Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексний благоустрій парку «Юність» в м. Кременчуці (нове будівництво)
Очікувана вартість
11 258 485,20 UAH
UA-2020-07-09-005992-c 6df6be404c2d46f68e71e1f7e589c821
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бугаєнко

+380673008165 ukbkremen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва»
Код ЄДРПОУ: 04057617
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12
Контактна особа: Олександр Бугаєнко
+380673008165
ukbkremen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:02
Очікувана вартість: 11 258 485,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 292,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Комплексний благоустрій парку «Юність» в м. Кременчуці (нове будівництво)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Набережна Лейтенанта Дніпрова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:40
Перелік змін до Тендерної документації для процедури закупівлі.docx
17 липня 2020 14:40
ЗТД.doc
09 липня 2020 15:05
ТД.doc
17 липня 2020 14:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:40
Перелік змін до Тендерної документації для процедури закупівлі.docx
17 липня 2020 14:40
ЗТД.doc
09 липня 2020 15:05
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідки
Дата подання: 15 липня 2020 14:37
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
Відповідно до п.5,3 Розділу 5 В складі тендерної пропозиції Учасником надається гарантійне підтвердження того, що до нього не застосовувалися оперативно-господарські санкції за результатами виконання аналогічних договори та інформаційне повідомлення про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою. Прошу повідомити дана інформація зазначається в одній довідці чи необхідно надати один гарантійний лист що до учасника не застосовувалися оперативно-господарські санкції та іншу довідку у вигляді інформаційного повідомлення про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Ваше питання, повідомляє наступне. Вказана Вами інформація повинна бути надана окремо у гарантійному листі про те, що до учасника не застосовувалися оперативно-господарські санкції та у вигляді інформаційного повідомлення про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою.
Проект
Дата подання: 15 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:05
Відповідно до Додатку №8 Тендерної документації зазначено, що ціну тендерної пропозиції учасника слід визначати відповідно до вимог технічного завдання щодо термінів закінчення виконання робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт. Для визначення конкретних матеріалів і конструкцій необхідно ознайомитися з робочим проектом. Прошу завантажити для ознайомлення проект по обєкту "Комплексний благоустрій парку «Юність» в м. Кременчуці (нове будівництво) (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Ваше питання, повідомляє, що з технічних причин, наразі не можливо завантажити в електронну систему закупівель проєкт по обєкту "Комплексний благоустрій парку «Юність» в м. Кременчуці (нове будівництво) (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи)" для ознайомлення . Водночас повідомляємо, що ознайомитися з проєктною документацією можливо за адресою: 39600, Україна, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12, в робочі дні з 8.00 год. до 12.00 год.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-005992-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 15 липня 2020 13:10
Тендерна пропозиція
Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації у звязку з невідповідностями, а саме:
відповідно до п. 3.4. Строк протягом якого тендерна пропозиція є дійсна - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати подання тендерних пропозицій. У розділі на веб порталі Подання тендерних пропозицій зазначені дати від 09.07.2020 до 25.07.2020 р., а отже не зазначено точної дата подання тендерних пропозицій. Також виявлена не відповідністьу додатку №3 Тендерної пропозиції у п. 2 зазначено 90 днів з дня розкриття пропозицій, а це суперечить тендерній документації.Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 14:43
Внесено зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-005992-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 15 липня 2020 15:17
Сертифікати
Відповідно до п. 3,6 Тендерної документації - Сертифікати на будівельні матеріали, конструкції, вироби, які будуть використовуватися в роботі та які потребують обов`язковій сертифікації надаються після підписання договору підряду та придбання конкретних матеріальних ресурсів.
У звязку з тим що сертифікати на будівельні матеріали, конструкції, вироби, які будуть використовуватися в роботі можуть бути надані лише після придбання будівельних матеріалів конструкцій та виробів, прошу внести зміни до тендерної документації та виключити надання сертифікатів після підписання договору підряду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 14:22
Шановний учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Згідно вимог п. 3,6 Тендерної документації: "Сертифікати на будівельні матеріали, конструкції, вироби, які будуть використовуватися в роботі та які потребують обов`язковій сертифікації надаються після підписання договору підряду та придбання конкретних матеріальних ресурсів. В складі тендерної пропозиції учасник торгів має надати гарантійний лист, щодо надання сертифікатів при виконанні робіт."
Отже, вимога про надання сертифікатів на будівельні матеріали, конструкції, вироби, які будуть використовуватися в роботі та які потребують обов`язковій сертифікації стосується лише майбутнього підрядника і застосовується лише після виконання двох умов:
1. Підписання договору підряду;
2. Придбання конкретних матеріальних ресурсів.
На стадії подання пропозицій учасник торгів має надати тільки гарантійний лист щодо надання сертифікатів при виконанні робіт, а не після підписання договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" 9 916 835,40
UAH з ПДВ
9 916 835,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДАС БУД" 10 659 691,20
UAH з ПДВ
10 542 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОБОДА МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 10 548 640,20
UAH з ПДВ
10 548 640,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:29
r_41_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
01 вересня 2020 15:29
r_41_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
01 вересня 2020 15:29
r_41_ДЦ_ИВР.xls
01 вересня 2020 15:29
r_41_ДЦ_ДЦ пз.xls
01 вересня 2020 15:29
r_41_ДЦ_ДЦ.xls
01 вересня 2020 15:29
41.bsdu
01 вересня 2020 15:29
9. Розрахунок ціни 2.pdf
01 вересня 2020 15:29
9. Розрахунок ціни 1.pdf
01 вересня 2020 15:29
7. Пропозиція.pdf
01 вересня 2020 15:28
6. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
01 вересня 2020 15:28
4. Довідка ст. 17 п. 12.pdf
01 вересня 2020 15:28
3. Довідка Податкова.pdf
01 вересня 2020 15:28
2. Довідка МВС.pdf
01 вересня 2020 15:28
Довідка (1).zip
12 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:44
r_41_ДЦ_ИВР.xls
24 липня 2020 19:17
Електронний підпис
24 липня 2020 19:15
39 ПРОЕКТ договору 3.pdf
24 липня 2020 19:15
39 ПРОЕКТ договору 2.pdf
24 липня 2020 19:15
39 ПРОЕКТ договору 1.pdf
24 липня 2020 19:15
35Акт огляду обэкта.pdf
24 липня 2020 19:15
30 Довідки.pdf
24 липня 2020 19:15
Договірна ціна 2.pdf
24 липня 2020 19:15
Договірна ціна 1.pdf
24 липня 2020 19:15
r_41_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
24 липня 2020 19:15
r_41_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
24 липня 2020 19:15
r_41_ДЦ_ИВР.xls
24 липня 2020 19:15
r_41_ДЦ_ДЦ.xls
24 липня 2020 19:15
r_41_ДЦ_ДЦ пз.xls
24 липня 2020 19:15
41.bsdu
24 липня 2020 19:15
26 Лист зобовязання.pdf
24 липня 2020 19:15
22Довідка з банку.pdf
24 липня 2020 19:15
21 ВИТЯГ ПДВ.pdf
24 липня 2020 19:15
20Витяг ЄДР.pdf
24 липня 2020 19:15
Листи.pdf
24 липня 2020 19:15
18 Субпідряд.pdf
24 липня 2020 19:15
17 Повноваження.pdf
24 липня 2020 19:15
16 ст. 17.pdf
24 липня 2020 19:15
12 Листи відгуки.pdf
24 липня 2020 19:15
12 Аналогічні 2.pdf
24 липня 2020 19:15
12 Аналогічні 1.pdf
24 липня 2020 19:15
7 Працівники 2.pdf
24 липня 2020 19:15
7 Працівники 1.pdf
24 липня 2020 19:15
4 Обладнання.pdf
24 липня 2020 19:15
1 Відомості.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 15:09
Електронний підпис
25 липня 2020 15:02
календарний графік.PDF
25 липня 2020 15:02
штатний розклад.PDF
25 липня 2020 15:02
тендерна пропозиція.PDF
25 липня 2020 15:02
Статут.PDF
25 липня 2020 15:02
розрахунки.rar
25 липня 2020 15:02
ПДВ.pdf
25 липня 2020 15:02
листи та довідки.pdf
25 липня 2020 15:02
копії наказів.pdf
25 липня 2020 15:02
ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2020 15:02
Документ_ЄДР_1006945748.zip
25 липня 2020 15:02
Дозволи.pdf
25 липня 2020 15:02
Гарантия_№14622_20-ТГ.zip
25 липня 2020 15:02
Відгук Рада.PDF
25 липня 2020 15:02
Відгук Благоустрій.PDF
25 липня 2020 15:02
Витяг субпідрядник.pdf
25 липня 2020 15:02
видатова накладна.pdf
25 липня 2020 15:02
баланс.PDF
25 липня 2020 15:02
аналогічні договори.pdf
25 липня 2020 15:02
акт огляду.PDF

Публічні документи

25 липня 2020 15:49
Іншідокументи.rar
25 липня 2020 15:04
Технічні , якісня.rar
25 липня 2020 15:04
Кошторис Юність.rar
25 липня 2020 14:41
CCI17072020.jpg
25 липня 2020 14:41
CCI17072020_0001.jpg
25 липня 2020 14:41
IMG_20200503_190435_668.jpg
25 липня 2020 14:40
IMG_20200503_190432_682.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17"

ПП "ДАС БУД"

ФОП "ЛОБОДА МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17"
#41139963
Переможець 9 916 835,40
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 10:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно наданої ПП «Будмонтажпроект-17» пропозиції, розділом №4 локального кошторису 2-1-1 на будівельні роботи по об’єкту «Комплексний благоустрій парку «Юність» в м. Кременчуці (нове будівництво)» (код за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи ) передбачено виконання робіт з улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см. з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 7м., водночас у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Додатку 4 до тендерної документації асфальтоукладальник відсутній. 2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації У третій графі таблиці форми І учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копія свідоцтва про реєстрацію асфальтоукладальника (у разі наявності власного); - оригінал чи копія договору оренди, або оригінал чи копія договору про надання послуг з транспортування (у разі наявності орендованого асфальтоукладальника)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17"
#41139963
9 916 835,40
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 11:08
Кінець періоду оскарження: 26 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 26 вересня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Рішенням XLVI сесії Кременчуцької міської ради VII скликання було перерозподілено кошти з об’єкту «Комплексний благоустрій парку «Юність» в м. Кременчуці (нове будівництво)» на інші об’єкти, згідно п.1 ч. 1 Статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
15 вересня 2020 11:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 11:08
Протокол 53.pdf