Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
13 882 860,40 UAH
UA-2024-04-01-006690-a 6eb78852f06d458abb0e9aab014665f3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартиненко Світлана Володимирівна

380668638915 zakupradamena@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Менська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061777
Місцезнаходження: 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, вул. Героїв АТО, будинок 6
Контактна особа: Мартиненко Світлана Володимирівна
380668638915
zakupradamena@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 13 882 860,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 414,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15600, Україна, Чернігівська область, Мена, вул. Героїв АТО, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється після виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-16-000047 ● e15f10e69bd84c2db65f65ec5c9af69e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.07.2024 № 40-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ


Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-04-01-006690-a 01.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-18 12:15:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо).
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору підряду від 25.04.2024 № 228-04/2024, укладеного Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ».
4. Згідно з додатком 2 «Технічне завдання» тендерної документації (сторінка 54-55 додатку 2) Замовником передбачено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та/або постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 «Про деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану».
Серед переліку видів робіт підвищеної небезпеки вказаних в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази обов’язково повинні бути вказані «Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах» та «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки б/н (діє до 20.03.2028) у якому відсутній такий вид робіт, як роботи у «шурфах», чим порушено вимоги додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника.
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», в якому документально підтверджено, що серед переліку видів робіт підвищеної небезпеки вказаних в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» є роботи в шурфах.
З огляду на це, надайте пояснення з яких причин Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-22 10:47:32

Пояснення на запит

Доброго дня, надаємо пояснення на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувано вартість визначалося з проектно кошторисної документації затвердженої експертним звітом №240315-04/В від 22.03.2024 (зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт, рішення виконавчого комітету додаються, локальні кошториси)
2. Надаємо посилання на власний веб-сайт з розміщеним обґрунтуванням https://mena.cg.gov.ua/index.php?id=35884&tp=1 (додаємо обгрунтування)
3. Стан виконання договору №228-04/2024 від 25.04.2024року; сплачено за виконані роботи згідно проміжного акту на суму 441313,80грн.на об’єкті ведуться будівельні роботи.(Додаємо довідку про вартість)
4. Учасник надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки б/н (діє до 20.03.2028) в якому зазначено що він може виконувати Роботи в колодязях, траншеях, котлованах а також земляні роботи що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Наданих учасником дозволів достатньо для виконання робіт. Згідно проектно кошторисної документації роботи в шуфрах здійснюватися не будуть.(дозвіл додається)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-25 16:47:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати пояснення разом з підтвердними документами та посиланнями на нормативно-правові акти, яким чином Замовником перевірено чинність Сертифікатів внутрішнього аудитора (№ 12-2021/к-ВА 691, № 01-2022/к-ВА 701), виданих на ім'я працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Євтушенка Юрія Вікторовича, які підтверджують проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора (вимога Замовника до учасників торгів згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-30 09:54:56

Пояснення на запит

На вимогу Замовника до учасників торгів згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації "З метою підтвердження якісного виконання робіт по предмету закупівлі учасник повинен надати:
1. Виданий на ім'я учасника сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
2. Виданий на ім'я учасника сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 14001:20l5 з
додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
3. Виданий на ім'я учасника сертифікат на систему менеджменту управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
4. Сертифікат внутрішнього аудитора виданий на ім'я працівника учасника, який підтверджує проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
5. Виданий на ім'я учасника сертифікат на систему менеджменту протидії корупції, вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2016 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитацїі України на ISO 37001:2016 з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників."
Учасник надав всі необхідні документи згідно вимог Замовника пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Сертифікати внутрішнього аудитора (№ 12-2021/к-ВА 691, № 01-2022/к-ВА 701), виданих на ім'я працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Євтушенка Юрія Вікторовича, які підтверджують проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора надано сканована копія оригіналу. (Вкладення додається)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-26 12:31:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати пояснення яким чином Замовником підтверджено наявність трудових або цивільно-правових відносин працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Скрипченка Олександра Володимировича на посаді стропальника 4 розряду?
Яким саме документом у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 2 додатку 2 до тендерної документації (назва файлу згідно оголошення в ЕСЗ «Додаток 4. Кваліфікаційні критерії.docx»), а саме: «… Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці. На підтвердження трудових a6o цивільно - правових правовідносин працівників з учасником Учасник подає копії трудових книжок (сторінка 1 i сторінка з відповідним записом) та/або наказ про призначення a6o цивільно-правову угоду…» щодо Скрипченка Олександра Володимировича на посаді стропальника 4 розряду ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-30 10:00:29

