Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-11-11-001185-a 6e77c088c6fa43c68e1cbce32910351d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Юлія

+380567401937 GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42268164
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23
Контактна особа: Марченко Юлія
+380567401937
GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 16:30
Початок аукціону: 27 листопада 2019 15:23
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сервер (джерело фінансування - Державний бюджет України) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 16:19
Д1.docx
11 листопада 2019 16:19
Д2.docx
11 листопада 2019 16:19
Д3.docx
11 листопада 2019 16:19
Д4.docx
11 листопада 2019 16:19
Д5.docx
11 листопада 2019 16:19
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення, надаємо роз'яснення про наступне:
1. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі (Сервер) викладено в Додатку 2 до тендерної документації та не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі передбачені Додатком 2 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
2. Звертаємо Вашу увагу, що сервер складається з окремих частин, кожна з яких може бути представлена кількома варіантами від одного і того ж виробника. Проаналізувавши доступні в інтернет-магазинах сервери, ми дійшли висновку: по перше, що зі зміною кожної з їх складових частин змінюється і назва серверу, як готового виробу, а по друге, що пропозиції, які повністю відповідають зазначеним у тендерній документації технічним вимогам, на ринку відсутні. Тобто малоймовірно, що буде можливість за допомогою інтернету, як найбільш доступного засобу, ідентифікувати запропонований у тендерних пропозиціях учасників товар.
Тому вважаємо, що пересвідчуватися у відповідності запропонованого товару вимогам Замовника необхідно не за назвою готового виробу, а його складових частин зазначених у Додатку 2 тендерної документації.
3. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ (п. 5 розділом 1 тендерної документації визначено - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах). Відповідно до п. 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до ч.1 ст. 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ). Отже, ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна 263 130,00
UAH з ПДВ
263 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 325 200,00
UAH з ПДВ
325 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВУДІНВЕСТ" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 16:12
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:09
Технічна частина.pdf
26 листопада 2019 16:08
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
26 листопада 2019 16:08
Копія Статуту.pdf
26 листопада 2019 16:08
Баланс.pdf
26 листопада 2019 16:08
Кваліфікаційна частина.pdf
26 листопада 2019 16:08
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 16:08
Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 09:38
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:12
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:27
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:27
Технічна частина.pdf
22 листопада 2019 12:27
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 14:24
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:12
3_Технічна_частина.pdf
26 листопада 2019 14:12
2_Кваліфікаційні_документи.pdf
26 листопада 2019 14:12
1_Тендерна_пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:12
_Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Віннком Україна

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Віннком Україна
#36942282
Відхилено 263 130,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:50
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 325 200,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
325 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:24
договір №4734335.pdf укладений
13 грудня 2019 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 325 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 200,00 UAH)