Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з оренди промислового дата-центру шляхом розміщення обладнання
Очікувана вартість
2 272 320,00 UAH
UA-2024-04-16-012976-a ● 6da4b53df073449c9d5ed7db2867ac37
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ФІЗКУЛЬТУРИ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Скрипник Тетяна В'ячеславівна +380962010700 skrypnyk.tv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 272 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 361,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70220000-9: Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з оренди промислового дата-центру шляхом розміщення обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, м.Київ, вул. Фізкультури, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70220000-9 — Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 09:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 09:10 |
Зміни, що вносяться.docx | |
30 травня 2024 09:10 |
ТД ТД Послуги з оренди промислового дата-центру шляхом розміщення обладнання(зі змінами2).docx | |
16 квітня 2024 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 17:45 |
Проєкт договору дата-центр.doc |
30 травня 2024 09:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 травня 2024 09:10 |
Зміни, що вносяться.docx
|
||||
30 травня 2024 09:10 |
ТД ТД Послуги з оренди промислового дата-центру шляхом розміщення обладнання(зі змінами2).docx
|
||||
16 квітня 2024 17:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
16 квітня 2024 17:45 |
Проєкт договору дата-центр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗВІД
Дата подання: 09 травня 2024 10:25
Дата відповіді: 10 травня 2024 10:36
Шановний Замовнику, в рішенні АМКУ щодо ЗВІД зазначено:"«Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають саме власний захищений вузол інтернет доступу (ЗВІД), що є дискримінаційним... ".
Замінивши "власний ЗВІД Виконавця" на "ЗВІД Виконавця", Ви не змінили суті вимоги - Виконавець не зможе залучати субпідрядників. Також в ряді вимог ТД Ви не провели змін, які стосуються рішення АМКУ.
Вимагаємо викласти відповідні пункти тендерної документації в наступній редакції:
Додаток 1 до ТД:
"3.6. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний атестат відповідності системи технічного захисту інформації (без документів, які є його невід’ємною частиною), який засвідчує, що комплексна система захисту інформації володільця ЗВІД із захищеним вузлом Інтернет доступу до датацентру, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів із технічного захисту інформації."
Додаток 2 до ТД:
"1.8.1. Доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснюватися через ЗВІД із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки. "
"1.8.2. Володілець ЗВІД повинен значитись в Переліку операторів (провайдерів) телекомунікацій, що надають послуги з доступу до мережі Інтернет та мають чинні атестати відповідності систем захисту ЗВІД, на офіційному сайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України;"
"1.8.6. Доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснюватися через ЗВІД із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки. "
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Додаток 2 Документації містить технічні вимоги, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
3. Вимоги до предмету закупівлі:
3.1. Орієнтовний щомісячний об’єм споживання "Послуги з оренди промислового дата-центру шляхом розміщення обладнання" Замовником для розрахунку учасником ціни своєї тендерної пропозиції.
Назва параметру; одиниця виміру; кількість:
5) Доступ до мережі інтернет (ЗВІД) на швидкості 1 Гбіт/c та виділення /27 мережу
публічних IP адрес*; послуга; 1.
Примітка:
*Доступ до мережі Інтернет здійснюється через захищений вузол інтернет доступу (ЗВІД).
3.2. Вимоги до розміщення Обладнання Замовника
Виконавець забезпечує Замовнику необхідні для розміщення та експлуатації
Обладнання Замовника, умови на технологічному майданчику в ЦОД.
1.1. Основні вимоги до ЦОД, де буде розміщуватися серверне обладнання
Замовника, зокрема:
1.8. Вимоги до ЗВІД
1.8.1. Доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснюватися через власний ЗВІД Виконавця із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки;
1.8.6. Доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснюватися через власний ЗВІД Виконавця із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення
наведеної вище умови Документації.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають саме власний захищений вузол інтернет доступу (ЗВІД), що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.»
Зауважимо, що Замовником виконано рішення АМКУ у відповідності до зазначеного у мотивувальній частині рішення. Також, Скаржник у своїй Скарзі просив Комісію зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації Закупівлі, а саме: в тих пунктах розділу «1.8. Вимоги до ЗВІД» Додатку 2 (стор.33-34 ТД), в яких зазначено, що доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснювався через власний ЗВІД Виконавця змінити формулювання таким чином, щоб учасники могли надавати доступ до глобальної мережі Інтернет через ЗВІД Субпідрядника. Тобто, зазначені Вами пункти не оскаржувалися Скаржником та ще раз наголосимо, що Замовник усунув наведенні АМКУ невідповідності шляхом внесення змін до Документації у точності до зазначеного АМКУ.
Щодо не можливості залучити співвиконавця/субпідрядника, звертаємо увагу, що Замовник не вимагає саме власного ЗВІД Виконавця. Також, відповідно до пункту 7 "Інформація про субпідрядника / співвиконавця" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачена можливість залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
3. Вимоги до предмету закупівлі:
3.1. Орієнтовний щомісячний об’єм споживання "Послуги з оренди промислового дата-центру шляхом розміщення обладнання" Замовником для розрахунку учасником ціни своєї тендерної пропозиції.
