Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
44 237 504,00 UAH
UA-2023-11-04-000438-a 6dfa13d7d64040a2b6cf1be382bd09ed
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бадічко Юлія Василівна

+380962401164 ykb43979138@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43979138
Місцезнаходження: 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57
Контактна особа: Бадічко Юлія Василівна
+380962401164
ykb43979138@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2023 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 44 237 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 221 187,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 221 187 грн. 52 коп., *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 221187.52 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати не більше 3% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA698201720344291006100061760 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08623, Україна, Київська область, Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 листопада 2023 15:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 221 187 грн. 52 коп., *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.

Сума забезпечення: 221187.52 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати не більше 3% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA698201720344291006100061760 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
04 листопада 2023 15:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2023 15:43
ТД роботи_Амбулаторія_Калинівка_03.11.23.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 листопада 2023 01:33
Дата відповіді: 12 листопада 2023 00:44
Доброго дня! Шановний Замовник, у пункті 5.2 розділу 3 тендерної документації вимагається підтвердити наявність "інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату та копію страхового полісу та копію договору страхування" . Звертаємо Вашу увагу на то, що кваліфікаційний сертифікат є підтвердженням кваліфікації кошторисника і для його отримання не обов'язково мати диплом що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника, кошторисник може мати і іншу освіту тому вищезазначенна вимога щодо обов'язкової наявнасті для кошторисника диплома з кваліфікацією інженера-будівельника є дискримінаційною. Просимо видалити вимогу обов'язкової наявності у інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації диплому, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 27.01.2014 № 26 (далі – Наказ №26) затверджено Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників 1. Доповнити підрозділ «Професіонали» після позиції «Економіст з договірних та претензійних робіт (будівництво)» новими позиціями такого змісту: Базова професія ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК повинен мати повну вищу освіту ВІДПОВІДНОГО НАПРЯМКУ ПІДГОТОВКИ (магістр, спеціаліст). Набрання чинності наказу №26 відбулось 01.02.2014 року. Приміткою №1 встановлено, що до введення в дію цих КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ інженер-проектувальник, який в установленому законодавством порядку отримав кваліфікаційний сертифікат, може отримати категорію згідно з кваліфікаційними вимогами за умови підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації. Даними зміною №8 визначено різні види спеціалізації інженера-проектувальника, в тому числі окремо виділено спеціалізацію інженера проектувальника з кошторисної документації. Постановою Кабінету міністрів України від 24 травня 1997 р. № 507 було затверджено Перелік НАПРЯМІВ та спеціальностей, за якими здійснюється ПІДГОТОВКИ фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями, який втратив дію та на заміну якого затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 ПЕРЕЛІК ГАЛУЗЕЙ знань і СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ, за якими здійснюється ПІДГОТОВКА здобувачів вищої освіти. Для будівництва затверджено шифр і найменування галузі знань* - «19 Архітектура та будівництво» та Код і найменування спеціальності - 191 Архітектура та містобудування; 192 Будівництво та цивільна інженерія; 193 Геодезія та землеустрій; 194 Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології. Кваліфікація: інженер-будівельник є освітнім рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра або спеціаліста здобув поглиблені спеціальні уміння та знання інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі народного господарства. Виходячи із вищезазначеного, Тендерна документація складена у відповідності до норм діючого законодавства та не містить дискримінаційних умов, оскільки містить норми діючого законодавства щодо кваліфікації інженера-проектувальника в частині наявності повної ВИЩОЇ ОСВІТИ ВІДПОВІДНОГО НАПРЯМКУ ПІДГОТОВКИ (магістр, спеціаліст) з кваліфікацією інженер-будівельник.
Також слід зазначити, що закупівля проводиться в рамках Програми з відновлення України, на підставі укладеної рамкової фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України», яка укладена 09 грудня 2020 року, та яка ратифікована Законом України від 14 липня 2021 року №1645-IX.
За даною програмою встановлено, що Мінрегіон/Група управління та підтримки Програми при Мінрегіоні розробляє примірну Тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі Замовниками. Підготовка тендерної документації по даній закупівлі створюється Замовником за примірним зразком, що розроблений Мінрегіоном/ГУПП.
Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ. Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі.
