Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Димерська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359488 |
Вебсайт: | http://dymer.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 07330, Україна , Київська обл., Димер, вул.Соборна, 19 |
Контактна особа: |
Ткаченко Наталія Василівна +380459631481 Dymer.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 752 753,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 527,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2023 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2023 15:10 |
Перелік змін.docx | |
29 травня 2023 15:10 |
Димер Довженка.docx | |
26 травня 2023 16:21 |
Перелік змін.docx | |
26 травня 2023 16:21 |
тд смт Димер вул.Довженка оновлено.docx | |
17 травня 2023 17:07 |
д.3 Проєкт договору.docx | |
17 травня 2023 17:07 |
тд смт Димер вул.Довженка.docx |
29 травня 2023 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 травня 2023 15:10 |
Перелік змін.docx
|
||||||
29 травня 2023 15:10 |
Димер Довженка.docx
|
||||||
26 травня 2023 16:21 |
Перелік змін.docx
|
||||||
26 травня 2023 16:21 |
тд смт Димер вул.Довженка оновлено.docx
|
||||||
17 травня 2023 17:07 |
д.3 Проєкт договору.docx
|
||||||
17 травня 2023 17:07 |
тд смт Димер вул.Довженка.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 травня 2023 16:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000026 ● ec55d5e2b45d45ee83769b48cc97a543
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2023 №30-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.09.2023 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-17-014665-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 16:37:06
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Довженка в смт. Димер Вишгородського району Київської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-014665-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 15:55:06
Пояснення
Очікувана вартість визначається відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281.
Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 832 682 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 2 286 344 тис. грн.; інші витрати – 546 338 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 2 752 753 гривень
https://dymerrada.gov.ua/ottyhpz/predmet-zakupivli-za-dk-021-2015-45230000-8-budivnytstvo-truboprovodiv-liniy-zv-yazku-ta-elektroperedach-shose-dorih-aerodromiv-i-zaliznychnykh-dorih-vyrivnyuvannya-poverkhon3
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-21 14:16:08
Пояснення з власної ініціативи
Замовник не погоджується з порушеннями, виявленими під час проведення моніторингу, а саме з порушеннями вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Пунктом 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації має бути зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником зазначений такий строк у пункті 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації. Тому Замовником дотримано вимоги пункту 28 Постанови №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Щодо розбіжності кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то повідомляю наступне.
Відповідно до абзацу 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082: «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів».
Виходячи з вищевикладеного, розбіжність між кінцевим строком подання тендерних пропозицій зазначеним у тендерній документації та заповненими електронними полями, не є порушенням, а береться до уваги та інформації, яка зазначена у електронних полях.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
2 746 260,68
UAH з ПДВ
|
2 746 260,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
2 746 260,68
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 12:22
|
Договір | укладений |
22 червня 2023 12:21
|