Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 02568064 |
Вебсайт: | http://www.gcsms.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКА, будинок 101 |
Контактна особа: |
Беспалова Наталія Юріївна 380993963632 0504075600@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2024 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 14:05 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Така вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", виходячи з наступного.
Згідно ч. 1 ст. 5 цього Закону, Закупівлі здійснюються за принципами в тому числі максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також згідно ч. 4 ст. 22 цього ж Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо наявності не менше чотирьох виконаних договорів не відповідає зазначеним принципам. Вочевидь, що така кількість виконаних договорів є надмірною та штучно завищеною, при цьому Замовником ніяким чином не обгрунтована необхідность саме такої кількості виконаних договорів, та не наведено, чим керувався Замовник при визначенні саме такої кількості договорів. Не зазначено, яким чином саме така кількість договорів впливає на якість надання послуг. Така вимога суттєво обмежує коло учасників, дискримінує тих, які не мають чотирьох виконаних договорів, порушуючи таким чином права та законні інтереси скаржника, повязані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Аналогічні висновки викладено в Рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.03.2017 № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 (п. 2), від 14.03.2017 № 1207-р/пк-пз (п. 6), від 03.03.2017 № 1002-р/пк-пз (п. 4).
Вимога про період виконання аналогічних договорів 2022-2023 р. прямо суперечить Закону, оскільки ні в ст. 16, ні в ст. 22, ні в інших його частинах не передбачено право Замовника встановлювати будь-які обмеження стосовно періоду виконання аналогічного договору. Замовник ніяким чином не обгрунтував необхідність саме цього періоду виконання аналогічного договору, не довів необхідність обмежень за такою ознакою, та не навів, чим керувався Замовник при визначенні саме цього періоду.
Необгрунтовано, чому Замовник віддає перевагу саме цьому періоду над іншими періодами. Не зазначена, яким чином період виконання цих договорів впливає на якість надання послуг.
Така вимога обмежує право на участь в закупівлі тими учасникам, які виконали аналогічний договір в інший період, порушуючи таким чином права та законні інтереси скаржника, повязані з його участю у процедурі закупівлі, і порушує вищезазначені принципи здійснення закупівель.
Вимога про надання послуг за двома аналогічними договорами державним підприємствам та підприємствам з державною формою власності прямо суперечить Закону, оскільки ні в ст. 16, ні в ст. 22, ні в інших його частинах не передбачено право Замовника встановлювати будь-які обмеження стосовно замовників, яким надавались послуги за аналогічним договором. Замовник ніяким чином не обгрунтував необхідність досвіду надання послуг саме таким замовникам. Не доведено необхідність обмежень за такою ознакою, та не наведено, чим керувався Замовник при визначенні саме таких замовників.
Необгрунтовано, чому Замовник віддає перевагу саме замовникам державної форми власності над іншими, оскільки згідно чинного законодавства України всі субєкти господарювання рівні перед законом, незалежно від форми власності. Також необгрунтовано, чому Замовник віддає перевагу саме підприємствам, ігноруючи договори з установами, організаціями, тощо. Не зазначено, яким чином форма власності замовника за аналогічним договором впливає на якість надання послуг. Не наведено законодавчіх підстав, які надають переваги підприємствам державної форми власності.
Така вимога обмежує право на участь в закупівлі тими учасникам, які мають виконані аналогічні договори з підприємствами не державної форми власності, та з установами, організаціями тощо, порушуючи таким чином права та законні інтереси скаржника, повязані з його участю у процедурі закупівлі, і порушує вищезазначені принципи здійснення закупівель.
Вимога щодо надання актів виконаних робіт/наданих послуг за аналогічними договорами із зазначенням вартості наданих послуг прямо суперечить Закону, оскільки ні в ст. 16, ні в ст. 22, ні в інших його частинах не передбачено право Замовника встановлювати будь-які вимоги стосовно надання учасником інформації про вартість послуг, які були надані іншим замовникам. Така вимога порушує право учасника на комерційну таємницю. Так, перелік відомостей, що не становлять комерцйної таємниці, викладено в Постанові Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 № 611. В переліку таких відомостей не значиться інформація про вартість робіт (послуг), що виконуються (надаються) юридичною особою приватного права іншій юридичній особі приватного права.
Таким чином, інформація про вартість вказаних договорів є комерційною таємницею, що відповідає чинному законодавству України, і Замовник не вправі вимагати такі відомості від учасників публічних закупівель.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо виключити з тендерної документації:
1. Вимоги про надання не менше чотирьох копій аналогічних договорів;
2. Обмеження періоду виконання аналогічних договорів;
3. Обмеження кола замовників (контрагентів), яким надавались послуги за аналогічними договорами, за будь-якими ознаками;
4. Вимоги про надання інформації, яка може становити комерційну таємницю, в тому числі про вартість послуг за аналогічними договорами.
Але ми як Замовники враховуємо зауваження Учасників та вносимо відповідні зміни.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000057 ● 33dbd0eb231a41d1abcf959be9759409
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-01-02-001358-a 02.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:59:38
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Охоронні послуги (Послуги зі спостереження за об`єктами, обладнаними системами охоронної сигналізації та тривожними кнопками за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-02-001358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 08:39:02
Відповідь на запит
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" (надалі – ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» або Замовник) на виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-02-001358-а надає наступне пояснення.
Наголошуємо на тому, що ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» надає послуги із стандартизації, метрології та сертифікації, проводить повірку різних засобів вимірювальної техніки, має у власності дороговартісні еталони, велику випробувальну лабораторію з високоточним дорогим обладнанням та хімічними реактивами, а отже підприємству вкрай необхідна Охорона для забезпечення збереження майна та приміщень, які знаходяться у власності ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ».
При цьому, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги зі спостереження за об`єктами, обладнаними системами охоронної сигналізації та тривожними кнопками за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) були визначені
відповідно до технічних можливостей та потреб ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» (Згідно Додатку № 1 до тендерної документації), і відповідали вимогам статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» зазначає, що Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням інформації, отриманої згідно комерційних пропозицій від ТОВ «Група компаній «ТРЕЗОР» від 28.12.2023р. № 117, ТОВ ОДА «Гранд Легіон» від 31.10.2023р. № 150/10-2023, ТОВ «Складові безпеки» від 30.11.2023р. № б/н (сканкопії додаються), а також цін учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“, даних спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, даних офіційних статистичних видань та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій.
Натомість, ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» наголошує, що у 2023 році підприємство витратило на послуги цілодобової фізичної охорони 438 963,00 грн. Вивчивши комерційні пропозиції на послуги цілодобової фізичної охорони на 2024 рік, їх вартість з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати у січні 2024 року та у квітні 2024 року склала б орієнтовно 700 000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується відповідними комерційними пропозиціями. Таким чином опрацювавши отримані комерційні пропозиції, ціни учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань та інформації, з метою оптимізації витрат та економії коштів, за наявністю технічних можливостей було прийнято рішення розробити тендерну документацію у 2024 році за змішаною формою системи охорони (фізична охорона з 07.00-18.00 в робочі дні, охоронна сигналізація з 18.00-07.00 в робочі дні, охоронна сигналізація 00.00-24.00 в святкові та вихідні дні) з очікуваною вартістю закупівлі 240 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі.
Отже, Замовником при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 240 000,00 грн з ПДВ було враховано середні ціни на послуги з охорони з урахуванням отриманих комерційних пропозицій, цін учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань та ризиків зростання ціни за рахунок збільшення мінімальної заробітної плати в Українї.
ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» засноване на державної власності, належить до сфери управління Мінекономіки України та є державним комерційним підприємством.
Згідно п.п. 1.1. та 3.1. Статуту підприємства (затвердженого Наказом Міністерства економіки України № 594 від 09.12.2019) ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» є державним комерційним підприємством та утворено з метою реалізації економічних інтересів держави, задоволення потреб населення та суб’єктів господарювання будь-якої форми власності в продукції, роботах, послугах у сфері стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, оцінки відповідності та захисту прав споживачів згідно з вимогами законодавства та отримання прибутку.
Отже, ДП «СУМИСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» акцентує увагу на тому, що підприємство не є розпорядником бюджетних коштів, а джерелом видатків на закупівлі є виключно кошти, отримані в результаті його господарської комерційної діяльності, а тому відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 Замовник не зобов’язаний публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" (надалі – ДП «Сумистандартметрологія» або Замовник) на виконання рішення Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-02-001358-а за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги зі спостереження за об`єктами, обладнаними системами охоронної сигналізації та тривожними кнопками за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони) надає наступну інформацію. ДП «Полтавастандартметрологія», яка згідно наказу Міністерства економіки України «Про реорганізацію державних підприємств, що здійснюють діяльність у сферах стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, оцінки відповідності та захисту прав споживачів» від 29.06.2023 р. № 6810 є правонаступником ДП «Сумистандартметрологія». Отже, для усунення виявленого порушення, у встановленому законодавством порядку, було розміщено відповідне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, яке можна переглянути за посиланням https://www.gcsms.com.ua/arkhiv-novin/451-obgruntuvannya. Скріншоти додаються.
2024-06-12 16:33:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710) • усунуто
.
2024-06-13 10:19:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2024 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон" |
169 000,00
UAH з ПДВ
|
169 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
222 141,02
UAH з ПДВ
|
222 141,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП "ЗАЩИТА - 92"" |
239 999,98
UAH з ПДВ
|
239 999,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон" #35906620 |
Відхилено |
169 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2024 16:49
|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Відхилено |
222 141,02
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 08:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2024 17:13
|
ТОВ "СП "ЗАЩИТА - 92"" #14008181 |
Переможець |
239 999,98
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 11:04
|
Договір №44.pdf | укладений |
30 січня 2024 11:04
|