Результати розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників повинні бути надісланими до Європейського інвестиційного банку для інформування та для проведення Еx-post аудиту Європейським інвестиційним банком у порядку, встановленому у п. 6.1. Посібника із закупівель. Ex-post аудит означає розгляд оцінки, її результатів та вибору підрядника, коментування та надання запиту Замовнику для отримання пояснень. Європейський інвестиційний банк (далі – ЄІБ) залишає за собою право відкликати своє фінансування договорів, Еx-post аудит яких виявить порушення. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922- VIII та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель. Виходячи із вищезазначеного, внесення змін до Тендерної документації, потребує повторного погодження нової редакції Тендерної документації по даній закупівлі, що займає невизначений час на таку процедуру.
Невідповідність
Дата подання: 09 листопада 2023 15:23
Дата відповіді: 11 листопада 2023 23:53
Доброго дня! Шановний Замовник, у п.4 «Інша інформація» розділу 5 «8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації». Згідно тендерної документації Примірний договір про закупівлю робіт (договір підряду) - є Додаток 2. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Норма на яку, Ви посилаєтесь, не несе в собі ніякого юридичного наслідку при поданні учасниками тендерної пропозиції, оскільки в пункті 8 частини 4 розділу V Тендерної документації встановлено наступне: «8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, ВВАЖАЄТЬСЯ ТАКИМ, ЩО ЗГОДЖНИЙ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації.». В той же час, подавати учасникам по даному пункту жодного документу не потрібно. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року, затверджено перелік формальних помилок (далі – Наказ №710). Пунктом 2 Наказу №710 встановлено, що до формальних помилок/описок належить помилка, зроблена по закупівлі під час оформлення тексту документа, в тому числі заміна цифри (цифр), що не впливає на закупівлю та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Виходячи із вищезазначеного, дану описку віднесено до формальної помилки, про що складений відповідний протокол. Також слід зазначити, що закупівля проводиться в рамках Програми з відновлення України, на підставі укладеної рамкової фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України», яка укладена 09 грудня 2020 року, та яка ратифікована Законом України від 14 липня 2021 року №1645-IX.
За даною програмою встановлено, що Мінрегіон/Група управління та підтримки Програми при Мінрегіоні розробляє примірну Тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі Замовниками. Підготовка тендерної документації по даній закупівлі створюється Замовником за примірним зразком, що розроблений Мінрегіоном/ГУПП. Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ. Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність
критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі. Результати розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників повинні бути надісланими до Європейського інвестиційного банку для інформування та для проведення Еx-post аудиту Європейським інвестиційним банком у порядку, встановленому у п. 6.1. Посібника із закупівель. Ex-post аудит означає розгляд оцінки, її результатів та вибору підрядника, коментування та надання запиту Замовнику для отримання пояснень. Європейський інвестиційний банк (далі – ЄІБ) залишає за собою право відкликати своє фінансування договорів, Еx-post аудит яких виявить порушення. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922- VIII та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель. Виходячи із вищезазначеного, внесення змін до Тендерної документації, потребує повторного погодження нової редакції Тендерної документації по даній закупівлі, що займає невизначений час на таку процедуру.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" 39 029 306,39
UAH з ПДВ
39 029 306,39
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 грудня 2023 19:27
Електронний підпис
25 грудня 2023 19:27
Банківська гарантія.pdf.p7s
25 грудня 2023 19:27
Банківська гарантія.pdf
13 грудня 2023 15:30
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:30
3. Витяг з МВС.rar
13 грудня 2023 15:30
2. Довідка ТОВ.zip
08 грудня 2023 17:19
Електронний підпис
08 грудня 2023 17:19
7. Лист пояснення ПДВ.pdf.p7s
08 грудня 2023 17:19
5.1 Нові ДСТУ ISO.pdf.p7s
08 грудня 2023 17:19
4. Пакт Додаток 8.PDF.p7s
08 грудня 2023 17:19
7. Лист пояснення ПДВ.pdf
08 грудня 2023 17:19
5.1 Нові ДСТУ ISO.pdf
08 грудня 2023 17:19
4. Пакт Додаток 8.PDF
12 листопада 2023 18:27
Електронний підпис
12 листопада 2023 18:27
Електронний підпис
12 листопада 2023 18:27
0.2 ЛС.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
0.1 ДЦ, ССР та ИВР.pdf
12 листопада 2023 18:27
0.3 Кошторис в imd.rar
12 листопада 2023 18:27
0.2 ЛС.pdf
12 листопада 2023 18:27
0.1 ДЦ, ССР та ИВР.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
14. Відповідність ст.17.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
10. Інші довідки.pdf
12 листопада 2023 18:27
0. Банківська гарантія.rar
12 листопада 2023 18:27
15. Повноваження на підпис.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
14. Відповідність ст.17.pdf
12 листопада 2023 18:27
15. Повноваження на підпис.pdf
12 листопада 2023 18:27
12. Пакт Додаток 9.PDF
12 листопада 2023 18:27
2. Згода з проектом Договру.PDF
12 листопада 2023 18:27
11. Пакт Додаток 8.PDF.p7s
12 листопада 2023 18:27
10. Інші довідки.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
4. Лист гарантія Додаток 3А.PDF
12 листопада 2023 18:27
11. Пакт Додаток 8.PDF
12 листопада 2023 18:27
16.1 Декларація.zip
12 листопада 2023 18:27
12. Пакт Додаток 9.PDF.p7s
12 листопада 2023 18:27
8.3 Акти частина 2.pdf
12 листопада 2023 18:27
8.3 Акти частина 2.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
8.1 Договір №430.pdf
12 листопада 2023 18:27
8.6 Договір №2-19.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
8.2 Акти частина 1.pdf
12 листопада 2023 18:27
8.1 Договір №430.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
8.4 Лист-відгук.PDF.p7s
12 листопада 2023 18:27
8.6 Договір №2-19.pdf
12 листопада 2023 18:27
7. Наявність працівників.pdf.p7s
12 листопада 2023 18:27
8.4 Лист-відгук.PDF
12 листопада 2023 18:27
7. Наявність працівників.pdf
12 листопада 2023 18:27
8.2 Акти частина 1.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"
#23979469
Рішення скасоване 39 029 306,39
UAH з ПДВ
03 січня 2024 19:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 21:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"
#23979469
Очікує рішення 39 029 306,39
UAH з ПДВ
03 січня 2024 19:49

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації з відкритих торгів (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протоколом №03/11/23-001 від «03» листопада 2023 року) (далі – Тендерна документація) встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (офісу та складського приміщення). Необхідна мінімальна обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання даних робіт, що закуповуються: автогрейдер – не менше 1 одиниці, автомобілі-самоскиди – не менше 2 одиниць, автонавантажувач – не менше 1 одиниці, бульдозери – не менше 1 одиниці; асфальтоукладальник – не менше 1 одиниці, екскаватори – не менше 2 одиниць, котки – не менше 2 одиниць, компресори – не менше 1 одиниці, автокрани – не менше 2 одиниць, машина поливайно-мийна – не менше 1 одиниці, молотки відбійні – не менше 2 одиниць, трактори – не менше 1 одиниці, учстановка для зварювання – не менше 1 одиниці. дриді – не менше 2 одиниць, пилки - не менше 2 одиниць, машини шліфувальні – не менше 2 одиниць, перфоратори – не менше 3 одиниць. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного автотранспорту - свідоцтва державної реєстрації/копії технічних паспортів; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту – документи, що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення та складського приміщення, із зазначенням інформації про їх адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником). 2. Пунктом 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: Необхідна мінімальна кількість інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі: - інженера з охорони праці (з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого). - інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату та копію страхового полісу та копію договору страхування); - виконроба (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника); - головного інженера (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника). Надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника щодо проходження навчання з: НПАОП 0.00-4.12-05 Навчання з питань охорони праці (Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (Загальний курс з охорони праці); НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009). Необхідно у складі тендерної пропозиції надати інформацію про мінімальну кількість працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі: - Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів (не менше 3 чоловік); - Монтажник систем утеплення будівель (не менше 3 чоловік); - Слюсар – сантехнік (не менше 1 чоловіка); - Штукатур (не менше 2 чоловік); - Маляр (не менше 2 чоловік); - Муляр (не менше 2 чоловік); - Лицювальник-плиточник (не менше 1 чоловіка). На підтвердження надаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії). На підтвердження наявності у учасника усіх вищезазначених працівників надати копії наказів (за основним місцем роботи або за сумісництвом) або інші документи (копії цивільно-правових угод, копії трудового договору, тощо), що підтверджують трудові правовідносини з працівниками. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів) . 3. Пунктом 8 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник надає підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток №5). В Додатку №5. проекту Пакту про згоду щодо професійної чесності встановлено, що пакт повинен бути складений згідно додатку 5 до Тендерної документації, з підписом уповноваженої особи та печаткою Підрядника, англійською та українською мовами). 3. Пунктом 11 частини 4 розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Копію чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво»; 2) Копію чинного сертифікату на систему управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ІSO 9001:2018, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво»; 3) Копію чинного сертифікату на систему екологічного управління згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво». 4. Пунктом 10 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні дати діючу (-і) ліцензія(-ї) на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством. 5. Пунктом 3 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). 6. Абзацом 2 з кінця частини 1 розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 7. Абзацом 9 пункту 10 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #23979469 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-04-000438-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав на кожну одиницю орендованого (залученого) автотранспорту свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; Учасник не надав документів у складі тендерної пропозиції, що підтверджують наявність складського приміщення; Учасник надав довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить невідповідності в інформації про освіту наступних працівників: Головіна Павла Володимировича, Іванкова Романа Миколайовича, Орла Дмитра Анатолійович, Куценко Валентини Михайлівни, Дубового Олександра Олександровича, Мельник В’ячеслава Васильовича та Синько Євгенія Михайловича; Учасник не підтвердив у складі тендерної пропозиції наявність інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації, який має кваліфікацію інженера-будівельника та не надано копії диплому, що підтверджував би кваліфікацію інженера-будівельника; Учасник не підтвердив наданими документами про наявність посвідчень та протоколів з проведеного навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника за визначеними напрямками з охорони праці. Учасник надав пакт українською та англійською мовою про згоду щодо професійної чесності не повністю оформлений учасником, оскільки не зазначено інформації щодо ініціатора проекта та інформації щодо номеру та назви документу тендерної пропозиції. Учасник надав сертифікати ДСТУ/ІСО, які містять інформацію щодо юридичного та фактичного місцезнаходження учасника, що не відповідає з інформацією про місцезнаходження учасника, що зазначено в інших документах тендерної пропозиції; Учасник не надав документів та інформації щодо діючої ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством (відсутня ліцензія видана органом ДСНС на роботи, що визначені в технічному завданні); Учасник не надав інформації в складі тендерної пропозиції щодо залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), яка має ліцензію ДСНС для виконання робіт, що визначені в Технічному завданні. Учасник не надав пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку; Учасник надав тендерну пропозицію, яка не містить розміру ПДВ. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити наступні документи: 1. На кожну одиницю орендованого (залученого) автотранспорту свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; 2. Оновлену інформацію в довідці про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі; 3. Уточнюючі документи, що підтверджують наявність складського приміщення; 4. Оновлену довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 5. Інформацію та документи, що підтверджують наявність інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації, який має кваліфікацію інженера-будівельника та всі документи, що вимагаються Тендерною документацію на такого працівника; 6. Оновлені документи, які підтвердять про наявність посвідчень та протоколів з проведеного навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника за визначеними напрямками з охорони праці в Тендерній документації; 7. Оновлений пакт українською та англійською мовою про згоду щодо професійної чесності повністю оформлений учасником; 8. Уточнюючу інформацію до наданих учасником сертифікатів ДСТУ/ІСО; 9. Діючу ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, а саме: ліцензію видану органом ДСНС на вид діяльності, що зазначений в технічному завданні; 10. Уточнюючу інформацію щодо залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), яка має ліцензію видану органом ДСНС на вид діяльності, що зазначений в технічному завданні (у разі необхідності залучення до виконання робіт визначених в технічному завданні); 11. Пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку; 12. Оновлену тендерну пропозицію, із зазначенням суми ПДВ, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Документи

11 грудня 2023 17:44
Довідка НАЗК
11 грудня 2023 17:44
Електронний підпис
13 листопада 2023 00:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 січня 2024 20:40
Кінець періоду оскарження: 14 січня 2024 00:00
Дата відміни: 14 січня 2024 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю на підставі підпунктів 1 та 2 пункту 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
03 січня 2024 20:40
Електронний підпис
03 січня 2024 20:40
Протокол про відміну закупівлі