Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
реконструкція приміщення Баланівської АЗПСМ по вул.Набережна,3 в с.Баланівка бершадського району Вінницької області
Очікувана вартість
1 416 850,00 UAH
UA-2020-04-29-001603-b ● 6e4755702d6244038382ae0073d348c8
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 36834023 |
Місцезнаходження: | 24400, Україна , Вінницька обл., Бершадський р-н, м. Бершадь, вул. Будкевича, буд. 2 |
Контактна особа: |
Алла Орлик +380435224153 kubrcpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2020 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 13:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 13:55 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 14:11 |
Очікувана вартість: | 1 416 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція приміщення Баланівської АЗПСМ по вул.Набережна,3 в с.Баланівка бершадського району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24400, Україна, Вінницька область, Бершадь, Будкевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2020 12:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2020 12:35 |
Додаток 1.pdf | |
30 квітня 2020 15:48 |
img297.pdf | |
30 квітня 2020 15:46 |
ТД Баланівка.docx | |
29 квітня 2020 13:56 |
Проект договору капремонт Баланівка.docx |
05 травня 2020 12:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 травня 2020 12:35 |
Додаток 1.pdf
|
|||||||||
30 квітня 2020 15:48 |
img297.pdf
|
|||||||||
30 квітня 2020 15:46 |
ТД Баланівка.docx
|
|||||||||
29 квітня 2020 13:56 |
Проект договору капремонт Баланівка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни подання документів
Дата подання: 29 квітня 2020 14:51
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:49
Просимо внести зміни до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до даної Тендерної документації у зв'язку з тим, що згідно п.6 ст.17 нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі" Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни внесено.
Розрахунок ціни пропозиції
Дата подання: 29 квітня 2020 15:08
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:26
Для більш точного та правильного розрахунку ціни пропозиції надайте будь ласка підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису.
Відповідь: додано
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-29-001603-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП УНІВЕРСАЛБУД БР, Код ЄДРПОУ:40705798
Дата подання: 27 травня 2020 16:24
Незгода з рішенням тендерного комітету щодо дискваліфікації ПП "Універсалбуд БР"
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (який вводиться в дію з 19 квітня 2020 року) статті 29 п.16, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник проігнорував даний пункт Закону.
Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Універсалбуд БР", оскільки пропозиція відхилена безпідставно. Стосовно ПП " Універсалбуд БР " не відкрита ліквідаційна процедура. Ця інформація міститься в відкритих державних реєстрах і Замовник має вільний доступ до неї та зобов'язаний перевірити її. Крім того, оскільки така інформація міститься у відкритих державних реєстрах Замовник не має права вимагати в Учасника її підтвердження.
В Гарантійному листі учасник чітко зазначив "ПП «Універсалбуд БР» в рамках процедури закупівлі «Реконструкція приміщення Баланівської АЗПСМ по вулиці Набережна, 3 в с. Баланівка, Бершадського району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у торгах, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-V-III (із змінами)". Проте, Замовник безпідставно проігнорував цю заяву Учасника.
Твердження замовника про невідповідність пропозиції учасника ґрунтуються на помилковому (з точки зору української мови) трактуванні фрази "учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура". Очевидно що частка "не" в цьому реченні стосується як словосполучень "не визнаний банкрутом" так і "не відкрита ліквідаційна процедура". Незважаючи на це Замовник умисно протиправно відхилив пропозицію ПП "Універсалбуд БР".
Також під час підготовки документів на запитання ПП «Універсалбуд БР» в телефонному режимі у Замовника в особі заступника головного бухгалтера Середюк Тетяни Дмитрівни стосовно додатку 1 до тендерної документації п.3 ч.3.1, «відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі)», яка назва закупівлі та номер оголошення повинні бути вказані - даної закупівлі чи до якої надається відгук, відповідь Замовника була в тім що назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі не потрібно вказувати у відгуку, як і було надано ПП «Універсалбуд БР».
