Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188795 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., Київ, Міська 2 |
Контактна особа: |
Іванюк Микола Миколайович 380505975781, 380505975781 Pv_pni@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 19:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 14:24 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2024 14:24 |
Очікувана вартість: | 29 533 941,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 669,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Найменування: Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат. Код ЄДРПОУ: 03188795 Місцезнаходження: м. Київ, вул. Міська, 2. Строк дії банківської гарантії має бути не менше строку дії тендерної пропозиції Учасника. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 147 669,00 грн. (сто сорок сім тисяч шістсот шістдесят дев’ять грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 147669 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок Замовника від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами). Оплата робіт проводиться у межах одержаних коштів на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані та прийняті обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3 та Актів здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 13:08 |
Додаток 3.pdf | |
16 квітня 2024 13:08 |
Перелік змін.pdf | |
16 квітня 2024 13:08 |
Тендерна документація(укриття) зі змінами.docx | |
10 квітня 2024 19:49 |
Тендерна документація(Укриття).pdf | |
10 квітня 2024 19:49 |
Додаток 2 проект договору.docx |
16 квітня 2024 13:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2024 13:08 |
Додаток 3.pdf
|
|||
16 квітня 2024 13:08 |
Перелік змін.pdf
|
|||
16 квітня 2024 13:08 |
Тендерна документація(укриття) зі змінами.docx
|
|||
10 квітня 2024 19:49 |
Тендерна документація(Укриття).pdf
|
|||
10 квітня 2024 19:49 |
Додаток 2 проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000060 ● c6028516e9d9423cbfd66264490c9972
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-04-10-012141-a 10.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 10:44:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення (укриття) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-012141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 17:55:57
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 05.06.2024 р.
05.06.2024 року о 10:44:13 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-06-04-000060), відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-10-012141-a, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення (укриття) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-012141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту)».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складеного 30.01.2024 року, отриманого в результаті виготовлення проектно кошторисної документації ФОП Семеняка Максим Олександрович за договором №97УС23 від 23.10.2023 року. Із загальної суми по зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (32090,546 тис.грн), було відмінусовано податок на додану вартість (5070,898 тис. грн), кошти на утримання служби замовника та інжинірингові послуги – Глава 10 (742,873 тис. грн) та проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд – Глава 12 (1665,157 тис.грн), та нараховано на отриману суму податок на додану вартість у розмірі 20%, що в результаті дало 29 533 941,60 грн. Главу 10(на утримання служби замовника та інжинірингові послуги) та Главу 12 (проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд) відмінусовано від очікуваної вартості закупівлі, через те що це окремий предмет закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до виконання розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами).
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами), підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту Київської міської державної адміністрації - https://kyivaudit.gov.ua/ , за посиланням - https://kyivaudit.gov ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/CA2E427CED8B4417C2258AEC00262168
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-10-012141-a 10 квітня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету. Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 25 квітня 2024 року на 00:00 год. У результаті його настання, уповноваженою особою було встановлено, що для участі у даній закупівлі свої тендерні пропозиції було подано наступними учасниками: Назва Учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" 28 006 553,05 UAH з ПДВ 27 858 882,00 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОРТА" 28 417 337,24 UAH з ПДВ 28 005 500,00 UAH з ПДВ За результатом розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Пуща – Водицького психоневрологічного інтернату № 83/24 від 07.05.2024 року, було прийнято piшення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a. Внаслідок відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», було розпочато розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» за даною закупівлею, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Пуща – Водицького психоневрологічного інтернату № 85/24 від 10.05.2023 року, було прийнято piшення про визначення ТОВ ЕКСПОРТА» переможцем процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a. Відповідно до Наказу Північного офісу Держаудитслужби № 143 від 03.06.2024 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a. 05 червня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. 10 червня 2024 року Замовником було оприлюднено ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 05.06.2024 р. 26 червня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-10-012141-a (далі — Висновок). Відповідно до пунктів 2 та 3 частини ІІ Висновку, За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» встановлено порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображені закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат (далі — Замовник) категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-10-012141-a, а тому надає аргументовані заперечення до висновку. 1. У пункті 1 частини ІІ Висновку зазначено зокрема наступне: «Згідно з абзацом 2 пункту 2 Розділу V ТД зазначено що відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Однак, переможцем у складі пропозиції не надано листи – згоди на обробку персональних даних Філєнковим М. Ю. та Приходьком Р. С., чиї персональні дані надавались у складі пропозиції, а саме: у витягах з протоколів засідання державної кваліфікаційної комісії від 08.06.2023 № 336-23, 337-23 (файл: «18. 22. ОП електрик бетоняр.pdf»), чим недотримано вимоги абзацу 2 пункту 2 розділу V ТД. Замовник не може погодитися із таким висновком виходячи із наступного: Відповідно до витягів з протоколів засідання державної кваліфікаційної комісії від 08.06.2023 № 336-23, 337-23 (файл: «18. 22. ОП електрик бетоняр.pdf»), наданих у складі пропозиції переможця ТОВ «ЕКСПОРТА», наявна інформація про результати перевірок щодо Філєнкова Максима Юрійовича та Проходько Романа Степановича, серед якої, зокрема міститься інформація про прізвище ім’я та по-батькові та рік народження. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Звертаємо увагу, що сукупність такої інформації як, прізвище, ім’я та по-батькові та рік народження не дає змоги ідентифікувати особу, або така особа не може бути конкретно ідентифікована. Отже твердження про те, що вищезазначені витяги з протоколів містять персональні дані зазначених осіб, є хибним. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕКСПОРТА», взагалі не містить інформації про Приходька Р.С., натомість наявна інформація про Проходько Романа Степановича. Разом з тим, відповідно до скарги за № UA-2024-04-02-009068-a.a1, у закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2024-04-02-009068-a, скаржник аналогічно стверджує про наявність у складі пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» персональних даних таких осіб як Литвиненко В.А., Лупан О.Г., Філєнков М.Ю., Приходько Р.С., Отрішко О.Ф., та оскаржує відсутність листів – згод на обробку персональних даних від вищезазначених осіб. Але, відповідно до рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7408-р/пк-пз від 25.04.2024, у закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2024-04-02-009068-a, зазначено: «За таких умов, враховуючи сертифікат фахівця будівельної галузі Отрішка Олега Федоровича та кваліфікаційне посвідчення Отрішка Олега Федоровича в складі Пропозиції Переможця наявні персональні дані Отрішка Олега Федоровича. Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутній, зокрема, лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом Отрішка Олега Федоровича з письмовою згодою на доступ та обробку персональних даних. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Зазначимо що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕКСПОРТА» міститься сертифікат фахівця будівельної галузі № СІ-00338 та кваліфікаційне посвідчення № СІ-00338, щодо Отрішко Олега Федоровича, в яких міститься інформація про прізвище, ім’я, по-батькові, рік народження та фото особи. Тобто комісія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дійшла висновку що поєднання такої інформації як, прізвище, ім’я та по-батькові, рік народження, та фото особи, є сукупністю відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. За таких умов, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕКСПОРТА», не містить персональних даних Філєнкова М. Ю. та Приходька Р. С., більше того пропозиція взагалі не містить інформацію про Приходька Р. С. Таким чином, Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат наголошує, що ми — як Замовник процедури відкритих торгів (з Особливостями) здійснюємо закупівлі згідно з нормами чинного законодавства, зокрема i у сфері публічних закупівель та не допускаємо порушень таких норм, а у своїй діяльності керуємось виключно Законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись принципів публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Пуща-Водицьким психоневрологічним інтернатом, не встановлено об’єктивних порушень при проведенні відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a.
2024-07-03 10:40:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- UA-M-2024-06-04-000070 ● a94414e45c3e4c6f9bcd127aa7c687b1
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-04-10-012141-a 10.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 16:09:42
Про внесення змін до додатка до наказу Держаудитслужби від 03 червня 2024 року № 111
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2024 № 112
Київ
Про внесення змін до додатка
до наказу Держаудитслужби
від 03 червня 2024 року № 111
Відповідно до пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на те, що Північний офіс Держаудитслужби розпочав моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-04-10-012141-a,
НАКАЗУЮ:
Позицію 33 додатка до наказу Держаудитслужби від 03 червня 2024 року
№ 111 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» вилучити.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
28 006 553,05
UAH з ПДВ
|
27 858 882,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕКСПОРТА |
28 417 337,24
UAH з ПДВ
|
28 005 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
27 858 882,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 16:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 19:13
|
ТОВ ЕКСПОРТА #42464713 |
Переможець |
28 005 500,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 12:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 10:38
|
ДУ Експорта2.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 11:12
|
ДУ 1(реквізити).pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 11:17
|
Договір укриття 2024.pdf | укладений |
21 травня 2024 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для здійснення попередньої оплати в розмірі 8 400 000,00 (Вісім мільйонів чотириста тисяч гривень 00 копійок), яка здійснюється на підставі п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами та доповненнями), Сторони дійшли згоди доповнити п.21 договору №87ГВ24 від 20.05.2024 реквізитами Підрядника в наступній редакції: Р/р UA 208201720355939000000710293 В ДКСУ м.Києва |
Номер договору про закупівлю: | Договір №87ГВ24 від 20.05.2024р. |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пп.3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, уклали цю додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Пункт 12.6. Договору викласти в наступній редакції: «12.6. Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»». |
Номер договору про закупівлю: | Договір №87ГВ24 від 20.05.2024р. |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |