Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 65 350 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 326 750,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 326750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше дванадцяти місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 18:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 18:47 |
Додатки 1-6 до ТД КР М-12 718-720.docx | |
30 липня 2020 18:47 |
Додаток 7 до ТД КР М-12 718-720 (Проект договору).docx | |
30 липня 2020 18:46 |
Додаток 8 до ТД КР М-12 718-720 ТЗ.rar | |
30 липня 2020 18:46 |
ТД КР М-12 718-720.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець повинен подати на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника, для узгодження пакет документів щодо договірної ціни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-09-000005 ● bfdd8abea21d4ce884a8a235d1ac7a9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2020 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 №64
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.11.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-07-30-008093-c 30.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-16 13:32:36
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 718+525 – км 720+995 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-30-008093-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Чому у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсними із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-18 16:14:07
Пояснення по закупівлі UA-2020-07-30-008093-с
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 718+525 – км 720+995 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-30-008093-с) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області на запит органу державного фінансового контролю, розмішений в електроній системі закупівель 16 листопада 2020 року о 13:32:36, пояснює наступне.
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено з урахуванням реальних технічних особливостей майданчика електронної системи закупівель e-tender (https://gov.e-tender.ua/).
Майданчиком не реалізовано технічну можливість зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Натомість, пункт 7 розділу 1 Тендерної документації містить вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, а пункт 2 розділу 3 Тендерної документації містить вичерпну інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
До цього пояснення додається скрін, у якому наочно відображено, що форма оголошення майданчика e-tender не містить полів – МОВА (МОВИ), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також УМОВИ надання забезпечення тендерних пропозицій).
Звертаємо увагу органу державного фінансового контролю, що оголошення про проведення відкритих торгів формується автоматично шляхом заповнення полів, ТОБТО ЗАМОВНИК МАЄ МОЖЛИВІСТЬ ЗАПОВНИТИ ЛИШЕ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА НАДАЄТЬСЯ ЙОМУ СИСТЕМОЮ.
В свою чергу, Замовник, оголошуючи закупівлю НЕ МАВ функціональної можливості на майданчику e-tender.ua розмістити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
На адвокатський запит по аналогічній ситуації (закупівля UА-2019-09-02-000920-а) ТОВ «Е-ТЕНДЕР» надіслало лист-відповідь №609 від 03 вересня 2020 року,
в якому повідомило:
«…на теперішній час в Системі відсутні електронні поля для заповнення інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися документи для тендерної пропозиції та поля для опису умов забезпечення, у зв’язку із відсутністю реалізації відповідного технічного функціоналу в Системі вцілому. При цьому у Замовників є право викласти дану інформацію в відповідній тендерній документації на закупівлю…».
На відповідний адвокатський запит ДП «ПРОЗОРРО» надіслало лист-відповідь №206/01/2238/10 від 09.09.2020 року, в якому повідомило:
«…Наразі в системі відсутні електронні поля для заповнення інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів у зв’язку з відсутністю реалізації відповідного технічного функціоналу Системи…
…Наразі в системі відсутні електронні поля для заповнення інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів у зв’язку з відсутністю реалізації відповідного технічного функціоналу Системи…
…Підприємством проводиться доопрацювання по реалізації відповідного технічного функціоналу, що наразі у черзі інших розробок, пов’язаних із прийняттям нової редакції Закону. Підприємство здійснює всі необхідні заходи, направлені на оперативнішу реалізацію такого функціоналу…».
Тобто, це свідчить про обґрунтованість твердження Замовника про неможливість розмістити інформацію про мови та умови забезпечення в оголошенні про закупівлю через НЕАДАПТОВАНІСТЬ функціоналу Системи до чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім цього, як зазначалося у відповіді ТОВ «Е-ТЕНДЕР», що у Замовників є право викласти дану інформацію в відповідній тендерній документації на закупівлю, що і зроблено Замовником.
Тобто це свідчить про те, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів заповнене настільки, наскільки технічний функціонал Системи надавав можливість це зробити.
Звертаємо увагу органу державного фінансового контролю на аналогічну позицію, висвітлену у рішенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 квітня 2020 року по справі №160/13381/19.
Суд наголошує, що позивач, як користувач електронної системи закупівель, не може нести відповідальність у зв`язку із неприведенням цієї системи (електронного майданчика) у відповідність із вимогами наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 №463 в частині автоматичного формування документів належного змісту.
Отже, з вищевикладеного можна зробити висновок, що оголошуючи закупівлю в уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області не було функціональної можливості при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів розмістити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Натомість вказані відомості містяться у складі Тендерної документації.
В свою чергу Замовник, як користувач електронної системи закупівель, не може нести відповідальність у зв`язку із неприведенням цієї системи (електронного майданчика) у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в частині автоматичного формування документів належного змісту (оголошення про проведення відкритих торгів).
2. Чому у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсними із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання?
У день і час закінчення строку подання пропозицій, зазначених в тендерній документації та оголошенні про проведення процедури за¬купівлі, електронна система закупівель не розкриває інформацію та документи тендерної пропозиції.
Такі документи та інформацію електронна система закупівель розкриває автоматично піс¬ля аукціону.
Згідно з частиною 1 статті 26 За¬кону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про:
- ціну;
- інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником);
- його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям;
- наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації.
Завершується подання тендерної пропозиції завантаженням необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Разом з тим варто врахувати, що дату і час проведення електрон¬ного аукціону електронна система закупівель визначає автоматично. Тобто до закінчення строку по¬дання пропозицій ні замовник, ні учасник не можуть передбачити дату проведення аукціону, а відповідно, й дату розкриття пропози¬цій учасників загалом.
17 листопада 2020 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі – Служба) розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 718+525 – км 720+995 (UA-2020-07-30-008093-c). За результатами розгляду виконуючим обов’язки начальника Служби вжито відповідних заходів, а саме – уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель, попереджено про недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-12-03 13:26:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
65 000 000,00
UAH з ПДВ
|
61 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
62 000 000,00
UAH з ПДВ
|
62 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРШЛЯХБУД" |
65 312 979,76
UAH з ПДВ
|
62 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП" |
65 350 000,00
UAH з ПДВ
|
62 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
65 300 000,00
UAH з ПДВ
|
65 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
61 900 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 11:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:49
|
Договір 181_20 (ДУ 7).pdf | укладений |
06 січня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 13:37
|
Договір 181_20 (ДУ 7).pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 14:22
|
Договір 181_20 (Додатки).pdf | укладений |
09 вересня 2020 14:21
|
Договір 181_20.pdf | укладений |
09 вересня 2020 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 181/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 04 січня 2021 |
Сума оплати за договором: |
60 620 418,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 103 403,00 UAH)
|