Просимо скасувати рішення визнання переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" та про відхилення пропозиції ПП "Універсалбуд БР»".
У випадку відмови у задоволенні вимоги рішення Замовника буде скажено до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Замовник проігнорував даний пункт Закону.
Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Універсалбуд БР", оскільки пропозиція відхилена безпідставно. Стосовно ПП " Універсалбуд БР " не відкрита ліквідаційна процедура. Ця інформація міститься в відкритих державних реєстрах і Замовник має вільний доступ до неї та зобов'язаний перевірити її. Крім того, оскільки така інформація міститься у відкритих державних реєстрах Замовник не має права вимагати в Учасника її підтвердження.
В Гарантійному листі учасник чітко зазначив "ПП «Універсалбуд БР» в рамках процедури закупівлі «Реконструкція приміщення Баланівської АЗПСМ по вулиці Набережна, 3 в с. Баланівка, Бершадського району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у торгах, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-V-III (із змінами)". Проте, Замовник безпідставно проігнорував цю заяву Учасника.
Твердження замовника про невідповідність пропозиції учасника ґрунтуються на помилковому (з точки зору української мови) трактуванні фрази "учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура". Очевидно що частка "не" в цьому реченні стосується як словосполучень "не визнаний банкрутом" так і "не відкрита ліквідаційна процедура". Незважаючи на це Замовник умисно протиправно відхилив пропозицію ПП "Універсалбуд БР".
Також під час підготовки документів на запитання ПП «Універсалбуд БР» в телефонному режимі у Замовника в особі заступника головного бухгалтера Середюк Тетяни Дмитрівни стосовно додатку 1 до тендерної документації п.3 ч.3.1, «відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі)», яка назва закупівлі та номер оголошення повинні бути вказані - даної закупівлі чи до якої надається відгук, відповідь Замовника була в тім що назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі не потрібно вказувати у відгуку, як і було надано ПП «Універсалбуд БР».
Просимо скасувати рішення визнання переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" та про відхилення пропозиції ПП "Універсалбуд БР»".
У випадку відмови у задоволенні вимоги рішення Замовника буде скажено до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 15:29
- ПП «Універсалбуд БР»
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та
зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у
переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини
другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
З огляду на наведене нами вище та поданої Вами інформації тендерний комітет прийняв рішення відхилити учасника.
2. Відповідно до процедури надання роз’яснень щодо тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Ваше твердження ,,в телефонному режимі,, до заступника головного бухгалтера який не являється членом тендерного комітету не має обов’язків і не несе відповідальності щодо тендерного комітету.
3. Щодо до додатку 1 таблиці 3 відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації , у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі (наданий договір ), не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
4. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій
п.11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 29 п.13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
5. Згідно довідки наданої учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, не має заборгованості із сплати податків і зборів.
6. Відповідно до ст. 16 ч. 3 абз. 2 закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що була надана довідка-гарантія учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, .
7. Відповідно до ст. 29 ч. 16 закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерним комітетом невідповідності ст. 29 ч.16 у Вашій тендерній пропозиції не виявлено.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та
зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у
переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини
другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
З огляду на наведене нами вище та поданої Вами інформації тендерний комітет прийняв рішення відхилити учасника.
2. Відповідно до процедури надання роз’яснень щодо тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Ваше твердження ,,в телефонному режимі,, до заступника головного бухгалтера який не являється членом тендерного комітету не має обов’язків і не несе відповідальності щодо тендерного комітету.
3. Щодо до додатку 1 таблиці 3 відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації , у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі (наданий договір ), не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
4. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій
п.11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 29 п.13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
5. Згідно довідки наданої учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, не має заборгованості із сплати податків і зборів.
6. Відповідно до ст. 16 ч. 3 абз. 2 закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що була надана довідка-гарантія учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, .
