); - якщо договір оренди або договір про надання послуг /користування/ експлуатації спецтехніки без водія: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою за договором оренди або за договором про надання послуг /користування/ експлуатації, інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою / медичною довідкою водія (- їв); - за наявності спецтехніки у власності: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою / медичною довідкою водія (- їв). 7.4 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано підтвердження у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 2 (двох) працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі тендерної пропозиції надаються скановані копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або наказів про прийняття на роботу. 7.5 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано копії медичних книжок на штатних працівників робітничих спеціальностей та працівників робітничих спеціальностей субпідрядних організацій (у випадку залучення субпідрядної (- их) організації (- ій)) та залучених згідно з договорами співпраці цивільно-правового характеру / трудовими договорами. 7.6 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції, а саме інформація та сканована копія відповідного договору щодо предмету закупівлі, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в. Наданий аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 450, 0 тис. грн. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити обов’язкову наявність в учасника складського / виробничого приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2021 р.: учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтверджуючі документи щодо права користування складським / виробничим приміщенням. 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити обов’язкову наявність в учасника у власності або на правах оренди, або договору про надання послуг /користування/експлуатації наступних машин, механізмів та інструментів (у кількості, не менше): дриль електрична (1 од.). Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року, та скан-копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних. 8.3 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати підтвердження на вимогу, що у випадку використання учасником для надання послуг з поточного ремонту огорожі, що зазначена у відомості (-ях) ресурсів, доданої (-их) в тендерній пропозиції до локального (-их) кошторису (- ів), учасник в залежності від права користування такою технікою надає у складі тендерної пропозиції наступні документи (за договором оренди або за договором про надання послуг /користування/ експлуатації, або наявність у власності): - якщо договір оренди або договір про надання послуг /користування/ експлуатації спецтехніки з водієм: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції медичної книжки / медичної довідки водія (- їв); - якщо договір оренди або договір про надання послуг /користування/ експлуатації спецтехніки без водія: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою за договором оренди або за договором про надання послуг /користування/ експлуатації, інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою / медичною довідкою водія (- їв); - за наявності спецтехніки у власності: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою / медичною довідкою водія (- їв). 8.4 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати підтвердження у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 2 (двох) працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі тендерної пропозиції надаються скановані копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або наказів про прийняття на роботу. 8.5 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати копії медичних книжок на штатних працівників робітничих спеціальностей та працівників робітничих спеціальностей субпідрядних організацій (у випадку залучення субпідрядної (- их) організації (- ій)) та залучених згідно з договорами співпраці цивільно-правового характеру / трудовими договорами. 8.6 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції, а саме інформацію та скановану копію відповідного договору щодо предмету закупівлі, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в. Наданий аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 450, 0 тис. грн. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 02.03.2021р. 1. Замовник: 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2 ЄДРПОУ 40506248 1.3 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4 Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2 Інформація про предмет закупівлі: 2.1 Найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт альтанок у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 254 комбінованого типу» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Альвінського, буд. 1, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) 2.2 Кількість: 1 послуга. 2.3 Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Альвінського, буд. 1. 2.4 Строк надання послуг: до 15.06.2021 року. 2.5 Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2021-02-11-003213-c. 2.6 Дата та час початку Аукціону: 01.03.2021 14:09 3 Дата та час закінчення Аукціону: 01.03.2021 14:42 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 43042178 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, 50027, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МИСТЕЦЬКА, будинок 2, тел.: +380968316101. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надана довідка про наявність матеріально-технічної бази де в свою чергу зазначені машини та спецтехніка. В вимогі зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року та скан-копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних на всі машини, механізми та інструменти зазначені в довідці про матеріально-технічну базу. Отже вимога не виконана. 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації відповідно до довідки про наявність працівників зазначено, що водій Гонза О. І. працює на правах договору надання послуг. Також на виконання вимоги залучення водіїв надано медичну довідку на вищезазначеного водія на російській мові без перекладу на українську мову, що не відповідає п. 7 розділу І тендерної документації. 7.3 Учасником на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження повноважень підпису документів що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі надано наказ про вступ на роботу директора , що має не машино зчитувальний вид, тобто встановити його достовірність неможливо. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати підтверджуючі документи , а саме скан-копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних на всі машини які зазначені в довідці про матеріально-технічну базу. 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надати оновлену медичну довідку на водія Гонзу О. І. з перекладом на українську мову. 8.3 Учасник на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження повноважень підпису документів що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі потрібно надати оновлений наказ про вступ на роботу директора підприємства, що буде мати машино зчитувальний вид. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 10.03.2021р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4. Категорія Замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт альтанок у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 254 комбінованого типу» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Альвінського, буд. 1, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, вул. Альвінського, буд. 1. 2.4 Строк надання послуг: до 15.06.2021 року. 2.5 Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2021-02-11-003213-c. 3. Дата та час початку Аукціону: 01.03.2021 14:09 4. Дата та час закінчення Аукціону: 01.03.2021 14:42 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «Стройуніверсал 2012» 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 38406818 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, 71100, Запорізька обл., місто Бердянськ, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 3, тел.: +380954186273. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації до аналогічного договору надано акти виконаних робіт за формою КБ-2в де акти № 10, 11, 13, 17 ,18, 19, 24 та інші мають не заповнені реквізити, що не відповідає вимогам та чинному законодавству України. 7.2 Учасником на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації надано наказ про вступ директора на посаду на російські й мові без надання перекладу на українську, що не відповідає п. 7 розділу І тендерної документації. 7.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова вимога наявності у штаті або залучення на договірних засадах наступних працівників: виконроба та інженера з охорони праці. Також у складі тендерної пропозиції надано на підтвердження правовідносин між учасником та працівниками (зазначених у довідці про наявність працівників) накази про вступ на роботу, на працівників Мухартов Ю. А., який відповідно до надано наказу працював за контрактом строком до 30.11.2015 року, будь яких інших документів, які підтверджують правовідношення з учасником вищезазначеного працівника на сьогодні відсутні, Іващенко В. М. працював по контракту до 31.12.2017 року, будь які інші документи відсутні . Те саме стосується працівника Яковлева Ю.М. де учасником не підтверджено наявність даного співробітника зазначеного в довідці, а саме не надано ні наказу про вступ на роботу, ні трудового договору, ні договору ЦПД, ні виписки з трудової книжки, що не відповідає вимогі. 7.4 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано копії медичних книжок на штатних працівників робітничих спеціальностей, а саме Мухортова Ю. А. та Липкова С. А. та залучених згідно з договорами співпраці цивільно-правового характеру / трудовими договорами, а саме Яковлев Ю. М., що не відповідає вимогам тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації до аналогічного договору має повторно надати акти виконаних робіт за формою КБ-2в де акти № 10, 11, 13, 17 ,18, 19, 24 та інші з заповненими реквізитами, відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства України. 8.2 Учасник на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації повторно надає наказ про вступ директора на посаду з надання перекладу на українську мову. 7.3 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити обов’язкову вимогу наявності у штаті або залучення на договірних засадах наступних працівників: виконроба та інженера з охорони праці шляхом надання оновленої довідки про працівників та підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. Також у складі тендерної пропозиції потрібно надати накази про вступ на роботу, на працівників Мухортов Ю. А., та Іващенко В. М. чинні на дату розкриття . Те саме стосується працівника Яковлева Ю.М. де учасник має підтвердити наявність даного співробітника зазначеного в довідці, а саме надати або наказ про вступ на роботу, або трудовий договір, або договір ЦПД, або виписка з трудової книжки. 7.4 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати копії медичних книжок на штатних працівників робітничих спеціальностей та залучених згідно з договорами співпраці цивільно-правового характеру / трудовими договорами зазначених в довідці про наявність працівників. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова
Документи
Документи
Завантажити підписаний файл .p7s
Завантажити підписаний файл .p7s
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 березня 2021 18:12
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВ "ХІП ПАРК" #41696567 |
615 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Завантажити підписаний файл .p7s
Завантажити підписаний файл .p7s
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 15:02
|
договір №18ПТР_21 від 24.03.2021.pdf | укладений |
25 березня 2021 15:01
|