Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно, рис, крупа гречана, пшоно шліфоване, крупа ячна, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична)
Очікувана вартість
268 900,00 UAH
UA-2020-07-06-002443-b 6f0ec9782177440fb5926bfcbe54274b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

380444685191 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01994072
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
380444685191
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:16
Очікувана вартість: 268 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 344,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15550 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно, рис, крупа гречана, пшоно шліфоване, крупа ячна, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська область, Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 17:02
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:27
Шановний , Замовнику! Відповідно до Вашої Тендерної документації , а саме Частини І "Кваліфікаційні критерії до учасників згідно зi ст. 16 Закону", Учасникам закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям потрібно надати Довідку, про наявність обладнання для виробництва предмета закупівлі. На підтвердження довідки учасник надає розшифровку рахунку балансу учасника за Ікв 2020 року, на якому обліковується це обладнання. Тобто, приймати участь у даній закупівлі мають право виключно лише виробники товарів (які є предметом закупівлі) , що значно зменшує коло потенційних учасників і не дає право приймати участь підприємствам , які не є виробниками. Просимо Вас врегулювати питання в цій частині і зазначити альтернативні кваліфікаційні вимоги , які можуть виконати не лише виробники , наприклад гарантійні листи від виробників, тощо , шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації .Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Замовник вимагає довідку, про наявність обладнання для виробництва предмета закупівлі. На підтвердження довідки учасник надає розшифровку рахунку балансу учасника за Ікв 2020 року, на якому обліковується це обладнання.
Якщо Учасник не виробник товару надається довідка в довільній формі.
Замовник не вимагає гарантійного листа від виробника так як вважає цю вимогу дискримінаційною для потенційних учасників закупівлі.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 17:23
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:25
Замовнику! У Вашій Тендерній документації "Частина І "Кваліфікаційні критерії до учасників" ,Ви вимагаєте надання копії документа, який засвідчує наявність у учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ISO 9001:2015 згідно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.12р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів». Повідомляємо Вам наступне , що вказаний Вами сертифікат ISO 9001:2015, має назву "Система управляння якістю" і ВІн не входить до складу Системи управління безпечністю харчових продуктів . Сертифікація ISO 9001:2015 не підпадає під дію зазначених Вами Законів України та законодавчих актів, а також не є обовязковою . Тому , вимога надавати Учасниками закупівлі сертифікатів ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ISO 9001:2015 є некоректною . Просимо Вас детально розглянути дане питання і внести зміни до тендерної документації в цій частині. Завчасно Вам вдячні ))
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», всі підприємства, що випускають харчові продукти повинні розробити і впровадити постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (HACCP)
Вимоги стандарту ISO 22000 (HACCP) поширюються на виробничі підприємства всього харчового ланцюга, від виробників харчової продукції до виробників сировини, кормів, харчової упаковки, підприємств, які транспортують і зберігають харчову продукцію, а також підприємства роздрібної торгівлі і громадського харчування.
Система управління безпекою харчових продуктів (НАССР) відповідно до стандарту ISO 22000 має міжнародне визнання як найбільш економічно ефективним засобом контролю над харчовою безпекою.
Стандарт ІСО 9001 викладає не конкретні, а загальні вимоги до системи якості організації. Тому Замовник дає вибір потенційному Учаснику закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 244 911,00
UAH з ПДВ
174 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 198 312,00
UAH з ПДВ
184 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" 210 090,00
UAH з ПДВ
210 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 261 609,00
UAH з ПДВ
261 609,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:40
Електронний підпис
17 липня 2020 16:37
Цінова.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 15:37
Електронний підпис
31 липня 2020 15:10
довідка ДФС
21 липня 2020 11:34
Електронний підпис
20 липня 2020 19:44
20Лист згода.pdf
20 липня 2020 19:44
17Довідки.pdf
20 липня 2020 19:44
11Довідки з банку.pdf
20 липня 2020 19:44
7оригінал Статуту.PDF
20 липня 2020 19:44
4Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 19:43
8Захист довкілля.pdf
20 липня 2020 19:43
10Фото автомобілів.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 12:04
Електронний підпис
21 липня 2020 12:03
ДовідкаВисновкиСЕС.pdf
21 липня 2020 12:03
Цінова.pdf
21 липня 2020 12:03
ВідповідністьДСТУ_80.pdf
21 липня 2020 12:03
Віконт Сертифікат ISO.pdf
21 липня 2020 12:03
ДовідкаНаСт17.pdf
21 липня 2020 12:03
Довідка ЮрОс 17.07.20.pdf
21 липня 2020 12:03
Довідка КлСВ 17.07.20.pdf
21 липня 2020 12:03
АналогДоговори.pdf
21 липня 2020 12:03
НаявністьТранспорту.pdf
21 липня 2020 12:03
НаявністьСкладів.pdf
21 липня 2020 12:03
Рахунок10 1кв2020р..pdf
21 липня 2020 12:03
ДовідкаДостовІнформ.pdf
21 липня 2020 12:03
ВідомПроУчасн.pdf
21 липня 2020 12:03
Віконт Статут 12122018.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 11:18
Електронний підпис
20 липня 2020 11:17
крупи (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ПП Торгпродсервіс

ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 174 100,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 12:37
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 184 198,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 09:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

27 липня 2020 12:34
Електронний підпис
27 липня 2020 12:29
Протокол 62.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
184 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 12:34
Договір 03-3.pdf укладений
11 серпня 2020 12:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 699,67 UAH)