7. Відповідно до ст. 29 ч. 16 закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерним комітетом невідповідності ст. 29 ч.16 у Вашій тендерній пропозиції не виявлено.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-001603-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Тандем, Код ЄДРПОУ:30804847
Дата подання: 26 травня 2020 14:24
Незгода з визначенням переможця торгів
Незгода з рішенням тендерного комітету щодо визначення переможця
ПП "Тандем" не погоджується з рішенням тендерного комітету щодо визначення переможцем даних торгів ТОВ "Промагробуд-Р".
1. Згідно поданих документів в даного учасника матеріально-технічна база - відсутня, що суперечить вимогам Замовника, зазначених в додатку №1 до тендерної документації. Також, в наданій довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази відсутні будь-які механізми, прилади та інструменти, які необхідні для виконання робіт згідно технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації).
2.Суперечить інформація учасника про наявність працівників також вимогам Замовника щодо виконань технічного завдання: в довідці учасника, крім інженерно-технічних працівників зазначено: майстер будівельних та монтажних робіт - 1 чол.,водіїв - 3 чол., землекоп - 1 чол. ВІдсутні працівники відповідних кваліфікацій, які необхідні для виконання робіт на об'єкті.
3. Лист-відгук від ПрАТ "Зернопродукт МХП" підписаний начальником відділу з технічного нагляду за будівництвом, та не завірений печаткою, що не підтверджує його оригіналість.
Зазначені порушення учасника свідчать про його невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, порушується принцип конкурентних умов інших учасників торгів. Тому, вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету щодо визначення ТОВ "Промагробуд-Р" переможцем даних торгів.
Розгорнути
Згорнути
ПП "Тандем" не погоджується з рішенням тендерного комітету щодо визначення переможцем даних торгів ТОВ "Промагробуд-Р".
1. Згідно поданих документів в даного учасника матеріально-технічна база - відсутня, що суперечить вимогам Замовника, зазначених в додатку №1 до тендерної документації. Також, в наданій довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази відсутні будь-які механізми, прилади та інструменти, які необхідні для виконання робіт згідно технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації).
2.Суперечить інформація учасника про наявність працівників також вимогам Замовника щодо виконань технічного завдання: в довідці учасника, крім інженерно-технічних працівників зазначено: майстер будівельних та монтажних робіт - 1 чол.,водіїв - 3 чол., землекоп - 1 чол. ВІдсутні працівники відповідних кваліфікацій, які необхідні для виконання робіт на об'єкті.
3. Лист-відгук від ПрАТ "Зернопродукт МХП" підписаний начальником відділу з технічного нагляду за будівництвом, та не завірений печаткою, що не підтверджує його оригіналість.
Зазначені порушення учасника свідчать про його невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, порушується принцип конкурентних умов інших учасників торгів. Тому, вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету щодо визначення ТОВ "Промагробуд-Р" переможцем даних торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 07:47
- ПП «Тандем»
1. Відповідно до ст. 16 ч. 3 абз. 2 закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що була надана довідка-гарантія учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, .
2. Відповідно до умов тендерної документації інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які є оригіналами, що видані іншими організаціями (підприємствами установами), або посвідчені нотаріально, не потребують підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
* - ця вимога не є обов’язковою керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» № 1982-VIII від 23 березня 2017 року.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 18, ст.222)
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
2. У частині третій статті 28 Господарського процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 6, ст. 56) слова "ним" і "та посвідчується печаткою підприємства, організації (за наявності)" виключити.
3. Текст статті 58-1 Господарського кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 18-22, ст. 144) викласти в такій редакції:
"1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
1. Відповідно до ст. 16 ч. 3 абз. 2 закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що була надана довідка-гарантія учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, .
2. Відповідно до умов тендерної документації інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які є оригіналами, що видані іншими організаціями (підприємствами установами), або посвідчені нотаріально, не потребують підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника.
* - ця вимога не є обов’язковою керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» № 1982-VIII від 23 березня 2017 року.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 18, ст.222)
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
2. У частині третій статті 28 Господарського процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 6, ст. 56) слова "ним" і "та посвідчується печаткою підприємства, організації (за наявності)" виключити.
3. Текст статті 58-1 Господарського кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 18-22, ст. 144) викласти в такій редакції:
"1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-001603-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП УНІВЕРСАЛБУД БР, Код ЄДРПОУ:40705798
Дата подання: 27 травня 2020 16:26
Незгода з визначенням переможця торгів
ПП "Універсалбуд БР" не погоджується з рішенням тендерного комітету щодо визначення переможцем даних торгів ТОВ "Промагробуд-Р".
1. Згідно поданих документів в даного учасника в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази відсутні будь-які прилади та інструменти, які необхідні для виконання робіт згідно технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації), що суперечить вимогам Замовника, зазначених в додатку №1 до тендерної документації.
2. Згідно протоколу засідання тендерної комісії №14 від 25.05.2020 року, Доповідачі повідомили, що згідно п.15 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу- «Закон») переможець процедури закупівлі- учасник, тендерна пропозиція яка відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, 970600,00 грн. – це економічно вигідна на 101600,00 грн. більше від тендерної пропозиції ПП «Універсалбуд БР»???
3. Згідно відповіді на запит щодо наявної інформації про відсутність наявної заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі ТОВ «Промагробуд-Р» - наявна заборгованість.
Зазначені порушення учасника свідчать про його невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому, вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету щодо визначення ТОВ "Промагробуд-Р" переможцем даних торгів.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно поданих документів в даного учасника в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази відсутні будь-які прилади та інструменти, які необхідні для виконання робіт згідно технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації), що суперечить вимогам Замовника, зазначених в додатку №1 до тендерної документації.
2. Згідно протоколу засідання тендерної комісії №14 від 25.05.2020 року, Доповідачі повідомили, що згідно п.15 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу- «Закон») переможець процедури закупівлі- учасник, тендерна пропозиція яка відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, 970600,00 грн. – це економічно вигідна на 101600,00 грн. більше від тендерної пропозиції ПП «Універсалбуд БР»???
3. Згідно відповіді на запит щодо наявної інформації про відсутність наявної заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі ТОВ «Промагробуд-Р» - наявна заборгованість.
Зазначені порушення учасника свідчать про його невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому, вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету щодо визначення ТОВ "Промагробуд-Р" переможцем даних торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 15:30
- ПП «Універсалбуд БР»
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та
зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у
переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини
другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
З огляду на наведене нами вище та поданої Вами інформації тендерний комітет прийняв рішення відхилити учасника.
2. Відповідно до процедури надання роз’яснень щодо тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Ваше твердження ,,в телефонному режимі,, до заступника головного бухгалтера який не являється членом тендерного комітету не має обов’язків і не несе відповідальності щодо тендерного комітету.
3. Щодо до додатку 1 таблиці 3 відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації , у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі (наданий договір ), не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
4. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій
п.11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 29 п.13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
5. Згідно довідки наданої учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, не має заборгованості із сплати податків і зборів.
6. Відповідно до ст. 16 ч. 3 абз. 2 закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що була надана довідка-гарантія учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, .
7. Відповідно до ст. 29 ч. 16 закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерним комітетом невідповідності ст. 29 ч.16 у Вашій тендерній пропозиції не виявлено.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та
зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у
переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини
другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
З огляду на наведене нами вище та поданої Вами інформації тендерний комітет прийняв рішення відхилити учасника.
2. Відповідно до процедури надання роз’яснень щодо тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Ваше твердження ,,в телефонному режимі,, до заступника головного бухгалтера який не являється членом тендерного комітету не має обов’язків і не несе відповідальності щодо тендерного комітету.
3. Щодо до додатку 1 таблиці 3 відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації , у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі (наданий договір ), не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
4. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій
п.11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 29 п.13. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
5. Згідно довідки наданої учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, не має заборгованості із сплати податків і зборів.
