Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-10 Бар-Шаргород-Нові Хоменки, км 53+900 – 64+660, протяжністю 10,76 км, в межах Вінницької області
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance O-02-01-10 Bar-Shargorod-Novi Khomenky, km 53 + 900 - 64 + 660, length 10.76 km, within the Vinnytsia region
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance O-02-01-10 Bar-Shargorod-Novi Khomenky, km 53 + 900 - 64 + 660, length 10.76 km, within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
232 489 457,00 UAH
UA-2022-02-08-008708-b ● 6cdcbf3c27604c7084692ed7e7d6683f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Андрій Кравчук +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Andrii Kravchuk +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2022 15:02 |
Очікувана вартість: | 232 489 457,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 162 447,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1162447.29 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно ТД |
Publication date: | 08 лютого 2022 13:40 |
Enquiries until: | 01 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 232 489 457 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 162 447 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Actual address: 21027, Vinnytsia, Cosmonauts Avenue, 40. Pursuant to Part 1 of Article 29 of the Law, the evaluation of tender offers is carried out automatically by an electronic procurement system based on the evaluation criteria and methods specified by the customer in the tender documentation and by applying an electronic auction. The only criterion for evaluating proposals is the price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-01-10 Бар-Шаргород-Нові Хоменки, км 53+900 – 64+660, протяжністю 10,76 км, в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance O-02-01-10 Bar-Shargorod-Novi Khomenky, km 53 + 900 - 64 + 660, length 10.76 km, within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 20 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання такого авансу. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 09:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 09:10 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf | |
09 лютого 2022 09:10 |
Перелік змін.docx | |
09 лютого 2022 09:10 |
Додаток 12.xls |
09 лютого 2022 09:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2022 09:10 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf
|
|||
09 лютого 2022 09:10 |
Перелік змін.docx
|
|||
09 лютого 2022 09:10 |
Додаток 12.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Опитувальник
Дата подання: 17 лютого 2022 11:19
Дата відповіді: 21 лютого 2022 15:31
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що вся інформація яку Ви вимагаєте у Опитувальнику Контрагента - юридичної особи міститься у інших документах, які подаються у складі тендерної пропозиції та відкритих реєстрах. Просимо вказати яким нормативно-правовим актом передбачено складання цього документу учасниками. Крім того, просимо пояснити яким чином даний документ впливає на зміст пропозиції уасника.
Додатково звертаємо увагу, що організаційно-правова форма Вашої установи "державне підприємство", а не "Товариство".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до вимог ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В свою чергу Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» затверджено Антикорупційну програму державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» на 2021-2022 роки.
Антикорупційна програма розроблена у відповідності до ЗУ «Про запобігання корупції» та Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.09.2017 № 734.
Антикорупційною програмою Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Підприємство) проголошено, що його працівники, посадові особи та директор і засновник Підприємства у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, керуються принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції і вживатимуть всіх передбачених законодавством заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції і пов’язаними з нею діями.
Відповідно до розділу ІІІ Антикорупційної програми основними антикорупційними стандартами та процедурами Підприємства є, у тому числі, антикорупційна перевірка ділових партнерів. Таким чином, на виконання зазначеного, затверджено Положення про порядок проведення антикорупційної перевірки ділового партнера/субпідрядника/співвиконавця Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Положення).
п. 3.8. Положення вказано, у разі здійснення перевірки потенційного ділового партнера під час проведення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» береться до уваги також інформація про учасника, що міститься в його тендерній пропозиції.
З врахуванням вищезазначеного, з метою дотримання вимог перевірки потенційних ділових партнерів вимагається надання у складі тендерної пропозиції Опитувальника, звертаємо вашу увагу, що не вся інформація яка вимагається замовником в опитувальнику є публічною та/або міститься в інших документах, що надаються у складі тендерної пропозиції учасника.
В свою чергу Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» затверджено Антикорупційну програму державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» на 2021-2022 роки.
Антикорупційна програма розроблена у відповідності до ЗУ «Про запобігання корупції» та Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.09.2017 № 734.
Антикорупційною програмою Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Підприємство) проголошено, що його працівники, посадові особи та директор і засновник Підприємства у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, керуються принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції і вживатимуть всіх передбачених законодавством заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції і пов’язаними з нею діями.
