Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з передачі права користування компонентами та оновленнями до комп'ютерної програми "M.E.Doc"
Очікувана вартість
1 902,00 UAH
UA-2021-10-25-014467-b 6eeab560447f47f6aa9785b123f1d0c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кікот Валерій Антонович

+380487342843 kikot1968@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України в особі Одеської митниці
Код ЄДРПОУ: 44005631
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21 А
Контактна особа: Кікот Валерій Антонович
+380487342843
kikot1968@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Детальний код ДК 021:2015 72268000-1 Послуги з постачання програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з передачі права користування компонентами та оновленнями до комп'ютерної програми "M.E.Doc"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Договором здійснюється в національній валюті України шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту виконаних послуг та рахунком. Замовник не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня укладання Договору зобов'язаний перерахувати Виконавцю грошові кошти за послуги. У разі наявності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня безспірного стягнення у разі наявності коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2021 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 17:19
Додаток 2 до оголошення.docx
25 жовтня 2021 17:19
Додаток 3 до оголошення.docx
25 жовтня 2021 17:19
Оголошення.docx
25 жовтня 2021 17:19
Додаток 1 до оголошення.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій