Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»
Information Systems (Hardware and Software Complex "Information and Telecommunication Information System of the State Institution" Health Center of the State Criminal - Executive Service of Ukraine ")
Information Systems (Hardware and Software Complex "Information and Telecommunication Information System of the State Institution" Health Center of the State Criminal - Executive Service of Ukraine ")
Очікувана вартість
6 933 798,00 UAH
UA-2019-10-16-000683-a ● 6f142dfe620b4ba9a65243480a81e5bf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Контактна особа: |
Будиліна Ірина Михайлівна +380442070359 tenderdkvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine" |
National ID: | 41713679 |
Contact point: |
Budylina Iryna +380442070359 tenderdkvs@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 23:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 23:55 |
Очікувана вартість: | 6 933 798,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,14% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 16 жовтня 2019 17:01 |
Enquiries until: | 15 листопада 2019 23:55 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2019 23:55 |
Information
Estimated total value: | 6 933 798 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,14 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, Київська область, м. Київ, Юрія Іллєнка, 81
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Hardware and Software Complex "Information and Telecommunication Information System of the State Institution" Health Center of the State Criminal - Executive Service of Ukraine " - state budget funds
CPV: 48810000-9
Період постачання:
по 24 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 19:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 19:53 |
Перелік змін 18.11.2019.docx | |
18 листопада 2019 19:53 |
ТД iз змiнами.docx | |
18 листопада 2019 19:53 |
Додаток 5 проект договору із змінами.docx | |
18 листопада 2019 19:53 |
Додаток 3 тех. хар. із змiнами.docx | |
14 листопада 2019 18:29 |
Перелік змін 14.11.2019.docx | |
14 листопада 2019 18:29 |
Додаток 2 Кваліфікація із змінами.doc | |
16 жовтня 2019 17:02 |
Додаток 4 Переможець.docx | |
16 жовтня 2019 17:02 |
Додаток 1 відомості.docx |
18 листопада 2019 19:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 листопада 2019 19:53 |
Перелік змін 18.11.2019.docx
|
||||||
18 листопада 2019 19:53 |
ТД iз змiнами.docx
|
||||||
18 листопада 2019 19:53 |
Додаток 5 проект договору із змінами.docx
|
||||||
18 листопада 2019 19:53 |
Додаток 3 тех. хар. із змiнами.docx
|
||||||
14 листопада 2019 18:29 |
Перелік змін 14.11.2019.docx
|
||||||
14 листопада 2019 18:29 |
Додаток 2 Кваліфікація із змінами.doc
|
||||||
16 жовтня 2019 17:02 |
Додаток 4 Переможець.docx
|
||||||
16 жовтня 2019 17:02 |
Додаток 1 відомості.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо термінів проведення закупівлі та термінів виконання договору
Дата подання: 04 листопада 2019 12:53
Дата відповіді: 05 листопада 2019 15:26
Доброго дня!
Просимо надати роз'яснення щодо терміну виконання послуг, визначених у тендерній документації - 24.12.2019 - та дати проведення аукціону - 23.12.2019, різниця між якими в 1 день. Як це узгоджується із процедурою закупівель (періоди оскаржень, період кваліфікації)? Наскільки правомірно визначений термін постачання? Чи не є це явним порушенням процедури закупівлі і, відповідно, Закону про публічні закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого питання повідомляє наступне.
В оголошенні про закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально – виконавчої служби України») визначено подання тендерних пропозицій до 15.11.2019.
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. На даний час в системі зазначена дата, яка буде змінюватись після завершення замовником розгляду отриманих пропозицій. У разі відсутності оскарження процедури закупівлі, аукціон відбудеться 25.11.2019
В оголошенні про закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально – виконавчої служби України») визначено подання тендерних пропозицій до 15.11.2019.
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. На даний час в системі зазначена дата, яка буде змінюватись після завершення замовником розгляду отриманих пропозицій. У разі відсутності оскарження процедури закупівлі, аукціон відбудеться 25.11.2019
Уточнення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 05 листопада 2019 16:20
Дата відповіді: 08 листопада 2019 16:20
1. У вимогах до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»)) UA-2019-10-16-000683-a зазначена наступна вимога:
1.14. Вимоги до середовища функціонування ПЗ Підсистеми ЕД
ПЗ Підсистеми ЕД повинна використовувати платформу Microsoft SharePoint 2016, та працювати з системою управління базами даних Microsoft SQL Server 2016.