Назва параметру; одиниця виміру; кількість:
5) Доступ до мережі інтернет (ЗВІД) на швидкості 1 Гбіт/c та виділення /27 мережу
публічних IP адрес*; послуга; 1.
Примітка:
*Доступ до мережі Інтернет здійснюється через захищений вузол інтернет доступу (ЗВІД).
3.2. Вимоги до розміщення Обладнання Замовника
Виконавець забезпечує Замовнику необхідні для розміщення та експлуатації
Обладнання Замовника, умови на технологічному майданчику в ЦОД.
1.1. Основні вимоги до ЦОД, де буде розміщуватися серверне обладнання
Замовника, зокрема:
1.8. Вимоги до ЗВІД
1.8.1. Доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснюватися через власний ЗВІД Виконавця із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки;
1.8.6. Доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснюватися через власний ЗВІД Виконавця із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення
наведеної вище умови Документації.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають саме власний захищений вузол інтернет доступу (ЗВІД), що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.»
Зауважимо, що Замовником виконано рішення АМКУ у відповідності до зазначеного у мотивувальній частині рішення. Також, Скаржник у своїй Скарзі просив Комісію зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації Закупівлі, а саме: в тих пунктах розділу «1.8. Вимоги до ЗВІД» Додатку 2 (стор.33-34 ТД), в яких зазначено, що доступ до глобальної мережі Інтернет повинен здійснювався через власний ЗВІД Виконавця змінити формулювання таким чином, щоб учасники могли надавати доступ до глобальної мережі Інтернет через ЗВІД Субпідрядника. Тобто, зазначені Вами пункти не оскаржувалися Скаржником та ще раз наголосимо, що Замовник усунув наведенні АМКУ невідповідності шляхом внесення змін до Документації у точності до зазначеного АМКУ.
Щодо не можливості залучити співвиконавця/субпідрядника, звертаємо увагу, що Замовник не вимагає саме власного ЗВІД Виконавця. Також, відповідно до пункту 7 "Інформація про субпідрядника / співвиконавця" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачена можливість залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
непряма заборона залучення субпідрядника, як спосіб зменшити конкуренцію у закупівлі
Дата подання: 31 травня 2024 21:12
Дата відповіді: 03 червня 2024 15:47
Шановний Замовнику, чи правильно ми розуміємо, що Вас влаштовує факт зменшення конкуренції за рахунок обмежень залучення субпідрядника до надання послуги доступу до мережі Інтернет через ЗВІД, враховуючи, що Ви маєте право самостійно внести відповідні зміни в способи підтвердження відповідності вимогам до послуг, викладеним в п.1.8.2 Додатку 2 та п.3.6 Додатку 1, але не робите цього?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У закупівлі двічі було подано Скаргу до АМКУ щодо вимог тендерної документації, зокрема оскаржувалися вимоги щодо ЗВІД в частині залучення співвиконавця/субпідрядника. Зауважимо, що пункти тендерної документації, які вважаються "як спосіб зменшити конкуренцію у закупівлі" не оскаржувалися Скаржником та не були визнанні АМКУ як дискримінаційними вимогами, тому припущення не відповідають дійсності.
Також, варто зазначити, що Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість і прозорість на всіх етапах закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, варто зазначити, що Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість і прозорість на всіх етапах закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-16-012976-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 20 квітня 2024 23:17
Дата подання: 20 квітня 2024 23:17
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 17:54
Рішення від 23.04.2024 № 7163.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 17:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 № 7775.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 12:51
Рішення від 01.05.2024 № 7775.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до Тендерної документації, згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 01.05.2024 №7775-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2024 15:38
Номер скарги: UA-2024-04-16-012976-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 10 травня 2024 22:25
Дата подання: 10 травня 2024 22:25
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації після внесення змін за Рішенням АМКУ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2024 17:18
рішення від 14.05.2024 №8446.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 17:17
інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2024 №8995.pdf
Дата публікації: 23 травня 2024 11:51
рішення від 22.05.2024 №8995.pdf
Дата публікації: 24 травня 2024 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до Тендерної документації, згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 22.05.2024 №№8995-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 30 травня 2024 09:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Анте Медіам" |
1 885 440,00
UAH з ПДВ
|
1 885 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Анте Медіам" #37815293 |
Переможець |
1 885 440,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 08:14
|
ДУ 1(Дог 30).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 08:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 13:49
|
Договір №30.pdf | укладений |
12 червня 2024 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до пункту 3.1 розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна даного Договору становить 1 786 678,85 (один мільйон сімсот вісімдесят шість тисяч шістсот сімдесят вісім гривень 85 копійок.), у тому числі ПДВ (20%) – 297 779,81 (двісті дев'яносто сім тисяч сімсот сімдесят дев'ять гривень 81 копійка.), відповідно до Специфікації (Додаток № 2).» 2. Внести зміни до Додатку № 2 до Договору (далі - Додаток) , виклавши його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |