Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із технічного та сервісного обслуговування інформаційних сенсорних кіосків
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2020-04-07-000808-c 6d2a51bddae2435fb651ff7c192aa4d3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ставицька Олена Олексіївна

0564922594 cnap.viza@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41697046
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, площа Молодіжна, буд.1
Контактна особа: Ставицька Олена Олексіївна
0564922594
cnap.viza@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Департаментом адміністративних послуг, відповідно до укладених з ТОВ «Сенсорні Системи України» договорів від 17.12.2018№15, 18.12.2018, №16, 09.04.2019 №11, були придбані сенсорні панелі та інформаційний кіоск.
Відповідно до трьохстороннього договору між департаментом адміністративних послуг, Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та ТОВ «Сенсорні Системи України», безоплатно отримано інформаційний кіоск для відвідувачів з обмеженими фізичними можливостями.
Згідно з договором від 27.06.2019 року №16 у ТОВ «Сенсорні Системи України» було придбано та встановлено на сенсорні панелі програмне забезпечення «ТачІнформ» (надалі - інформаційні сенсорні кіоски), яке призначене для відображення інформації на них, демонстрації документів, фото- та відеоматеріалів, з можливістю створювати розгалужену інформаційну структуру з об'єктами управління у вигляді меню, кнопок, піктограм, графічних елементів, з наявністю спеціального режиму для людей з обмеженими можливостями.
Відповідно до свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір №87752 від 15.04.2019 ТОВ «Сенсорні Системи України» належать авторські майнові права на комп’ютерну програму «Програмний продукт «ТачІнформ» (електронна версія знаходиться на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=11c1271e-eb9e-470a-ba8e-43b4e5301bee&title=OfitsiiniiBiuletenavtorskePravolSumizhniPrava).
На сьогодні існує потреба в обслуговуванні програмного продукту «ТачІнформ» встановленого в інформаційних сенсорних кіосках департаменту адміністративних послуг виконавчого комітету Криворізької міської ради. Ураховуючи, що послуги з обслуговування програмного продукту «ТачІнформ» повністю базуються на єдиному програмно-технічному рішенні, зміна надавача послуг (розробника) призведе до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з її експлуатацією та обслуговуванням, повторної розробки і впровадження вже існуючого програмного забезпечення, зміни у функціональних можливостях інформаційних сенсорних кіосків, структурі та дизайні та, відповідно, до додаткових фінансових витрат, які не передбачені бюджетом.
Крім того, торгово-промисловою палатою України підтверджено, що ТОВ «Сенсорні Системи України» є виробником сенсорних інформаційних кіосків та розробником програмного забезпечення до них, власником авторських прав на комп'ютерну програму «Програмний продукт «ТачІнформ», а також єдиним вітчизняним виконавцем послуг з обслуговування та супроводу програмного забезпечення «Програмний продукт «ТачІнформ» (лист від 30.03.2020 №848/08.0-7.3).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 14:50
Оскарження наміру укласти договір: 18 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із технічного та сервісного обслуговування інформаційних сенсорних кіосків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сенсорні системи України
#36940620
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 14:50

Документи

07 квітня 2020 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 14:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сенсорні системи України
#36940620
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2020 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:11
Додаткова угода 5.PDF укладений
01 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:01
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 13:15
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 12:30
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:13
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 14:10
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
13 липня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:38
Додаткова угода (6).PDF зміни до договору
01 липня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 11:56
ТОВ Сенсорні системи.PDF укладений
21 квітня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з невідкладними заходами, пов'язаними з пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19 виникла необхідність зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 01 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 54 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно до протоколу позачергового засідання Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради від 25.03.2020 №7, в зв"язку з карантиними заходами, відключено інформаційні сенсорні кіоски, тому відсутня подальша потреба в послугах із технічного та сервісного їх обслуговування