ПЗ Підсистеми ЕД повинно бути доступною користувачам з стаціонарних робочих місць, які обладнані комп’ютерною технікою під управлінням ОС Windows 32 та 64 біт.
Середовищем функціонування ПЗ Підсистеми ЕД складається з:
● програмна платформа – MS SharePoint Server 2016 (не є предметом постачання в рамках даної закупівлі);
З метою підготовки тендерної пропозиції, яка передбачає запропонувати інший ЕД, який використовує іншу платформу, та відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо обґрунтування посилання на платформу Microsoft SharePoint 2016 та які властивості ЕД та платформи необхідно мати еквіваленту.
2. У вимогах до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»)) UA-2019-10-16-000683-a зазначена наступна вимога:
Інформація про відповідність вимогам, визначеним у п. 1- 3 цього Додатку, подається учасником у вигляді експертного висновку відповідності функціональним вимогам експертом, який має ліцензію на здійснення такої експертизи згідно чинного законодавства
Враховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість Замовника встановлювати вимоги щодо залучення до підготовки тендерних пропозицій будь-кого іншого крім Учасника торгів, а документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб не подаються ними у складі тендерної пропозиції, просимо надати роз’яснення щодо нормативно правового акту на підставі якого Замовником встановлена ця вимога.
З огляду на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та те що Законом України «Про наукову і науково-технічну експертизу» не передбачено ліцензування експертів просимо дану вимогу виключити з Тендерної документації.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
3. У вимогах до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»)) UA-2019-10-16-000683-a зазначена наступна вимога:
3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності
Платформою розробки Підсистеми має бути сучасна платформи (Python, Ruby та ін.) та веб-фреймворк Django версії не нижче 1.8 або аналог
З метою підготовки тендерної пропозиції, яка передбачає запропонувати медичну інформаційну систему, яка використовує іншу платформу (аналог), та відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо обґрунтування посилання на «платформи (Python, Ruby та ін.) та веб-фреймворк Django версії не нижче 1.8» та які саме властивості необхідно мати еквіваленту (аналогу).
4. У вимогах до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»)) UA-2019-10-16-000683-a зазначена наступна вимога:
3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності
…
Бази даних Підсистеми мають працювати під керуванням наступних СУБД:
• PostgreSQL версії не нижче 9.5 або аналог
• MongoDB версії не нижче 3.6 або аналог
З метою підготовки тендерної пропозиції, яка передбачає запропонувати медичну інформаційну систему, яка використовує іншу СУБД (аналог), та відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо обґрунтування посилання на СУБД «PostgreSQL версії не нижче 9.5» та «MongoDB версії не нижче 3.6» та які саме властивості необхідно мати еквівалентам (аналогам).
5. У вимогах до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»)) UA-2019-10-16-000683-a зазначена наступна вимога:
3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності
…
Підсистема має надавати доступ користувачам за допомогою веб-браузерів. Підсистема має мати гарантовану працездатність з такими веб-браузерами:
• Google Chrome версії не нижче 65 або аналог
• Mozilla Firefox версії не нижче 61 або аналог;
З метою підготовки тендерної пропозиції, яка передбачає запропонувати медичну інформаційну систему, яка використовує інший веб-браузер (аналог), та відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення:
А) щодо обґрунтування посилання на веб-браузери «Google Chrome версії не нижче 65» та «Mozilla Firefox версії не нижче 61», та які саме властивості необхідно мати еквівалентам (аналогам).
Б) щодо обгрунтування використання веб-браузерів для функціонування медичної інформаційної системи. Найбільш поширені та розвинуті сучасні медичні інформаційні системи з метою забезпечення користувачів широкою функціональністю та швидкістю роботи не використовують веб-браузери. З огляду на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та вимоги щодо використання веб-браузерів для роботи медичної інформаційної системи, просимо дану вимогу виключити з Тендерної документації.
6. У вимогах до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»)) UA-2019-10-16-000683-a зазначена наступна вимога:
2.4. Підсистема повинна забезпечувати функціонал здійснення та контролю публічних закупівель, та інтеграційний доступ до нього.
…
• Підсистема обов’язково має бути інтегрована з авторизованим електронним майданчиком, акредитованим в системі публікації публічних закупівель Prozorro, не нижче 4 рівня акредитації.
З метою підготовки тендерної пропозиції, яка передбачає запропонувати підсистеми управління фінансово-господарською діяльністю та відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо обґрунтування наявності діючої інтеграції з авторизованим електронним майданчиком, акредитованим в системі публікації публічних закупівель Prozorro, так інтеграція може бути виконана у межах виконання проекту.
З огляду на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та вимоги щодо наявності інтеграції із авторизованим електронним майданчиком, акредитованим в системі публікації публічних закупівель Prozorro, просимо дану вимогу виключити з Тендерної документації.
7. У вимогах до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 48810000-9 – Інформаційні системи (Програмно-апаратний комплекс «Інформаційно – телекомунікаційної системи інформатизації Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально– виконавчої служби України»)) UA-2019-10-16-000683-a зазначена наступна вимога:
2.4. Підсистема повинна забезпечувати функціонал здійснення та контролю публічних закупівель, та інтеграційний доступ до нього.
…
• Підсистема обов’язково має бути інтегрована з авторизованим електронним майданчиком, акредитованим в системі публікації публічних закупівель Prozorro, не нижче 4 рівня акредитації.
З метою підготовки тендерної пропозиції, яка передбачає запропонувати підсистеми управління фінансово-господарською діяльністю та відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо обґрунтування необхідності наявності у інтегрованого авторизованого електронного майданчику, акредитованиого в системі публікації публічних закупівель Prozorro, не нижче саме 4 рівня акредитації;
З огляду на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та вимоги щодо наявності інтеграції із авторизованим електронним майданчиком, акредитованим в системі публікації публічних закупівель Prozorro, не нижче саме 4 рівня акредитації, просимо дану вимогу виключити з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення, повідомляє наступне.
Щодо першого питання:
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22, тендерна документація містить наступний вираз: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «ПЗ Підсистеми ЕД повинна використовувати платформу Microsoft SharePoint 2016, та працювати з системою управління базами даних Microsoft SQL Server 2016» повідомляємо, що Замовником зазначена дана платформа, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також, проаналізувавши ринок систем документообороту Замовник дійшов висновку що дана платформа найбільш витривала до великих навантажень, підтримує швидке масштабування, можливість тонких налаштувань, має розвинену підтримку виробника та постійно вдосконалюється, а також добре захищена та сертифікована для роботи з державними органами. Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Щодо другого питання
Відповідно до ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На цій підставі Замовник може вимагати від учасників документи, видані іншими особами, що підтверджують можливість Учасника виконати вимоги Замовника (наприклад, сертифікати, видані сторонніми організаціями щодо кваліфікації працівників Учасника, авторизаційні листи від виробників на право Учасника реалізовувати їх продукцію, висновки спеціалістів щодо відповідності продуктів Учасника встановленим вимогам Тендерної документації тощо). Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки не позбавляє Учасника можливості звернутися до відповідних фахівців для проведення експертного дослідження та отримання позитивного висновку за умови відповідності запропонованого продукту вимогам тендерної документації. Порядок проведення подібних експертних досліджень врегульований чинним законодавством, зокрема Законом України «Про наукову і науково-технічну експертизу». Вимога щодо ліцензування експертів буде змінена шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Щодо третього питання
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22 тендерна документація містить наступний вираз: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності Платформою розробки Підсистеми має бути сучасна платформи (Python, Ruby та ін.) та веб-фреймворк Django версії не нижче 1.8 або аналог» повідомляємо, що Замовником зазначена дані платформи та веб-фреймворк, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також, проаналізувавши ринок Медичних інформаційних систем Замовник дійшов висновку що дані платформи та веб-фреймворк найбільш витривала до великих навантажень, підтримує швидке масштабування, можливість тонких налаштувань, має розвинену підтримку виробника та постійно вдосконалюється. Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Щодо четвертого питання
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22 тендерна документація містить наступний вираз: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності … Бази даних Підсистеми мають працювати під керуванням наступних СУБД: • PostgreSQL версії не нижче 9.5 або аналог • MongoDB версії не нижче 3.6 або аналог» повідомляємо, що Замовником зазначені СУБД, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також, проаналізувавши ринок Медичних інформаційних систем Замовник дійшов висновку що дані СУБД найбільш витривалі до великих навантажень, підтримує швидке масштабування, можливість тонких налаштувань, має розвинену підтримку виробника та постійно вдосконалюється. Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Щодо п’ятого питання
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22 тендерна документація містить наступний вираз : «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності … Підсистема має надавати доступ користувачам за допомогою веб-браузерів. Підсистема має мати гарантовану працездатність з такими веб-браузерами: • Google Chrome версії не нижче 65 або аналог • Mozilla Firefox версії не нижче 61 або аналог» повідомляємо, що: А) Замовником зазначена дані браузери, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також вони безкоштовні. Б) слід зазначити що робочі станції користувачів будуть знаходитись на території спеціального режиму доступу. Отже встановлення та обслуговування спеціального програмного забезпечення на робочих станціях планується фахівцями ЦОЗ ДКВС, а доступ сторонніх осіб для встановлення та обслуговування інстальованого ПЗ буде проходити за відповідною процедурою, що передбачає певний термін часу.