6. Відповідно до ст. 16 ч. 3 абз. 2 закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що була надана довідка-гарантія учасником ТОВ ,,Промагробуд-Р,, .
7. Відповідно до ст. 29 ч. 16 закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерним комітетом невідповідності ст. 29 ч.16 у Вашій тендерній пропозиції не виявлено.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-001603-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП Тандем, Код ЄДРПОУ:30804847
Дата подання: 29 травня 2020 14:09
Не надана відповідь про матеріально-технічну базу ТОВ "Промагробуд-Р"
Згідно відповіді Замовника, "учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, про що була надана довідка-гарантія учасником ТОВ "Промагробуд-Р"." Але, в поданій тендерній пропозиції учасника надана довідка (№12-05-2020/16 від 12.05.2020 р.) що він не планує залучати субпідрядників, а в довідці-гарантії (№12-05-2020/12 від 12.05.2020 р.) гарантовано що у разі необхідності буде додатково залучено/орендовано/придбано будівельну техніку,транспортні засоби, технологічне обладнання, машини,механізми, інструменти тощо. Відповідно, матеріально-технічна база в учасника - відсутня і він не планує залучати іншого субпідрядника з наявною МТБ, що свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-29-001603-b.c6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП УНІВЕРСАЛБУД БР, Код ЄДРПОУ:40705798
Незгода з Протоколом засідання тендерного комітету № 10 щодо відхилення ПП "Універсалбуд БР" та Протоколом засідання тендерного комітету №14 про визначення переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"
Незгода з Протоколом засідання тендерного комітету № 10 щодо відхилення ПП "Універсалбуд БР" та Протоколом засідання тендерного комітету №14 про визначення переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-04-29-001603-b.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП УНІВЕРСАЛБУД БР, Код ЄДРПОУ:40705798
Дата подання: 03 червня 2020 17:38
Дата подання: 03 червня 2020 17:38
Незгода з Протоколом засідання тендерного комітету № 10 щодо відхилення ПП "Універсалбуд БР" та Протоколом засідання тендерного комітету №14 про визначення переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"
Незгода з Протоколом засідання тендерного комітету № 10 щодо відхилення ПП "Універсалбуд БР" та Протоколом засідання тендерного комітету №14 про визначення переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 19:50
рішення від 09.06.2020 № 11194 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 19:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2020 № 11885.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 21:16
рішення від 16.06.2020 № 11885.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "УНІВЕРСАЛБУД БР"
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2020 12:11
Номер скарги: UA-2020-04-29-001603-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3166007711
Дата подання: 29 травня 2020 17:51
Дата подання: 29 травня 2020 17:51
Незгода з рішенням № 9 щодо відхилення ФОП «БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» та рішенням №14 про визначення переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"
Незгода з рішенням № 9 щодо відхилення ФОП «БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» та рішенням №14 про визначення переможцем ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2020 15:05
рішення від 02.06.2020№10858+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 14:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2020№11646.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 16:49
рішення від 12.06.2020 №11646.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 19:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасування рішення про відхилення тендернорїх пропозиції ФОП Бондарчук М.О.
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2020 13:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП УНІВЕРСАЛБУД БР |
1 006 554,00
UAH з ПДВ
|
869 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 076 105,11
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" |
1 253 000,00
UAH з ПДВ
|
970 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СКН ГРУПП" |
1 401 419,34
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Тандем |
1 329 546,65
UAH з ПДВ
|
1 237 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
1 277 141,00
UAH з ПДВ
|
1 251 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП УНІВЕРСАЛБУД БР #40705798 |
Рішення скасоване |
869 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 12:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3166007711 |
Рішення скасоване |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 12:05
|
|
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" #41113882 |
Рішення скасоване |
970 600,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 12:05
|
|
ПП УНІВЕРСАЛБУД БР #40705798 |
Переможець |
869 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 13:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 13:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 16:42
|
img383.pdf | укладений |
14 липня 2020 16:41
|