Пояснення на запит

Підтвердження наявністі трудових або цивільно-правових відносин працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Скрипченка Олександра Володимировича підтверджується наказом № 19-к, №22-к, №29-к, проте, що Скрипченко Олександр Володимирович працює стропальником підтверджується витягом з протоколу №03-100-2024 та №10-296-2023 про перевірку знань з питань охорони праці (Додатки додаються)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дотримання норм законодавства вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункт 3 Порядку №1082, а саме недопущення порушень перевірки тендерної пропозиції учасника та накладання електронного цифрового підпису на пояснення надані в електронній системі закупівель.

2024-08-12 11:05:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082.) • усунуто

Порушення усунуто.

2024-08-26 11:27:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 13 880 804,78
UAH з ПДВ
13 880 804,78
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 12:38
Електронний підпис
12 квітня 2024 12:16
документи.pdf
12 квітня 2024 12:16
Довідка підприємство.zip
12 квітня 2024 12:16
Довідка фізособа.zip
12 квітня 2024 12:16
Витяг про несудимість.rar
08 квітня 2024 19:58
Електронний підпис
08 квітня 2024 19:56
технічка.pdf
08 квітня 2024 19:56
ISO аудит.pdf
08 квітня 2024 19:56
Статут.pdf
08 квітня 2024 19:56
скан ДСТУ 37001.pdf
08 квітня 2024 19:56
Сертифікат укр.pdf
08 квітня 2024 19:56
Посвідчення з ОП.pdf
08 квітня 2024 19:56
Пожежна безпека.pdf
08 квітня 2024 19:56
Опис документів.pdf
08 квітня 2024 19:56
НПАОП 0.00-4.12-05.pdf
08 квітня 2024 19:56
Опис та Декларація.pdf
08 квітня 2024 19:56
накази працівники.pdf
08 квітня 2024 19:56
Лабораторія Свідоцтво.pdf
08 квітня 2024 19:56
документи обладнанн.pdf
08 квітня 2024 19:56
документи.pdf
08 квітня 2024 19:56
Дозввіл навантаження.pdf
08 квітня 2024 19:56
Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2024 19:56
Виписка та витяг з ЄДР.pdf
08 квітня 2024 19:56
АТЕСТАТ Фактум.pdf
08 квітня 2024 19:56
Атестат аккр БЦ.pdf
08 квітня 2024 19:56
акт огляду.pdf
08 квітня 2024 19:56
80143 Сфера 03.04.24.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Переможець 13 880 804,78
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 16:28

Документи

10 квітня 2024 16:29
Довідка НАЗК
10 квітня 2024 16:28
Електронний підпис
10 квітня 2024 16:19
Протокол №34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2024 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
13 880 804,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2024 16:29
Довідка НАЗК
10 квітня 2024 16:28
Електронний підпис
10 квітня 2024 16:19
Протокол №34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2024 17:00
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
13 червня 2024 16:59
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 10:16
Договір №228-04.pdf укладений
30 квітня 2024 10:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) 1 робота 13 880 804,78
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною домовленостю Сторони вирішили внести зміни до п. 4.7. Договору №228-04/2024 від 25.04.2024р. (далі - Договір), виклавши його в наступній редакції: "4.7. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету - 25%."
Номер договору про закупівлю: 226-04/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) 1 робота 13 880 804,78
UAH з ПДВ