Щодо шостого питання
Фінансово-господарська діяльність передбачає процедуру здійснення закупівель за допомогою системи «ПРОЗОРРО» через авторизований електронний майданчик. Необхідність інтеграції обумовлена необхідністю максимально автоматизувати процес закупівель та видалити з нього людський фактор. Це дозволить зробити процес закупівель прозорим та унеможливить корупційні дії. Таким чином вимога щодо інтеграції з авторизованим електронним майданчиком системи «ПРОЗОРРО» є обґрунтованою та необхідною.
Щодо сьомого питання
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. ЦОЗ ДКВС України здійснює закупівлі, сума яких перевищує 200 тисяч грн. (понад пороги), отже до нашої установи, як замовника, застосовується Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до постанови КМУ від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» (із змінами) авторизація/попередня авторизація електронного майданчика може бути здійснена за одним (крім першого чи третього) або кількома рівнями акредитації залежно від користувачів, яким надаються послуги, відповідно до порядку здійснення закупівлі, а саме: четвертий рівень - надання послуг учаснику, що бере участь у закупівлях, порядок здійснення яких визначений Законом. Таким чином, вимога наявності 4 рівня акредитації у авторизованого електронного майданчика є обґрунтованою та необхідною, оскільки дозволить потенційним учасникам приймати участь у процедурах закупівель, які проводить ЦОЗ ДКВС України.
Щодо першого питання:
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22, тендерна документація містить наступний вираз: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «ПЗ Підсистеми ЕД повинна використовувати платформу Microsoft SharePoint 2016, та працювати з системою управління базами даних Microsoft SQL Server 2016» повідомляємо, що Замовником зазначена дана платформа, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також, проаналізувавши ринок систем документообороту Замовник дійшов висновку що дана платформа найбільш витривала до великих навантажень, підтримує швидке масштабування, можливість тонких налаштувань, має розвинену підтримку виробника та постійно вдосконалюється, а також добре захищена та сертифікована для роботи з державними органами. Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Щодо другого питання
Відповідно до ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На цій підставі Замовник може вимагати від учасників документи, видані іншими особами, що підтверджують можливість Учасника виконати вимоги Замовника (наприклад, сертифікати, видані сторонніми організаціями щодо кваліфікації працівників Учасника, авторизаційні листи від виробників на право Учасника реалізовувати їх продукцію, висновки спеціалістів щодо відповідності продуктів Учасника встановленим вимогам Тендерної документації тощо). Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки не позбавляє Учасника можливості звернутися до відповідних фахівців для проведення експертного дослідження та отримання позитивного висновку за умови відповідності запропонованого продукту вимогам тендерної документації. Порядок проведення подібних експертних досліджень врегульований чинним законодавством, зокрема Законом України «Про наукову і науково-технічну експертизу». Вимога щодо ліцензування експертів буде змінена шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Щодо третього питання
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22 тендерна документація містить наступний вираз: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності Платформою розробки Підсистеми має бути сучасна платформи (Python, Ruby та ін.) та веб-фреймворк Django версії не нижче 1.8 або аналог» повідомляємо, що Замовником зазначена дані платформи та веб-фреймворк, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також, проаналізувавши ринок Медичних інформаційних систем Замовник дійшов висновку що дані платформи та веб-фреймворк найбільш витривала до великих навантажень, підтримує швидке масштабування, можливість тонких налаштувань, має розвинену підтримку виробника та постійно вдосконалюється. Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Щодо четвертого питання
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22 тендерна документація містить наступний вираз: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності … Бази даних Підсистеми мають працювати під керуванням наступних СУБД: • PostgreSQL версії не нижче 9.5 або аналог • MongoDB версії не нижче 3.6 або аналог» повідомляємо, що Замовником зазначені СУБД, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також, проаналізувавши ринок Медичних інформаційних систем Замовник дійшов висновку що дані СУБД найбільш витривалі до великих навантажень, підтримує швидке масштабування, можливість тонких налаштувань, має розвинену підтримку виробника та постійно вдосконалюється. Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Щодо п’ятого питання
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.2 статті 22 тендерна документація містить наступний вираз : «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та інше, вважати вираз "або еквівалент".
Стосовно вимоги документації «3.1.4. Вимоги до інформаційної та програмної сумісності … Підсистема має надавати доступ користувачам за допомогою веб-браузерів. Підсистема має мати гарантовану працездатність з такими веб-браузерами: • Google Chrome версії не нижче 65 або аналог • Mozilla Firefox версії не нижче 61 або аналог» повідомляємо, що: А) Замовником зазначена дані браузери, виходячи з наявного та встановленого у Замовника програмного забезпечення, а також вони безкоштовні. Б) слід зазначити що робочі станції користувачів будуть знаходитись на території спеціального режиму доступу. Отже встановлення та обслуговування спеціального програмного забезпечення на робочих станціях планується фахівцями ЦОЗ ДКВС, а доступ сторонніх осіб для встановлення та обслуговування інстальованого ПЗ буде проходити за відповідною процедурою, що передбачає певний термін часу.
Щодо шостого питання
Фінансово-господарська діяльність передбачає процедуру здійснення закупівель за допомогою системи «ПРОЗОРРО» через авторизований електронний майданчик. Необхідність інтеграції обумовлена необхідністю максимально автоматизувати процес закупівель та видалити з нього людський фактор. Це дозволить зробити процес закупівель прозорим та унеможливить корупційні дії. Таким чином вимога щодо інтеграції з авторизованим електронним майданчиком системи «ПРОЗОРРО» є обґрунтованою та необхідною.
Щодо сьомого питання
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. ЦОЗ ДКВС України здійснює закупівлі, сума яких перевищує 200 тисяч грн. (понад пороги), отже до нашої установи, як замовника, застосовується Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до постанови КМУ від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» (із змінами) авторизація/попередня авторизація електронного майданчика може бути здійснена за одним (крім першого чи третього) або кількома рівнями акредитації залежно від користувачів, яким надаються послуги, відповідно до порядку здійснення закупівлі, а саме: четвертий рівень - надання послуг учаснику, що бере участь у закупівлях, порядок здійснення яких визначений Законом. Таким чином, вимога наявності 4 рівня акредитації у авторизованого електронного майданчика є обґрунтованою та необхідною, оскільки дозволить потенційним учасникам приймати участь у процедурах закупівель, які проводить ЦОЗ ДКВС України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-16-000683-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 08 листопада 2019 11:32
Дата подання: 08 листопада 2019 11:32
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 12.11.2019 №16434.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 10:20
Номер скарги: UA-2019-10-16-000683-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТЕР", Код ЄДРПОУ:35134014
Дата подання: 08 листопада 2019 18:30
Дата подання: 08 листопада 2019 18:30
Товариство з обмеженою відповідальністю «Вестер
ТОВ «Вестер» подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку ТОВ «Вестер» тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які протирічать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 20:34
рішення від 13.11.2019 № 16517+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 20:34
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 08.11.2019 № UA-2019-10-16-000683-a.b2.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 22:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2019 №17437.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 18:33
рішення від 26.11.2019 №17437.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 23:20
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій