Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулиці Селянська в селі Вербень Дубенського району Рівненської області
Очікувана вартість
998 947,00 UAH
UA-2024-10-17-007425-a ● 6d4fca948dae410d872bc90d76c4a2f4
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ДОБРОБУТ"ДЕМИДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42943760 |
Місцезнаходження: | 35200, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Демидівка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 21 |
Контактна особа: |
Оксана Крохмалюк +380680176376 nmoldavanec@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 998 947,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 989,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулиці Селянська в селі Вербень Дубенського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35200, Україна, Рівненська область, смт Демидівка, вул.Луцька, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2024 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2024 12:53 |
Тендерна документація з особливостями дороги 2024 (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:49
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 17:31
Замовником встановлено вимогу " Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці. Для відповідального з охорони праці обов’язкова наявність медичної освіти."
Дана вимога є дискримінаційною та такою що грубо порушує законодавство. Жоден нормативно правовий документ не встановлює вимоги про наявність медичної освіти у працівника. зокрема предметом закупівлі є ремонт доріг, тому медична освіта у працівника підрядника, який потенційно може надати такі послуги є абсурдним.
Просимо скасувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник, на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно п. 28 Особливостей – «У тендерній документації зазначаються: один
або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням
положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності
учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із
законодавством;».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «2. Замовник
установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної
бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою
звітністю.».
Згідно з Законом України «Про охорону праці» служба охорони праці
створюється роботодавцем для організації виконання правових, організаційно-
технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних
заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним
захворюванням і аваріям у процесі трудової діяльності.
Відповідно ст. 13 Закону України «Про охорону праці» - Роботодавець
зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови
праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання
вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
Відповідно ст. 15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з
кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці
відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом
виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони
праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони
праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну
підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання
функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних
засадах, які мають відповідну підготовку.
Оскільки Законом України «Про охорону праці» передбачено обов’язок служби
з охорони праці з проведення лікувально-профілактичних заходів і в зв’язку з тим, що
роботи передбачені предметом закупівлі пов’язані з використанням механізмів
підвищеної небезпеки і виконанням робіт підвищеної небезпеки для забезпечення
проведення лікувально-профілактичних заходів необхідна наявність у відповідального
з охорони праці медичної освіти.
Відповідно п. 28 Особливостей – «У тендерній документації зазначаються: один
або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням
положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності
учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із
законодавством;».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «2. Замовник
установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної
бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою
звітністю.».
Згідно з Законом України «Про охорону праці» служба охорони праці
створюється роботодавцем для організації виконання правових, організаційно-
технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних
заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним
захворюванням і аваріям у процесі трудової діяльності.
Відповідно ст. 13 Закону України «Про охорону праці» - Роботодавець
зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови
праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання
вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
Відповідно ст. 15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з
кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці
відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом
виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони
праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони
праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну
підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання
функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних
засадах, які мають відповідну підготовку.
Оскільки Законом України «Про охорону праці» передбачено обов’язок служби
з охорони праці з проведення лікувально-профілактичних заходів і в зв’язку з тим, що
роботи передбачені предметом закупівлі пов’язані з використанням механізмів
підвищеної небезпеки і виконанням робіт підвищеної небезпеки для забезпечення
проведення лікувально-профілактичних заходів необхідна наявність у відповідального
з охорони праці медичної освіти.
Дискриміаційна вимога
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:51
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 17:34
- учасник повинен виступати у якості підрядника (виконавця) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування відповідних робіт;Просимо надати розяснення, чому виступаючи виконавцем аналогічних робіт у якості субпідрядника потенційний учасник не може надати аналогічний договір?
Законодавство у сфері публічних закупівель не містить визначення, що являє собою аналогічний за предметом закупівлі договір. Таке визначення замовник встановлює самостійно з огляду на вид предмета закупівлі та його специфіку. Але в будь-якому разі аналогічним має бути договір в частині саме визначення його предмета (виду та характеру робіт чи послуг), а не інших умов договору. Виконання робіт чи надання послуг може здійснюватися з залученням спроможностей субпідрядника чи співвиконавця.
Частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно зі статтею 838 ЦКУ підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник.
У свою чергу, між генеральним підрядником/виконавцем та субпідрядником/співвиконавцем може бути укладено свій окремий договір на виконання робіт/надання послуг, для виконання/надання яких такого субпідрядника/співвиконавця залучено. Тобто по суті між цими сторонами укладається, свій договір підряду чи договір про надання послуг, чи договір про закупівлю.
Відповідно, не може бути невідповідним для підтвердження учасника згаданому кваліфікаційному критерію договір лише через те, що учасник не є генеральним підрядником при виконанні робіт для кінцевого замовника за таким договором, а є субпідрядником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник, на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно п. 28 Особливостей – «У тендерній документації зазначаються: один
або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням
положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності
учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із
законодавством;».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «2. Замовник
установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної
бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою
звітністю.».
Відповідно тендерної документації – «учасник повинен виступати у якості
підрядника (виконавця) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника
та джерела фінансування відповідних робіт;».
Повідомляємо, що вказана вимога не містить обмежень, що учасник має бути
саме генеральним підрядником за аналогічним договором, для підтвердження досвіду
виконання аналогічних договорів учасник може надати договір субпідряду де учасник
є підрядником, а замовник генеральним підрядником.
Відповідно п. 28 Особливостей – «У тендерній документації зазначаються: один
або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням
положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності
учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із
законодавством;».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «2. Замовник
установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної
бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою
звітністю.».
Відповідно тендерної документації – «учасник повинен виступати у якості
підрядника (виконавця) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника
та джерела фінансування відповідних робіт;».
Повідомляємо, що вказана вимога не містить обмежень, що учасник має бути
саме генеральним підрядником за аналогічним договором, для підтвердження досвіду
виконання аналогічних договорів учасник може надати договір субпідряду де учасник
є підрядником, а замовник генеральним підрядником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" |
998 613,70
UAH з ПДВ
|
998 613,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Переможець |
998 613,70
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2024 09:58
|