Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for modernization of the reloading machine and replacement of the control system of the reloading machine for the power unit № 6 SS ZNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Попова С.Г. (06139) 5-57-50 uptk37985@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Khudenko Irina 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Попова С.Г. (06139) 5-57-50 uptk37985@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 173 315 856,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 866 579,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: •Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБОУ, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (далі – наказ Мінекономрозвитку №2628). Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Мінекономрозвитку №2628, та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 №846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1733158.56 UAH |
Publication date: | 30 вересня 2021 13:51 |
Enquiries until: | 19 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 173 315 856 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 866 579 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42150000-5: Ядерні реактори та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Замовник власними силами або силами залучення підрядної організації виконує БМР (будівельномонтажні роботи) механічних частин машини перевантажувальної, системи управління машини перевантажувальної, електроустаткування, яке монтується на машині перевантажувальній;
- Постачальник забезпечує цілодобовий технічний супровід БМР усього устаткування, яке постачається.
Об’єм послуг, що передбачений в рамках виконання даного заходу відносно того, що Постачальник повинен забезпечити проведення ПНР:
- Постачальник власними силами або силами залучення підрядної організації виконує ПНР (пусконалагоджувальні роботи) усього устаткування, яке постачається;
- Постачальник забезпечує цілодобовий технічний супровід ПНР, усього устаткування, яке постачається.
- Документ за формою Додатка 6 до цієї тендерної документації, надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання обладнання (систем, комплексів), що використовуються для поводження з ядерним паливом на енергоблоках АЕС з ректором типу ВВЕР.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк)
або
- лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.
Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного.
Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF.
Отже, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учаснику достатньо надати інформацію, що підтверджує виконання принаймні одного договору з договорів, зазначених у довідці. Для підтвердження виконання договору (-ів) учасник повинен надати:
- або договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк);
- або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. В такому випадку надання договіру (-ів) з усіма додатками не вимагається.
«Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі:
• Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів.
Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки...
... або
• Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа)….
Тому, внесення змін в п. 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» частини І розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вважаємо недоцільним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000006 ● 2a12f9b9e75c499dbeba6f24bbb30737
- Статус: завершено ● Дата: 07 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-30-004378-b 30.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-01 11:19:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для модернізації машини перевантажувальної та заміни системи управління машини перевантажувальної для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-004378-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ДІАКОНТ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-06 15:31:48
Пояснення на запит ДАСУ від 01.09.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-09-30-004378-b)
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 26.08.2022 № 183 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42150000-5 Ядерні реактори та їх частини (Обладнання для модернізації машини перевантажувальної та заміни системи управління машини перевантажувальної для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-30-004378-b] через електронну систему закупівель 01.09.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ДІАКОНТ» вимог частини другої статті 41 Закону».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- аналізу ОВЗ, наданої ВП ЗАЕС (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання) виробників (офіційних представників) даної продукції, а саме ŠKODA JS a.s. (Чеська Республіка), ТОВ «Діаконт» (Україна), ТОВ «Норма Плюс», ТОВ «Діаконт» (росія), DIAKONT SRL (Італія);
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам продукції (офіційним представникам): ŠKODA JS a.s. (Чеська Республіка), ТОВ «Діаконт» (Україна), ТОВ «Норма Плюс», ТОВ «Діаконт» (росія), DIAKONT SRL (Італія);
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015 42150000-5 Ядерні реактори та їх частини (Обладнання для модернізації машини перевантажувальної та заміни системи управління машини перевантажувальної для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС), які визначені в документі «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Обладнання для модернізації машини перевантажувальної та заміни системи управління машини перевантажувальної» (Додаток 4 до ТД), були встановлені на підставі нижчезазначених документів та є обов’язковими до виконання ДП «НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення документа Назва документа
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077)
Технічний регламент безпеки низьковольтного електричного обладнання (Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067)
Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
ДСТУ EN 55022:2017 (EN 55022:2010; EN 55022:2010/АС:2011, IDT) Обладнання інформаційних технологій. Характеристики радіозбурень. Норми та методи вимірювання
ДСТУ EN 60529:2018 (EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, забезпечувані кожухами (Код IP)
ДСТУ EN 61000-4-2:2018 (EN 61000-4-2:2009, IDT; IEC 61000-4-2:2008, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-2. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до електростатичних розрядів
ДСТУ IEC 61000-4-3:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-3. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до радіочастотних електромагнітних полів випромінення
ДСТУ EN 61000-4-4:2019 (EN 61000-4-4:2012, IDT; IEC 61000-4-4:2012, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-4. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до електричних швидких перехідних процесів/пакетів імпульсів
ДСТУ EN 61000-4-5:2019 (EN 61000-4-5:2014, IDT; IEC 61000-4-5:2014, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-5. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до сплесків напруги та струму
ДСТУ EN 61000-4-6:2019 (EN 61000-4-6:2014, IDT; IEC 61000-4-6:2013, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-6. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до кондуктивних збурень, індукованих радіочастотними полями
ДСТУ EN 61000-4-8:2017 Електромагнітна сумісність. Частина 4-8. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до магнітних полів частоти мережі
ДСТУ EN 61000-4-9:2019 (EN 61000-4-9:2016, IDT; IEC 61000-4-9:2016, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-9. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до імпульсного магнітного поля
ДСТУ IEC 61000-4-11:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-11. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до провалів напруги, короткочасних переривань і змінень напруги
ДСТУ IEC 61000-4-14:2019 (IEC 61000-4-14:2009, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-14. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до флуктуацій напруги для обладнання із силою вхідного струму не більше ніж 16 А на фазу
ДСТУ EN 61000-4-16:2019 (EN 61000-4-16:2016, IDT; IEC 61000-4-16:2015, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-16. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до кондуктивних несиметричних збурень у діапазоні частот від 0 Гц до 150 кГц
ДСТУ EN 61000-4-18:2017 (EN 61000-4-18:2007; А1:2010, IDT; IEC 61000-4-18:2006 + А1:2010, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-18. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до загасної коливальної хвилі
ДСТУ 2709-94 Метрологія. Автоматизовані системи керування технологічними процесами. Метрологічне забезпечення. Основні положення
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов
ГОСТ 15150-69 Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнение для различных климатических районов. Категории, условия хранения. Эксплуатации и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды
НАПБ A.01.001-2014 Правила пожежної безпеки України
НАПБ Б.01.014-2007 Правила пожежної безпеки при експлуатації атомних станцій
ПУЕ Правила улаштування електроустановок (в редакції 2017 року)
ГКД 34.20.507-2003 Правила технічної експлуатації електричних станцій і мереж (в редакції 2019 року)
СОУ НАЕК 012:2012 Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників
СОУ НАЕК 024:2012
Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції, що закуповується експлуатуючою організацією
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
06.ГТ.00.РГ.01-19 Технологический регламент безопасной эксплуатации энергоблока № 6 Запорожской АЭС
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: www.energoatom.com.ua Закупівлі Електронні закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі 2021 Закупівлі за жовтень 2021р. 01.10.21 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: ДК 021:2015 42150000-5 Ядерні реактори та їх частини (Обладнання для модернізації машини перевантажувальної та заміни системи управління машини перевантажувальної для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС) UA-2021-09-30-004378-b.
3. Договір про закупівлю, укладений за результатами вищезазначеної закупівлі, з боку постачальника був підписаний в особі директора ТОВ «Діаконт» Дрогана Миколи Миколайовича. На виконання вимог тендерної документації, встановлених згідно з ч. 2 статті 41 Закону, під час укладення договору переможцем ТОВ «Діаконт» були надані копії наказу від 30.06.2016 № 01, відповідно до якого вищезазначений Дроган Микола Миколайович приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «Діаконт», і статуту. Зазначеними документами підтверджено право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» отримання ліцензії або дозволу на такий вид діяльності, як постачання обладнання для модернізації машини перевантажувальної та заміни системи управління машини перевантажувальної для енергоблока АЕС, не передбачено законодавством.
Додатки:
1. Копія статуту ТОВ «Діаконт» на 16 арк. в 1 прим.
2. Копія наказу від 30.06.2016 № 01 про призначення директора на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Олег КОСЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАКОНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Комтех" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАКОНТ" |
173 315 856,00
UAH з ПДВ
|
172 449 276,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Комтех" |
173 242 434,00
UAH з ПДВ
|
173 242 434,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАКОНТ" #33870520 |
Переможець |
172 449 276,72
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 14:53
|
Додаткова угода №1 до Договору.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:50
|
Договір 53-129-01-22-02410 від 10.01.2022.pdf | укладений |
11 січня 2022 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено та викладено у новій редакції пункт 10.1 Договору (строк дії Договору подовжено по 31.12.2025, а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором , Договір діє до закінчення строку гарантії на Продукцію.) Перенесено термін постачання Продукції до 01.07.2024, у Специфікації № 1 до Договору у колонці "Термін постачання" слова "з 03.04.2023 по 31.05.2023" замінено на "до 01.07.2024". |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-22-02410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |