Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5250 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2019 14:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 13:59 |
Додаток3 Тех. завд..docx | |
18 грудня 2019 13:59 |
Проект дог. демон. новор.ялинок з прикрасами.docx | |
18 грудня 2019 13:59 |
ТД Демонтаж ялинок.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-13-000005 ● e70ea4a1693b4495b3c3cb6e1d22c381
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 18:12 |
16.01.2020 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2019-12-18-002345-b 18.12.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-10 17:10:34
Звернення
Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 (із змінами), наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 16 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби (далі – Орган державного фінансового контролю) проводив моніторинг публічної закупівлі Демонтаж новорічних ялинок з прикрасами (код ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи. ID закупівлі: UA-2019-12-18-002345-b).
За результатами зазначеного складено висновок про результати проведення моніторингу від 07.02.2020, в якому орган державного фінансового контролю дійшов до висновку про наявність під час здійснення даної закупівлі порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї під час проведення даної закупівлі та в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель зобов`язав замовника вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Зазначене стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснення по змісту висновку та його зобов’язань визначених у висновку виходячи з наступного.
Відповідно до визначення індивідуальний акт – це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає орган державного фінансового контролю в межах наданих йому повноважень і на виконання покладених на нього завдань та, у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.
Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Виходячи з вищезазначеного, замовнику є незрозумілими правові підстави та мотиви з яких виходив орган державного фінансового контролю в своєму висновку, щодо твердження про порушення замовником під час даної закупівлі п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, у зв’язку з тим, що у висновку не міститься посилання на підстави, що покладають на замовника обов’язок в проекті договору даної закупівлі, що є Додатком 5 до тендерної документації, зазначати перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч. 4 ст. 36 Закону, тому порушене питання потребує розгляду та надання роз’яснення.
Також, за результатами висновку замовнику є незрозумілими правові підстави та мотиви, з яких орган державного фінансового контролю дійшов до висновку, що подання учасником ПП «Ялинка України» у складі своєї тендерної пропозиції заповненого проекту договору без зазначення в ньому інформації щодо свого статусу платника податку, дані які є у відкритому доступі та у поданих учасником інших документів для перегляду впливає на зміст пропозиції та є підставою для замовника відхилити тендерну пропозицію даного учасника на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та не призводить до порушення замовником принципів здійснення закупівель, що закріплені у ст. 3 Закону. Тому, дане питання потребує розгляду та надання роз’яснення.
Крім того, замовник потребує роз’яснення висновку в частині правомірності дії органу державного фінансового контролю щодо зобов’язання замовника вжити заходів по розірванню договору відповідно до законодавства, у зв’язку з тим, що відповідно до здійсненого аналізу Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, орган державного фінансового контролю не наділений повноваженнями та не має повноважень спонукати суб`єктів господарювання до розірвання господарського договору, а зобов’язання замовника вчинити такі дії, які є обов`язковими до виконання останнім та направлені на усунення порушень, може призвести до стягнення з нього штрафних санкцій внаслідок того, що сторонами по укладеному договору про надання послуг від 21.01.2020 №20/1-1 фактично виконані всі взяті на себе зобов’язання.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та надати роз’яснення з порушених у зверненні питань.
Окремо слід зазначити, що замовник у випадку не надання органом державного фінансового контролю відповіді та роз’яснень з порушених у зверненні питань даний висновок буде розцінювати як необґрунтований та незаконний.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 (із змінами), наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 16 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби (далі – Орган державного фінансового контролю) проводив моніторинг публічної закупівлі Демонтаж новорічних ялинок з прикрасами (код ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи. ID закупівлі: UA-2019-12-18-002345-b). За результатами зазначеного складено висновок про результати проведення моніторингу від 07.02.2020, в якому орган державного фінансового контролю, дійшов до висновку про наявність під час здійснення даної закупівлі порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї під час проведення даної закупівлі та в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель зобов`язав замовника вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, замовник заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у ньому щодо встановленого порушення норм Закону, виходячи з наступного. Частиною 2 ст. 22 Закону визначено вимоги до тендерної документації в процедурі публічних закупівель. Відповідно до п.7 даної норми тендерна документація (далі – ТД) повинна містити проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги до ТД в процедурі закупівлі на відкритих торгах визначені Примірною тендерною документацію для процедур закупівель - відкриті торги та конкурентний діалог, яка затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», та яка містить два розділи «Примірна тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги» із визначенням порядку її заповнення, та «Примірна тендерна документація для процедури закупівлі конкурентний діалог» із визначення порядку її заповнення. Вказаним нормативно-правовим актом визначено, що Примірна тендерна документація для процедури закупівлі відкриті торги повинна містити: - обов`язкову інформацію, визначену ст. 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; - інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; - додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Відповідно до п. 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» порядку заповнення тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги істотні умови, що обов`язково включаються до договору про закупівлю зазначаються замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону. Частиною 1 ст. 36 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Основні вимоги до договору закупівлі встановлені ст. 36 Закону. Відповідно до ч. 4 даної норми передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв`язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв`язку із застосуванням положень частини п`ятої цієї статті. Тому аналізуючи вищезазначені норми, можна дійти висновку, що нормами чинного законодавства передбачено випадки, коли істотні умови договору про закупівлю можуть бути змінені після підписання договору до виконання сторонами зобов`язань. Однак дані норми не містять імперативного припису щодо обов`язкової зміни істотних умов договору про закупівлю у перелічених випадках, а лише встановлюють таку можливість. Отже, замовник не обтяжений обов`язком включати до умов договору про закупівлю випадки, за яких можлива зміна істотних умов договору, а може самостійно визначати зміст даного розділу договору з дотриманням чинного законодавства, виходячи зі змісту угоди та об`єктивних чинників. Аналогічної позиції дотримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, що є Уповноваженим органом в сфері публічних закупівель в розумінні Закону (п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону), яке у своєму листі від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» зазначило, що норма п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону поширюється на договори про закупівлю у разі, якщо предметом закупівлі є товар. Враховуючи вищенаведене, замовником не здійснювалось порушення п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону, а такі звинувачення є необґрунтованими. Окремо слід зазначити, що до такого висновку приходить і суд в своєму рішенні від 14.06.2019 у справі № 280/1309/19, з повним текстом якого можна ознайомитись за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/Review/82402776. Щодо порушення Закону в частині не застосування замовником ч.4 ч.1 ст. 30 Закону до учасника ПП "Ялинка України",слід зазначити, що тендерна пропозиція даного учасника повністю відповідає тендерній документації, а прийняте замовником рішення є законим, що відповідає принципам, що зазначені у статті 3 Закону. Враховуючи вищенаведене, замовником не здійснювалось порушення Закону, а такі звинувачення є необґрунтованими. В наслідок чого, вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо зобов’язання замовником усунути порушення Закону під час здійснення даної процедури закупівлі є незаконними, про що також свідчить відсутність відповіді на звернення замовника від 10.02.2020 в частині надання роз’яснень, а тому замовник позбавлений правових підстав та обов’язку вчиняти дії та виконувати незаконні вимоги органу державного фінансового контролю визначені у його висновку від 07.02.2020.
2020-02-14 16:24:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява з додатками |
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Номер відкриття провадження: | 160/2135/20 |
Дата відкриття провадження: | 25 лютого 2020 |
Документи:
02 листопада 2021 13:28
|
Електронний підпис |
13 травня 2021 10:04
|
Рішення суду І інстанції по справі №160_2135_20 (задоволено).pdf |
13 травня 2021 10:04
|
Постанова суду ІІ інстанції по справі №160_2135_20 (залишено без змін).pdf |
21 лютого 2020 14:07
|
Позовна заява UA-2019-12-18-002345-b.pdf |
02 листопада 2021 13:28
|
Електронний підпис |
13 травня 2021 10:05
|
Електронний підпис |
21 лютого 2020 14:08
|
Електронний підпис |
13 травня 2021 10:04
|
Рішення суду І інстанції по справі №160_2135_20 (задоволено).pdf |
13 травня 2021 10:04
|
Постанова суду ІІ інстанції по справі №160_2135_20 (залишено без змін).pdf |
21 лютого 2020 14:07
|
Позовна заява UA-2019-12-18-002345-b.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Ялинка України" #35578530 |
Переможець |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2020 15:31
|
ДУ1 пп.PDF | зміни до договору |
02 березня 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 09:49
|
дог. ПП Ялинка.PDF | укладений |
21 січня 2020 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в новый редакції п.10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20/1-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |