Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146920 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53 |
Контактна особа: |
Балабуст Надія Юріївна 380382794726,380382651264 Khm-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 16:13 |
2.2. Додаток 2.doc | |
26 лютого 2021 16:13 |
ТД нафта 20.01.2021.doc | |
26 лютого 2021 16:13 |
2.1. Додаток 1.doc | |
26 лютого 2021 16:13 |
2.3. Додаток 3.docx | |
26 лютого 2021 16:13 |
2.4. Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- надання гарантійного листа, виданого виробником запропонованого Учасником пального про те, що виробник підтверджує можливість поставки Учасником пального в обсягах і строки, визначені Замовником в тендерній документації;
- надання копії Договору поставки нафтопродуктів (або витягів з таких договорів) з відповідним виробником;
- відпуску палива на підставі пред’явлення скетч-карток або талонів-дозволів єдиного зразка, єдиного бренду на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Водночас Замовник наголошує, що даною умовою жодним чином не змушує Учасника до прямих господарських відносин із виробником пального. У разі, якщо Учасник бажає взяти участь у вказаних торгах він не позбавлений можливості надати Замовнику усі договори (або витяги) із них, з яких прослідковується ланцюжок поставок від виробника пального до такого Учасника, так само як і не позбавлений можливості отримання вищевказаного гарантійного листа від виробника.
Учасники повинні виконати наступні умови:
«У разі, якщо паливний талон чи паливна картка не містить назву мережі або бренд АЗК, на яких буде здійснюватися відпуск палива, а також у випадку, коли бренд, що міститься на талоні чи паливній карті, не співпадає з брендом АЗК, наданих в пропозиції, Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати лист від власника чи оператора кожної АЗК або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗК та зразки паливних карток та талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива. Цей строк має бути не меншим за строк дії договору згідно тендерних умов).»
Достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків.
Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги надання листа від власника чи оператора кожної АЗК або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів.
Таким чином, вимога щодо надання листа від власника чи оператора кожної АЗК або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ. Досвід аналогічних звернень позитивний.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000027 ● ef989b5276d3467987ff7cca641f6c22
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 19.03.2021 №190
м. Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Хмельницькій
області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 19.03.2021 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2021-02-26-004341-b 26.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення Замовником не дотримано пункту 14 Наказу №1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 2. Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)
- UA-M-2021-06-18-000056 ● a3bb8266edf74c329d23692f3ac91541
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.06.2021 № 405
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.06.2021 № 405
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
16 UA-2021-02-26-004341-b 26.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 16:04:11
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-02-26-004341-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 11.05.2021 №1, до Договору від 05.04.2021 за № 11 та додаткової угоди від 24.05.2021 №2 до Договору від 05.04.2021 за № 11 ?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-30 13:51:42
Відповідь на моніторинг
В результаті проведеної процедури відкриті торги UA-2021-02-26-004341-b Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради укладено з ПП «ОККО КОНТРАКТ» договір на постачання палива по коду ДК 021:2015 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони) від 05.04.2021 року № 11 на суму 616 239,60 грн (шістсот шістнадцять тисяч двісті тридцять дев’ять грн., 60 коп) в т. ч. ПДВ. Під час оцінки тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації закладом причин для відхилення даної пропозиції не було виявлено, про що було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно12 ст. 29 Закону. ПП «ОККО КОНТРАКТ» звернулося на адресу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради з листами від 11.05.2021 № 2204 та від 24.05.2021 № 1805 з пропозицією перегляду ціни на паливо, надавши підтверджуючі документи щодо коливання ціни, а саме - експертні висновки Волинської Торгово-Промислової палати за результатами цінового моніторингу № В-356 від 16.03.2021 року, № В-460 від 21.04.2021 року, № В-529 від 14.05.2021 року, № В-493 від 05.05.2021 року.
Розглянувши вказані вище документи, з метою забезпечення безперебійного довезення дітей до закладів освіти Хмельницької міської територіальної громади, та керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону, тендерним комітетом Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради прийнято рішення про підняття ціни на товар паливо – нафта і дистиляти код ДК 021:2015 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони), та, відповідно, було укладено додаткові угоди до договору № 11 від 05.04.2021р., а саме – додаткова угода № 1 від 11.05.2021 року, та додаткова угода № 2 від 24.05.2021 року. Збільшення ціни за одиницю товару відповідно до укладених додаткових угод не суперечить п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто не перевищує 10%.
Додатки:
1. Копія договору договір постачання палива - нафти і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони) від 05.04.2021 року № 11 з додатками завантажено в електонний майданчик.
2. Копії листів з експертними висновками Волинської Торгово-Промислової палати за результатами цінового моніторингу додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради офіційно направив на адресу «Приватного підприємства «ОККО Контракт» лист від 15.07.2021 року №01-22/1614, в якому просив надати документи, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11. Але відповіді по даному зверненню Департамент освіти на науки Хмельницької міської ради на даний час не отримав. Тому засіданням тендерного комітету Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (протокол №341 від 19 серпня 2021 року) було вирішено розірвати Договір № 11 від 05 квітня 2021 року між Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради та Приватним підприємством «ОККО Контракт» на поставку товару Нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони), у зв’язку з тим, що Приватним підприємством «Окко Контракт» не надано документів, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11 та у зв’язку з неможливістю усунення порушень встановлених за результатами проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби у Хмельницькій області (Наказ №405 від 18.06.2021 року).
2021-08-20 13:24:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
633 546,00
UAH з ПДВ
|
616 239,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД МТК" |
616 263,00
UAH з ПДВ
|
616 263,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
616 239,60
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 11:56
|
додаткова угода 3.pdf | укладений |
20 серпня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 15:42
|
Д У 2.PDF | зміни до договору |
24 травня 2021 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 11:23
|
окко д у 1.PDF | зміни до договору |
11 травня 2021 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 10:10
|
11 нафта.pdf | укладений |
05 квітня 2021 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
208 259,60
UAH (в тому числі ПДВ 34 709,93 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з тим, що Приватне підприємство «Окко Контракт» не надали документи, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11 та у зв’язку з неможливістю усунення порушень встановлених за результатами проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби у Хмельницькій області (Наказ №405 від 18.06.2021 року) Сторони вирішили достроково розірвати (припинити дію) Договору №11 від 05 квітня 2021 року |