Відповідно до розділу ІІІ Антикорупційної програми основними антикорупційними стандартами та процедурами Підприємства є, у тому числі, антикорупційна перевірка ділових партнерів. Таким чином, на виконання зазначеного, затверджено Положення про порядок проведення антикорупційної перевірки ділового партнера/субпідрядника/співвиконавця Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Положення).
п. 3.8. Положення вказано, у разі здійснення перевірки потенційного ділового партнера під час проведення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» береться до уваги також інформація про учасника, що міститься в його тендерній пропозиції.
З врахуванням вищезазначеного, з метою дотримання вимог перевірки потенційних ділових партнерів вимагається надання у складі тендерної пропозиції Опитувальника, звертаємо вашу увагу, що не вся інформація яка вимагається замовником в опитувальнику є публічною та/або міститься в інших документах, що надаються у складі тендерної пропозиції учасника.
Ліцензія
Дата подання: 17 лютого 2022 11:19
Дата відповіді: 21 лютого 2022 10:57
Умовами тендерної документації передбачено: Також у складі тендерної пропозиції учасники надають ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2. Ліцензії які отримувались підприємствами в попередніх періодах і які є чинними на сьогоднішній день не містять інформації про класи наслідків (відповідальності). Така умова тендерної документації створює дискримінаційні умови та суперечить чинному законодавству. Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Звітність
Дата подання: 17 лютого 2022 11:19
Дата відповіді: 21 лютого 2022 11:16
Умовани тендерної документації передбачено наступне: Відповідно до частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи фінансової звітності, які підтверджують надану учасником інформацію в довільній формі, з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Також учасник у будь-якому разі надає довідку про вартість чистих активів, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Відповідно до положень бухгалтерського обліку "остання затверджена фінансова звітність" - це звітність за закінчений календарний рік, тобто за 2021. А "попередній квартал" - це 4-й квартал 2021 року. При цьому підприємства не здають звітність за 4-й квартал окремо від звітності за рік у цілому. Просимо привести тендерну документацію у відповідінсть до вимог частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи фінансової звітності, які підтверджують надану учасником інформацію в довільній формі, з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Також учасник у будь-якому разі надає довідку про вартість чистих активів, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Також вимогами п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації вказано, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників, учасник повинен надати довідку в довільній формі з поясненням законодавчих підстав їх відсутності. Таким чином замовником надано можливість подання відповідних документів для підтвердження вимог Замовника різними суб’єктами господарювання, що передбачені законодавством.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 18 лютого 2022 09:35
Дата відповіді: 21 лютого 2022 08:45
Ваша форма тендерної пропзції - Додаток №9. Але в п.5 Додатку № 9 вказано що це Додаток 3.
Просимо привести у відповідність тенерну документацію.
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Відповідність
Дата подання: 18 лютого 2022 09:35
Дата відповіді: 21 лютого 2022 11:18
Окремим файлом до тендерної документації завантажено Опитувальник Контрагента - юридичної особи. У даній закупівлі п.1.1 Розділу 1 Тендерної документації передбачено лише визначення термінів , як "Учасник" та "Замовник", такого терміну, як "Контрагент" не передбачено. Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Щодо працівників
Дата подання: 21 лютого 2022 17:46
Дата відповіді: 23 лютого 2022 08:33
Доброго дня! Вимогами п. 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, а саме надання у складі тендерної пропозиції: трудової книжки/наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду/переведення; Питання: Просимо надати роз*яснення стосовно значення символу "/" , а саме: учасником у складі пропозиції на підтвердження зазначеної вимоги може бути надано на власний розсуд або трудова книжка або наказ про прийняття на роботу (призначення, переведення) чи має бути надано у складі пропозиції виключно трудова книжка та наказ про прийняття на роботу (призначення, переведення).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Повідомляємо, що учасником у складі пропозиції на підтвердження зазначеної вимоги може бути надано на власний розсуд або трудова книжка або наказ про прийняття на роботу (призначення, переведення).
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 10 березня 2022 17:30 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» |
Документи:
10 березня 2022 17:29
|
Протокол відміни.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 17:32 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 березня 2022 17:32 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» |
Документи:
10 березня 2022 17:32
|
Електронний підпис |
10 березня 2022 17:31
|
Протокол відміни.pdf |